linky Skrevet 4. september 2007 #621 Del Skrevet 4. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. september 2007 #622 Del Skrevet 4. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 4. september 2007 #623 Del Skrevet 4. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. september 2007 Forfatter #624 Del Skrevet 4. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. september 2007 Forfatter #625 Del Skrevet 4. september 2007 :juhu: Ble bare så glad på dine veiner da jeg leste i dagboken din nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. september 2007 #626 Del Skrevet 5. september 2007 :juhu: Ble bare så glad på dine veiner da jeg leste i dagboken din nettopp Det var jo kjekt å høre Ønsker deg en fin fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. september 2007 #627 Del Skrevet 5. september 2007 Hvordan står det til her i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. september 2007 Forfatter #628 Del Skrevet 5. september 2007 Hvordan står det til her i dag da? Her går det bra! :-D Er nettopp kommet igjen fra jobb nå. Slapper litt av før jeg må lage meg middag. Men jeg kunne trengt noen som klarte å sparke meg i gang med studiene mine... jeg har så vidt åpnet bøkene mine siden jeg fikk de..... Men nå må jeg gjøre ren kattedoen! verdens morsomste jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. september 2007 #629 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har heller ikke lest mye siden jeg fikk de bøkene.. Prøve å få gjort unna litt i helgen. I kveld skal jeg lese et kapittel, men ikke enda.. *utsette* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 5. september 2007 #630 Del Skrevet 5. september 2007 Tusen takk for oppskriften! Den skal prøves ut i morgen Håper du er godt i gang med lesingen *sender over litt lesemotivasjon*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. september 2007 #631 Del Skrevet 5. september 2007 Kan noen sende over litt til meg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. september 2007 Forfatter #632 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har heller ikke lest mye siden jeg fikk de bøkene.. Prøve å få gjort unna litt i helgen. I kveld skal jeg lese et kapittel, men ikke enda.. *utsette* Den utsette biten kjenner jeg godt til dessverre... Tusen takk for oppskriften! Den skal prøves ut i morgen Håper du er godt i gang med lesingen *sender over litt lesemotivasjon*. Håper du liker den da!! Lesingen ja.. det ble det ikke noe av.. jeg endte heller opp med å betale regninger og dra på en liten handlerunde med samboeren min.. Så nå har vi fått tak i maling til kjellerstua! :juhu: og jeg har fått ny kattesand i hus, den nye pandurokatalogen har jeg også skaffet meg og så har jeg hentet en bokpakke som ventet på meg på postkontoret... så har fått unna litt andre ting og tang da... Kan noen sende over litt til meg og.. vi får prøve å fange leselysta neste gang den stikker innom en av oss.. så får vi heller posjonere den ut i små mengder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. september 2007 #633 Del Skrevet 5. september 2007 Kattedotømming har blitt en drøm her i huset. Kjøpt sandkasse man bare vipper over på siden, så kommer alt uhumsker i en skuffe som vi tømmer i søpla. Gjort på ett minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. september 2007 #634 Del Skrevet 5. september 2007 vi får prøve å fange leselysta neste gang den stikker innom en av oss.. så får vi heller posjonere den ut i små mengder Jeg har lest litt da. Resten tar jeg på senga før jeg legger meg I morgen må jeg jammen meg få kommet meg til et valglokale og forhåndsstemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. september 2007 Forfatter #635 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Kattedotømming har blitt en drøm her i huset. Kjøpt sandkasse man bare vipper over på siden, så kommer alt uhumsker i en skuffe som vi tømmer i søpla. Gjort på ett minutt. Hørtes veldig genialt ut Men nå skal jeg ta med meg kattefrøkenene og finne senga jeg. Er trøtt Jeg har lest litt da. Resten tar jeg på senga før jeg legger meg I morgen må jeg jammen meg få kommet meg til et valglokale og forhåndsstemme.. Flink du er da. Jeg burde tatt meg i nakken og fått sett opp en leseplan for meg selv.. men aaah så mye enklere det er å la være.. Natta! *tusle i seng og varme meg på min kjære* Endret 5. september 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. september 2007 #636 Del Skrevet 5. september 2007 Enig God natt lille venn! Jeg må varme meg på.. Tja. Fantasien min kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatClaw Skrevet 6. september 2007 #637 Del Skrevet 6. september 2007 Beklager.. Har ikke vært her inne og lest siden jeg ble "ny"... Kan du tilgi meg, og oppdatere meg på det nyeste? hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. september 2007 #638 Del Skrevet 7. september 2007 Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 7. september 2007 #639 Del Skrevet 7. september 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. september 2007 Forfatter #640 Del Skrevet 7. september 2007 Beklager.. Har ikke vært her inne og lest siden jeg ble "ny"... Kan du tilgi meg, og oppdatere meg på det nyeste? hihi.. Klart jeg tilgir :-D men det er ikke så veldig mye å oppdatere deg på, tror jeg... Bare mye svada Goood helg God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå