Annie Skrevet 15. januar 2008 #1441 Del Skrevet 15. januar 2008 Har ikke begynt med brodder enda. Er for ung!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1442 Del Skrevet 15. januar 2008 Vi burde gått sammen vi da når det er glatt. Tenker det hadde vært litt av et syn Da kunne vi vært støttekontakt for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1443 Del Skrevet 15. januar 2008 Har ikke begynt med brodder enda. Er for ung!! :juhu: Jeg har brukt brodder i gamledager - da jeg var ung. Måtte ha det når vi var på sparktur på holka. Kjøpte brodder til camp, men de ble aldri brukt der. Glemmer å sette dem på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1444 Del Skrevet 15. januar 2008 Da kunne vi vært støttekontakt for hverandre. Ja............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1445 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg syns jeg ser dere Skravla og Begonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1446 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg syns jeg ser dere Skravla og Begonia Hadde ikke klart å holde deg på beina du heller da Annie. Du hadde ramlet om i gapskratt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1447 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke moro med sånne opplevelser på morgenkvisten. I dag var det bare veier og fortau her, men i går stoppet det midt i bakken opp til bussen. Viste nesten ikke om jeg kom videre. Men fikk tak i gjerdet og dro meg siste biten opp. Sist gang jeg falt skikkelig på jobb, så var det rett fremfor søppelbilen... Så en av søppelmennene kom forsiktig bort for å høre hvordan det gikk med meg... Når jeg skal gjøre noe, så gjør jeg det skikkelig altså! Her er det vår her. Nesten ikke snø igjen, og ihvertfall ikke holke. Litt trist og egentlig. Vil enten ha skikkelig vinter, eller vår... Liker ikke holke jeg heller.. Holka er på vei hit! Betyr det at den stikker ifra meg da?? Her jeg bor blir det glatt nesten uansett. Men jeg foretrekker at det er bart. Var ganske greit for et par-tre år siden, da var det nesten gammeldags snøføre hele vinteren. Skikkelig gammeldags snøføre er tingen!! Skikkelig snøføre er det beste om vinteren ja. Jeg HATER holkeføre! Holkeføre ikke bra... Bare veier er det beste hele året. Jeg hater også holke. Føler meg som en 90-åring med redsel for lårhalsbrudd. Du er nok ikke den eneste der!! Sorry! Men du beviste da det i helga... Altså.. jeg ser at dere fint klarer å skravle i vei uten meg! Mye å oppdatere meg på her inne på bare en liten time jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1448 Del Skrevet 15. januar 2008 Har ikke begynt med brodder enda. Er for ung!! :juhu: Jeg har gode sko!!! Da kunne vi vært støttekontakt for hverandre. Jeg har brukt brodder i gamledager - da jeg var ung. Måtte ha det når vi var på sparktur på holka. Kjøpte brodder til camp, men de ble aldri brukt der. Glemmer å sette dem på meg. Hadde ikke klart å holde deg på beina du heller da Annie. Du hadde ramlet om i gapskratt... Syns jeg ser dere for meg! :-D (ikke at jeg helt vet hvordan dere ser ut men.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1449 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, tror jeg må lage meg litt kaffe her.. trenger det for å oppdatere meg på all skravlingen deres + for å holde meg våken i kveld.. orker ikke en ny kveld hvor jeg ligger våken halve natta... *lei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1450 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har gode sko!!! Syns jeg ser dere for meg! :-D (ikke at jeg helt vet hvordan dere ser ut men.... ) Her er vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1451 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, tror jeg må lage meg litt kaffe her.. trenger det for å oppdatere meg på all skravlingen deres + for å holde meg våken i kveld.. orker ikke en ny kveld hvor jeg ligger våken halve natta... *lei* Fikk du ikke sove i går heller? Synes det er trist at du ikke får sove. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg. Vuggesang fra meg vil bare gi deg mareritt, så det er ingen ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1452 Del Skrevet 15. januar 2008 Her er vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1453 Del Skrevet 15. januar 2008 Fikk du ikke sove i går heller? Synes det er trist at du ikke får sove. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe deg. Vuggesang fra meg vil bare gi deg mareritt, så det er ingen ide. Sovnet ikke før over kl 12... og da blir jeg helt ferdig neste dag.. Jeg aner ikke selv hva jeg skal gjøre for å få sove.. prøvde til å med å ha på lyset, for å se om det hjalp.. ble litt trøttere av det, og husker at jeg slo det av, og sovnet like etterpå... Har vurdert å bytte om klokka på nattbordet, slik at jeg får tilbake min gamle klokkeradio.. kanskje hjelper det å høre litt radio/musikk så jeg sovner.. her prøver jeg ut de midlene jeg kan! Håper dette er bare i en overgang, og at søvnmønsteret mitt stabilisera seg snart.. Det er nok ingen ideell situasjon nei.. men får gjøre det beste ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1454 Del Skrevet 15. januar 2008 Sovnet ikke før over kl 12... og da blir jeg helt ferdig neste dag.. Jeg aner ikke selv hva jeg skal gjøre for å få sove.. prøvde til å med å ha på lyset, for å se om det hjalp.. ble litt trøttere av det, og husker at jeg slo det av, og sovnet like etterpå... Har vurdert å bytte om klokka på nattbordet, slik at jeg får tilbake min gamle klokkeradio.. kanskje hjelper det å høre litt radio/musikk så jeg sovner.. her prøver jeg ut de midlene jeg kan! Håper dette er bare i en overgang, og at søvnmønsteret mitt stabilisera seg snart.. Det er nok ingen ideell situasjon nei.. men får gjøre det beste ut av det Det med radio/musikk er sikkert lurt. Enten avspenningsmusikk eller radio pleier jeg også ha på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1455 Del Skrevet 15. januar 2008 Det med radio/musikk er sikkert lurt. Enten avspenningsmusikk eller radio pleier jeg også ha på. må prøve det ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. januar 2008 #1456 Del Skrevet 15. januar 2008 Det høres slitsomt ut å ikke få sove.. Jeg tror også radio kan være en god ide Det som skjedde i morrest hørtes skummelt ut. Her har vi ikke vinter i det hele tatt. 6 grader og regn.. Kjedelig, men tross alt bedre enn holke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1457 Del Skrevet 15. januar 2008 Det høres slitsomt ut å ikke få sove.. Jeg tror også radio kan være en god ide Det som skjedde i morrest hørtes skummelt ut. Her har vi ikke vinter i det hele tatt. 6 grader og regn.. Kjedelig, men tross alt bedre enn holke. Det ER slitsomt å ikke få sove.. merker jeg titter oftere på klokke, og spenner kroppen for å ikke snu meg å titte på klokka.. så blir jeg stressa av å vite at jeg skal opp om så og så mange timer.. Så prøver alt jeg kan å slappe av og ikke tenke... ikke enkelt det heller :gjeiper: Det har regnet i hele dag, og tror det skal regne i natt og i morgen også. Så kanskje isholka forsvinner da. Men det kunne nesten se ut som det er meldt snø igjen i neste uke.. Syns det er så irriterende når det er snø ene dagen, og regn og vått neste.. været kunne godt ha bestemt seg syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1458 Del Skrevet 15. januar 2008 Her er vi. SKRAVLA!!!! Du skulle jo ikke legge ut bilde av oss da!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #1459 Del Skrevet 15. januar 2008 SKRAVLA!!!! Du skulle jo ikke legge ut bilde av oss da!!!!!!!!!!! Jeg tok det som en fleip... det var det sant?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1460 Del Skrevet 15. januar 2008 Hadde ikke klart å holde deg på beina du heller da Annie. Du hadde ramlet om i gapskratt... Antakelig, men det hadde vært verd et lårhalsbrudd for å se dere sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå