Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Gjest Begonia
:sur:

:trist:

Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen. :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klanen har et visst rykte å ta vare på. Og da kan vi ikke tillate skravlepauser for at en eller annen sliter med oppdateringen. :regler:

:overrasket: så streng du er blitt i det siste da.... :sjenert: Er nesten så jeg føler jeg mangler en "giv-akt-smiley" her nå...

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Og hadde Joker'n vært her, så ville hun funnet frem riktig paragraf i KG-loven. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg faktisk at jeg er noe lunde oppdatert i de fleste dagbøkene jeg følger med i... :overrasket: Bare bloggene igjen nå :gjeiper:

Så nå er det bare å begynne å skravle igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg faktisk at jeg er noe lunde oppdatert i de fleste dagbøkene jeg følger med i... :overrasket: Bare bloggene igjen nå :gjeiper:

Så nå er det bare å begynne å skravle igjen :ler:

Nehei... gidder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
:overrasket: så streng du er blitt i det siste da.... :sjenert: Er nesten så jeg føler jeg mangler en "giv-akt-smiley" her nå...

Jeg er da ikke streng jeg. Prøver å være så snill som jeg bare kan jeg. Men enkelte regler kan ikke brytes. Og det er de reglene som beskytter klanens ære.

Men du trenger ikke stå i giv akt for meg. Her ordner vi det meste med en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei... gidder ikke.

:tunge1:

Jeg er da ikke streng jeg. Prøver å være så snill som jeg bare kan jeg. Men enkelte regler kan ikke brytes. Og det er de reglene som beskytter klanens ære.

Men du trenger ikke stå i giv akt for meg. Her ordner vi det meste med en :klem:

:ler::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg krøllet meg godt under teppet, er oppdatert her inne, og funnet meg et glass med :vin:

Prøver å fortelle meg selv at det er fredag, men jeg har på følelsen at jeg skal på jobb i morgen jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes godt ut med rødvin, men sitter aleine med 2 barn i kveld, og ingen å kose meg sammen med, med vin da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Begonia

duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes godt ut med rødvin, men sitter aleine med 2 barn i kveld, og ingen å kose meg sammen med, med vin da...

Mannen her skulle egentlig sove han.. men fikk ikke sove så nå skal han til å spille PS3 og guitar hero :ler: Men han skal på jobb i natt, så ikke noe rødvin på han i kveld. Men han drikker uansett helst øl han..

duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen - duskalikkepåjobbimorgen...

Takk... Men jeg må innrømme en ting nå....

Jeg las virkelig ikke alle linjene i innlegget ditt nå....

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Begonia
Mannen her skulle egentlig sove han.. men fikk ikke sove så nå skal han til å spille PS3 og guitar hero :ler: Men han skal på jobb i natt, så ikke noe rødvin på han i kveld. Men han drikker uansett helst øl han..

Takk... Men jeg må innrømme en ting nå....

Jeg las virkelig ikke alle linjene i innlegget ditt nå....

:skratte:

:sjokk:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. vinen jeg drikker på var veldig god som drikke-for-kos-vin. Bare synd at jeg har kjøpt den i Tyskland i sommer, og de har den ikke her i Norge :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Åh.. vinen jeg drikker på var veldig god som drikke-for-kos-vin. Bare synd at jeg har kjøpt den i Tyskland i sommer, og de har den ikke her i Norge :grine:

Tåler ikke rødvin jeg. Så jeg kan jo :grine: litt jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...