Loevinna Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5781 Del Skrevet 14. september 2008 Kan faktisk ikke huske å ha fått Sparkjøp katalogen i høst, må bestille den! Imponert! Jeg titter veldig mye på nett jeg da.. Men har katalogen også! Mye fint jeg har lyst på, både der og i Ellos.... Ble faktisk imponert over meg selv i går også Så flink du har vært med husarbeid i dag Selv har jeg begrenset meg til å vaske en maskin klær.. Og jeg har ikke en gang hengt den opp Når man har vært sløv i over en uke, så må man bare være flink når man først setter i gang Har fortsatt en vask liggende i maskina som jeg må henge opp før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5782 Del Skrevet 14. september 2008 loffen jeg ser deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. september 2008 #5783 Del Skrevet 14. september 2008 Håper du har kost deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5784 Del Skrevet 14. september 2008 Håper du har kost deg i helga. Det er første gang på lenge at jeg har hatt skikkelig fredagsfølelse, og faktisk føler at helga har vært lang nok. Akkurat ei slik helg jeg har lengtet etter leeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. september 2008 #5785 Del Skrevet 14. september 2008 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5786 Del Skrevet 14. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. september 2008 #5787 Del Skrevet 14. september 2008 Så flink du har vært med husarbeid i dag Selv har jeg begrenset meg til å vaske en maskin klær.. Og jeg har ikke en gang hengt den opp Jeg titter veldig mye på nett jeg da.. Men har katalogen også! Mye fint jeg har lyst på, både der og i Ellos.... Ble faktisk imponert over meg selv i går også Når man har vært sløv i over en uke, så må man bare være flink når man først setter i gang Har fortsatt en vask liggende i maskina som jeg må henge opp før jeg legger meg. Svært til påminnelser om klesvask her da, min ligger i kurven og nå kan jeg ikke begynne å henge den opp, da vekker jeg noen som sover! Postordrekatalogene liker jeg å ha i papirutgave, fint lesestoff på senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 15. september 2008 #5788 Del Skrevet 15. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2008 #5789 Del Skrevet 15. september 2008 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. september 2008 #5790 Del Skrevet 15. september 2008 Handler nesten aldri på postordre jeg. Regner ikke med å få tak i noe som passer likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2008 #5791 Del Skrevet 15. september 2008 Nai, jeg vil også prøve klærne før jeg kjøper dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. september 2008 #5792 Del Skrevet 15. september 2008 Nai, jeg vil også prøve klærne før jeg kjøper dem. Støvletter har gått bra så lenge leggvidden har vært oppført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2008 #5793 Del Skrevet 15. september 2008 *har fyrstikklegger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. september 2008 #5794 Del Skrevet 15. september 2008 *har fyrstikklegger* *Har fotballegger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 15. september 2008 #5795 Del Skrevet 15. september 2008 Synes det var mange fine sko i SparKjøp-katalogen denne gangen. Klærne der er av så dårlig kvalitet at dem har jeg sluttet å vurdere. På Ellos har jeg mest lyst på de beauty-produktene; tannbleker og rynkefjerner og neglestøper osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 15. september 2008 #5796 Del Skrevet 15. september 2008 Handler nesten aldri på postordre jeg. Regner ikke med å få tak i noe som passer likevel... Nai, jeg vil også prøve klærne før jeg kjøper dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. september 2008 #5797 Del Skrevet 16. september 2008 Hvor er du Løven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. september 2008 #5798 Del Skrevet 16. september 2008 *Har fotballegger* Har nok garantert mer fotballegger enn deg, uten at det hjelper noen av oss noe særlig, men har kjøpt postordrestøvletter på Ellos uten problemer Da jentene var 12-14 år var det en av kompisene som synes jeg så farlig ut, hadde jo DE leggmusklene, jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2008 #5799 Del Skrevet 16. september 2008 Pleier å være vanskelig å finne støvletter som passer ja. Har verken fyrstikklegger eller fotballegger. Har ganske enkelt fleskelegger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svimle Skrevet 16. september 2008 #5800 Del Skrevet 16. september 2008 Har en blå legg, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå