Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Helgen min ja.. Vel, i går hadde vi planleggingsdag på jobben, og vi dro bort på hotell. Korte trekk kvelden i går: jeg fikk vel igrunnen mer enn nok drikke i meg, og ble ganske full.. Men hadde det super kjekt!! :hoppe: Sjelden jeg har det så gøy når jeg drikker. Så jeg la meg ikke før 2.30 i natt, og opp igjen kl 8 :Gjesp: Jeg var nok ganske dårlig i 10 min da jeg stod opp, men kastet ikke opp, og så gikk det over. Og har heller ikke tømmermenn. Deilig å føle seg så frisk og rask dagen derpå :danser:

Har koset meg med masse deilig mat og drikke. Idag var vi innom Hadeland Glassverk, og der fikk vi prøve oss på å blåse vårt eget glass. Litt stilig å ha selvblåst glass - og jeg tenkte å bruke mitt som en telysestake. Så var jeg på litt shopping med en venninne, så har fått tak i et par julegaver, julekalendergaver, og litt stæsj til meg selv :)

Er omtrent akkurat kommet hjem og kjenner at det skal bli deilig å kun ha en date med sofaen i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Loffen drikker da vel aaaaldri :fnise:

Ble nok drikke på meg i går ja.... :fnise:

:hallo:

:engel:

Det høres kjempegøy ut! Og selvblåst glass må jo være stas!

:jepp:

Kos deg med sofaen i kveld du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min ja.. Vel, i går hadde vi planleggingsdag på jobben, og vi dro bort på hotell. Korte trekk kvelden i går: jeg fikk vel igrunnen mer enn nok drikke i meg, og ble ganske full.. Men hadde det super kjekt!! :hoppe: Sjelden jeg har det så gøy når jeg drikker. Så jeg la meg ikke før 2.30 i natt, og opp igjen kl 8 :Gjesp: Jeg var nok ganske dårlig i 10 min da jeg stod opp, men kastet ikke opp, og så gikk det over. Og har heller ikke tømmermenn. Deilig å føle seg så frisk og rask dagen derpå :danser:

Har koset meg med masse deilig mat og drikke. Idag var vi innom Hadeland Glassverk, og der fikk vi prøve oss på å blåse vårt eget glass. Litt stilig å ha selvblåst glass - og jeg tenkte å bruke mitt som en telysestake. Så var jeg på litt shopping med en venninne, så har fått tak i et par julegaver, julekalendergaver, og litt stæsj til meg selv :)

Er omtrent akkurat kommet hjem og kjenner at det skal bli deilig å kun ha en date med sofaen i kveld :fnise:

Du verden, hva du har fått utrettet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiihiii!! Enda en ny og fantastisk dag!! :bolledeig:

Lag meg ganske tidlig i går kveld, for var ganske utslitt etter festingen på fredag.. Så våknet klokken 9 idag. Og du verden hva jeg har fått gjort siden jeg stod opp! (det hjelper virkelig å ikke ha tilgang til internett :fnise: )

Jeg har nemlig fått i meg dagens første :kaffekopp: , ryddet ut av oppvaskmaskinen, sett på en ny oppvask og ryddet kjøkkenet, sett på en klesvask, vasket ut av et skap på kjøkkenet, og koset med pusejentene mine :nigo:

Prosjektet mitt idag er å få tømt noen kasser som står med servise, og få det inn i skapet på kjøkkenet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*holder meg for øynene og forsøker å ikke få dårlig samvittighet*

det trenger du ikke ha! For her ser det fullstendig bomba ut, så på tide jeg får unna litt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo fått gjort dritmasse, jo!

Jeg har surfet på nettet, drukket kaffe, surfet på nettet, surfet på nettet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har surfet på nettet, drukket kaffe, surfet på nettet, surfet på nettet... :fnise:

:5: Jeg også. Og spist ananas og drukket te og skravlet i telefonen. Og så har jeg tenkt tanken på å starte en klesvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det hjalp å starte dagen uten tilgang til internett :fnise: Spørst hvor mye jeg får gjort resten av dagen nå da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: Jeg også. Og spist ananas og drukket te og skravlet i telefonen. Og så har jeg tenkt tanken på å starte en klesvask.

Hørtes ut som en bra start på dagen det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget i sengen, spist frokosten som Noen laget til meg, og lest Stieg Larsson. :nigo:

Så koselig da! :)

Heldige du som har fått frokost på senga!

Jeg kunne tenkt meg noe annet på senga jeg da... :sjenert:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wiihiii!! Enda en ny og fantastisk dag!! :bolledeig:

Lag meg ganske tidlig i går kveld, for var ganske utslitt etter festingen på fredag.. Så våknet klokken 9 idag. Og du verden hva jeg har fått gjort siden jeg stod opp! (det hjelper virkelig å ikke ha tilgang til internett :fnise: )

Jeg har nemlig fått i meg dagens første :kaffekopp: , ryddet ut av oppvaskmaskinen, sett på en ny oppvask og ryddet kjøkkenet, sett på en klesvask, vasket ut av et skap på kjøkkenet, og koset med pusejentene mine :nigo:

Prosjektet mitt idag er å få tømt noen kasser som står med servise, og få det inn i skapet på kjøkkenet...

Full av imponade :)

Så koselig da! :)

Jeg kunne tenkt meg noe annet på senga jeg da... :sjenert:

Hva da - en kjekk fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full av imponade :)

Hva da - en kjekk fyr?

Hvordan kan du tro noe slikt om meg..? :fnise:

Men altså.. Jeg har da vært singel i over 7 mnd nå..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oookaaaay... Det ble snakk om senga, og vips er kort innpå innom :skratte:

:hallo: forresten! :)

:sjenert:

Klart det, når det legges ut kofferter så er jeg på plass.

Du kan jo låne leieboer`n litt, han er ledig han.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det, når det legges ut kofferter så er jeg på plass.

Du kan jo låne leieboer`n litt, han er ledig han.

:ler:

Oi! :lur: er han kjekk da? :nigo:

:jepp:

Bare husk da Løven at KI skal ha leieboer'n tilbake etter bruk. Han bare låner ham bort... :fnise:

Har Joker'n fått jobbkonkurrent nå ja :ler: Lurer på hva hun sier til det..

Jeg kan godt levere han tilbake etter bruk, jeg vet bare ikke i hvilken tilstand det blir i.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...