Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1101 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg får bare ikke sove!!!!!!!!!!!! Har ligget og vridd meg i sengen nå i nesten 45 min, og finnes ikke det spor trøtt! Så fant like godt frem laptopen og ligger nå godt under dyna Lå i sted og tenkte på alt jeg egentlig har å gjøre rundtomkring i leiligheten.. Ble jo i skikkelig ryddemodus egentlig, og det kan jeg heller få i morgen når jeg kommer hjem fra jobb.. Og det var nesten så jeg gikk ned i kjelleren for å male!! Men jeg kan jo ikke begynne med det kl. halv 12 når jeg skal på jobb i morgen... da er det bedre å ligge i senga og kose meg med kg Så spørsmålet er om jeg er begynt å bli frisk igjen nå, eller om jeg er bare blitt skikkelig sprø av å ha ligget i 2 uker :skratter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. januar 2008 #1102 Del Skrevet 7. januar 2008 Det håper jeg kommer en dag.. Men ikke på noen år enda. Jeg er ung og har god tid, håper jeg Trodde du sov jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1103 Del Skrevet 7. januar 2008 Det håpet jeg også på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 7. januar 2008 #1104 Del Skrevet 7. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1105 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, kanskje jeg burde prøve å sove igjen...bare 7 timer til jeg skal stå opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1106 Del Skrevet 8. januar 2008 Håper du sover nå, selv om ikke jeg gjør det. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1107 Del Skrevet 8. januar 2008 Gjett om jeg gleder meg til jeg skal på besøk til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1108 Del Skrevet 8. januar 2008 Gjett om jeg gleder meg til jeg skal på besøk til deg Da er det ikke lang til meg og Mark Knopfler i april.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1109 Del Skrevet 8. januar 2008 Håper du sover nå, selv om ikke jeg gjør det. :søvn: Gjorde nok ikke de.. Da lå jeg fortsatt og vridde meg i senga.. Tror ikke jeg sovnet før rundt kl 2 i natt.. og våknet flere ganger i løpet av natten.. Urolig natt med andre ord, og jeg er helt skutt idag.. Gjett om jeg gleder meg til jeg skal på besøk til deg gleder jeg meg også til! Har du noen tanker om når det kan bli eller...? Da er det ikke lang til meg og Mark Knopfler i april.... Mark Knopfler?? Jeg skal forresten på Bruce Springsteen konsert til sommeren jeg :juhu: gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1110 Del Skrevet 8. januar 2008 Mark Knopfler?? Jeg skal forresten på Bruce Springsteen konsert til sommeren jeg :juhu: gleder meg Har to billetter og bare ne er foreløpig opptatt :sjarmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1111 Del Skrevet 8. januar 2008 Kommer tilbake litt senere. Men har bortimot 7 maskiner med klær som bare mååå brettes sammen.. så jeg kan like godt begynne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1112 Del Skrevet 8. januar 2008 Kommer tilbake litt senere. Men har bortimot 7 maskiner med klær som bare mååå brettes sammen.. så jeg kan like godt begynne... Det skulle jeg gjøre ja.... har omtrent 2 maskiner bare jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1113 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Da er to maskiner brettet sammen Og da ble det en bitteliten pause, hvor vi koset oss med den mango- og pasjonsfruktkrem tingen.. Og dommen er....: *trommevirvel* .... .............. UTROLIG GODT!!!!!!!!! Kan virkelig anbefales! Og dette kommer til å bli laget flere ganger her hos oss iallefall :-D Endret 8. januar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1114 Del Skrevet 8. januar 2008 gleder jeg meg også til! Har du noen tanker om når det kan bli eller...? Njaei.. Må bare få litt peng inn i kassa, kanskje jeg rett og slett skulle ta turen på sparken en gang?! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1115 Del Skrevet 8. januar 2008 Da er to maskiner brettet sammen Jeg leste ikke det som stod over først så jeg lurte fælt på hvilke maskiner du har som er sammenbrettbare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1116 Del Skrevet 8. januar 2008 Njaei.. Må bare få litt peng inn i kassa, kanskje jeg rett og slett skulle ta turen på sparken en gang?! :-D :juhu: Bare pass på at jeg er hjemme da Jeg leste ikke det som stod over først så jeg lurte fælt på hvilke maskiner du har som er sammenbrettbare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. januar 2008 #1117 Del Skrevet 8. januar 2008 ...og jeg leste tittelen på boka som Loevinnas nye sædhule.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1118 Del Skrevet 8. januar 2008 DET er din hjerne som går på egen hånd, SVIMLE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1119 Del Skrevet 8. januar 2008 ...og jeg leste tittelen på boka som Loevinnas nye sædhule.. DET er din hjerne som går på egen hånd, SVIMLE! hun er ikke helt god, men det er jo derfor vi liker henne så godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1120 Del Skrevet 8. januar 2008 Liker vi Svimle og nå da??? Jeg får ikke med meg noen ting jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå