Loevinna Skrevet 11. september 2007 Forfatter #661 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg tenkte ikke å sove med en gang da... men den boka begynner å bli veldig spennende nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. september 2007 #662 Del Skrevet 11. september 2007 Gå og les du, Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. september 2007 Forfatter #663 Del Skrevet 11. september 2007 Gå og les du, Loevinna Tusen takk oh store bordellmamma!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. september 2007 #664 Del Skrevet 11. september 2007 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 12. september 2007 #665 Del Skrevet 12. september 2007 Ønsker deg en strålende fin onsdag :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 12. september 2007 #666 Del Skrevet 12. september 2007 Hello darling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. september 2007 Forfatter #667 Del Skrevet 12. september 2007 Bare hyggelig Ønsker deg en strålende fin onsdag :D :D Tusen takk for det! :-D Har igrunnen hatt en super dag hittil! Hello darling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. september 2007 Forfatter #668 Del Skrevet 12. september 2007 Sånn! Da har jeg rukket å komme meg hjem fra jobb, og fått i meg noe mat. Nå skal jeg henge opp en maskin med klær, og få sett på maskin nr 2 for dagen. Så skal jeg i kjelleren og pusse på veggen! Slik at min kjære kanskje kan få sparklet lag nr 2 i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. september 2007 Forfatter #669 Del Skrevet 12. september 2007 Da er klærne på stativet på verandaen, maskin nr 2 går, og veggen er pussa :-D *effektiv i dag* Og så lurer jeg fælt på hvem de gjestene som lusker her inne er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. september 2007 Forfatter #670 Del Skrevet 12. september 2007 Da skal jeg slenge meg på sofaen og slappa litt av, før jeg må på foreldremøte i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 13. september 2007 #671 Del Skrevet 13. september 2007 Hei, takk for løvespor i min dagbok! Lusker rundt med kattespor hos deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. september 2007 #672 Del Skrevet 13. september 2007 Heeeeeiiiiiiiiiiiiiii schnuppeluppetuppesnuppituppituttaschnuppa miiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. september 2007 Forfatter #673 Del Skrevet 13. september 2007 Hei, takk for løvespor i min dagbok! Lusker rundt med kattespor hos deg... så koselig med kattespor her inne da *gipsstøper sporene for å henge opp på veggen som suvenir* Heeeeeiiiiiiiiiiiiiii schnuppeluppetuppesnuppituppituttaschnuppa miiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. september 2007 Forfatter #674 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Blæææ.. enten har jeg feber og er begynt å få influensa... eller så er jeg bare varm i kinnene og døsig i kroppen av å ha vært ute i hele dag - fra kl 9.30 til kl 17... Det er iallefall det flotte med å jobbe i barnehage! :-D Men uansett... Endret 13. september 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 14. september 2007 #675 Del Skrevet 14. september 2007 Høres kjekt ut å jobbe i barnehage ja, kunne tenkt meg det selv. Elsker barn Uff, får ikke håpe du blir skikkelig syk da, ikke no kjekt. Sitter selv og hutrer her og føler det er en liten forkjølelse på gang. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 14. september 2007 #676 Del Skrevet 14. september 2007 Må ikke bli forkjølet nå...det er helg! God helg, Loevinna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. september 2007 #677 Del Skrevet 14. september 2007 God helg slafsetafsa mi! Håper du er frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 14. september 2007 #678 Del Skrevet 14. september 2007 Risottorapport: Mangler bare en smiley som lukter noe godt først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. september 2007 Forfatter #679 Del Skrevet 14. september 2007 Høres kjekt ut å jobbe i barnehage ja, kunne tenkt meg det selv. Elsker barn Uff, får ikke håpe du blir skikkelig syk da, ikke no kjekt. Sitter selv og hutrer her og føler det er en liten forkjølelse på gang. God helg Det er både kjekt og slitsomt å jobbe i barnehage.. Alt er liksom ikke bare lek, om du forstår.. Mye å sette seg inn i.. Men for det meste er det bare gøy :-D Må ikke bli forkjølet nå...det er helg! God helg, Loevinna! Virker ikke som jeg kommer til å bli forkjølet nei. Det var nok bare kroppen min som reagerte med bittelitt feber, siden jeg hadde vært ute i vinden 7,5 time i går God helg slafsetafsa mi! Håper du er frisk! Frisk som en fisk! :-D Nesten Risottorapport: Mangler bare en smiley som lukter noe godt først Supert at du likte den!! :juhu: Jeg må bare få sagt at jeg har lært den middagen av pappaen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 14. september 2007 #680 Del Skrevet 14. september 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå