Gjest Begonia Skrevet 6. februar 2008 #2321 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det er riktig. Men måtte du flytte så langt. Masse ledige leiligheter i nærheten av meg. Bodde i nærheten av den pocketbok-sjappa du pleier å bruke i over et år. Men det var bare sorgen å bo der. Trivdes ikke i den byen din jeg... Endret 6. februar 2008 av Begonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2008 #2322 Del Skrevet 6. februar 2008 Bodde i nærheten av den pocketbok-sjappa du pleier å bruke i over et år. Men det var bare sorgen å bo der. Trivdes ikke i den byen din jeg... Men da kjente du jo ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2323 Del Skrevet 6. februar 2008 Ha det fint på jobb i dag Takk for det! dagen idag gikk igrunnen veldig rolig for seg. Bare utrolig vått! Nyfarget hår og en god natt søvn. Høres ut som en fin måte å hente energi på. Håper du har en fin dag på jobb. er igrunnen litt trøtt i kveld, så kvelden skal gå med til å sløve på sofaen Med kg, koseteppet mitt, kattepusene og varm kakao/te.. Ha en fin dag, så snakkes vi sikkert i kveld. Gleder meg til i morgen jeg. Gleder meg også til i morgen! :juhu: Blir veldig spennende! Jeg har også lyst til å møte dere i morgen :gråte: Din tid kommer den også! Hvis du ikke hadde flyttet langt pokker i vold, så kunne du blitt med i morgen. Vær litt grei nå da, ikke gi henne dårlig samvittighet..... Ja, det var det da. Hadde jeg ikke flyttet, så hadde jeg ikke blitt kjent med dere i det hele tatt. Så jeg skal bare være glad for at jeg flyttet jeg... Nettopp! Det er en mening med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2324 Del Skrevet 6. februar 2008 Håper du har en fin dag! Hørtes ut som du har hatt en god natt i hvertfall, det er deilig å sove så godt God søvn har mye å si! Og dagen den ble fin den Bodde i nærheten av den pocketbok-sjappa du pleier å bruke i over et år. Men det var bare sorgen å bo der. Trivdes ikke i den byen din jeg... Likte heller ikke helt å bo "midt" i byen.. liker meg bedre nå her utenfor som jeg bor nå Men da kjente du jo ikke meg. Det er heldigvis ikke lange veien fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2325 Del Skrevet 6. februar 2008 Tror jeg skal finne meg en varm kopp te og litt mat. Så er det bare å sette i gang med oppdateringen her inne.. Regner med det blir et par sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2008 #2326 Del Skrevet 6. februar 2008 Tror jeg skal finne meg en varm kopp te og litt mat. Så er det bare å sette i gang med oppdateringen her inne.. Regner med det blir et par sider... Er ikke mye oppdatering her. Harjo nesten ikke skravlet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 6. februar 2008 #2327 Del Skrevet 6. februar 2008 Du er helt utrolig! Her er jeg opptatt en kveld og den neste kvelden må jeg bruke på å oppdatere meg på siden din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2328 Del Skrevet 6. februar 2008 Du er helt utrolig! Her er jeg opptatt en kveld og den neste kvelden må jeg bruke på å oppdatere meg på siden din! Jeg?!?! jeg har jo nesten ikke vært her inne selv siden mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2008 #2329 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg?!?! jeg har jo nesten ikke vært her inne selv siden mandag... Kan ikke skjønne det. Er det nisser i dagboka di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2330 Del Skrevet 6. februar 2008 Kan ikke skjønne det. Er det nisser i dagboka di? Ja!! noen ordentlige fantenisser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2331 Del Skrevet 6. februar 2008 Men de er jo også noen go'nisser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2008 #2332 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, disse nissene som lusker rundt og skriver innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2333 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, disse nissene som lusker rundt og skriver innlegg. Ja, det er ikke måte på! for en jobb det er å oppdatere seg!! Og nå er teen min kald også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. februar 2008 #2334 Del Skrevet 6. februar 2008 Termokopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2335 Del Skrevet 6. februar 2008 Termokopp? eller lage meg ny te etterhvert? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 6. februar 2008 #2336 Del Skrevet 6. februar 2008 Laget ny te nå? Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2337 Del Skrevet 6. februar 2008 Laget ny te nå? Kos deg i kveld! Har ikke rukket det enda... nå er jeg endelig ferdig med å oppdatere meg i dagbøkene.. Så nå skal jeg ha meg en bitteliten pause.. Skal lage meg ny te, og så sette på tørketrommelen... Og så er det bloggene som står for tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 6. februar 2008 #2338 Del Skrevet 6. februar 2008 Svært så mange venner du har da.. Jeg bruker kanskje 20 min på å oppdatere meg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2008 #2339 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei Løven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2340 Del Skrevet 6. februar 2008 Svært så mange venner du har da.. Jeg bruker kanskje 20 min på å oppdatere meg her inne Synes egentlig ikke det... men når hver dagbok har 5-8 sider jeg må oppdatere meg på, og i tillegg jabbe på msn.. da tar ting tid... Hei Løven! Hei og hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå