Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2061 Del Skrevet 1. februar 2008 Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2062 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen. så streng du er blitt i det siste da.... Er nesten så jeg føler jeg mangler en "giv-akt-smiley" her nå... Endret 1. februar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2063 Del Skrevet 1. februar 2008 Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen. Nemlig. Og hadde Joker'n vært her, så ville hun funnet frem riktig paragraf i KG-loven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2064 Del Skrevet 1. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. februar 2008 #2065 Del Skrevet 1. februar 2008 Håper du også får ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2066 Del Skrevet 1. februar 2008 Takk for det Marihan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2067 Del Skrevet 1. februar 2008 Nå tror jeg faktisk at jeg er noe lunde oppdatert i de fleste dagbøkene jeg følger med i... Bare bloggene igjen nå :gjeiper: Så nå er det bare å begynne å skravle igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. februar 2008 #2068 Del Skrevet 1. februar 2008 Nå tror jeg faktisk at jeg er noe lunde oppdatert i de fleste dagbøkene jeg følger med i... Bare bloggene igjen nå :gjeiper: Så nå er det bare å begynne å skravle igjen Nehei... gidder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2069 Del Skrevet 1. februar 2008 så streng du er blitt i det siste da.... Er nesten så jeg føler jeg mangler en "giv-akt-smiley" her nå... Jeg er da ikke streng jeg. Prøver å være så snill som jeg bare kan jeg. Men enkelte regler kan ikke brytes. Og det er de reglene som beskytter klanens ære. Men du trenger ikke stå i giv akt for meg. Her ordner vi det meste med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2070 Del Skrevet 1. februar 2008 Nehei... gidder ikke. Jeg er da ikke streng jeg. Prøver å være så snill som jeg bare kan jeg. Men enkelte regler kan ikke brytes. Og det er de reglene som beskytter klanens ære. Men du trenger ikke stå i giv akt for meg. Her ordner vi det meste med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2071 Del Skrevet 1. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2072 Del Skrevet 1. februar 2008 Da har jeg krøllet meg godt under teppet, er oppdatert her inne, og funnet meg et glass med Prøver å fortelle meg selv at det er fredag, men jeg har på følelsen at jeg skal på jobb i morgen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2073 Del Skrevet 1. februar 2008 det hørtes godt ut med rødvin, men sitter aleine med 2 barn i kveld, og ingen å kose meg sammen med, med vin da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2074 Del Skrevet 1. februar 2008 duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #2075 Del Skrevet 1. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2076 Del Skrevet 1. februar 2008 det hørtes godt ut med rødvin, men sitter aleine med 2 barn i kveld, og ingen å kose meg sammen med, med vin da... Mannen her skulle egentlig sove han.. men fikk ikke sove så nå skal han til å spille PS3 og guitar hero Men han skal på jobb i natt, så ikke noe rødvin på han i kveld. Men han drikker uansett helst øl han.. duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen... Takk... Men jeg må innrømme en ting nå.... Jeg las virkelig ikke alle linjene i innlegget ditt nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2077 Del Skrevet 1. februar 2008 Mannen her skulle egentlig sove han.. men fikk ikke sove så nå skal han til å spille PS3 og guitar hero Men han skal på jobb i natt, så ikke noe rødvin på han i kveld. Men han drikker uansett helst øl han.. Takk... Men jeg må innrømme en ting nå.... Jeg las virkelig ikke alle linjene i innlegget ditt nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2078 Del Skrevet 1. februar 2008 Åh.. vinen jeg drikker på var veldig god som drikke-for-kos-vin. Bare synd at jeg har kjøpt den i Tyskland i sommer, og de har den ikke her i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #2079 Del Skrevet 1. februar 2008 Åh.. vinen jeg drikker på var veldig god som drikke-for-kos-vin. Bare synd at jeg har kjøpt den i Tyskland i sommer, og de har den ikke her i Norge Tåler ikke rødvin jeg. Så jeg kan jo litt jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #2080 Del Skrevet 1. februar 2008 Tåler ikke rødvin jeg. Så jeg kan jo litt jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå