Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

*vaske gulvet til Loevinna og pynte til jul*

Veldig snilt av deg, men vaskingen kan du sikker stå over.. Det har jeg vaskehjelp til som får betalt.. Og jeg kom faktisk hjem til nyvasket kjøkken.. Alt fra skuffer til skap til vasket bord, benker og gulv.. så jeg skal ikke klage ;)

*hjelper til*

Nå er det ikke lenge til du kommer hjem :juhu:

Nå er jeg hjemme!!! :hoppe::ler:

Kosejoker, tror du ikke Loevinna blir fryktelig glad når vi har fått pyntet ferdig og hengt opp alt dette? *titte på 15 store flytteesker med julepynt*

Pst, du husker vel hvor fint Gjertrud pyntet huset i The Julekalender? :fnise:

15 kasser var vel liiiiitt drøyt...?! Jeg tror jeg har 3-4-5 kasser jeg... :sjenert:

Jeg tror hun kommer til å bli kjempeglad :juhu: Da slipper hun å tenke på alt sånt når julen kommer.

I like the way you're thinking.. :sjarmor:

Edit: trykkleif

Jeg har faktisk kjøpt noen julegaver og julekalendergaver, mens vi har vært i Danmark og Tyskland... :sjenert: Man kan jo like godt begynne om man finner noen treffende gaver.. og så slipper man unna bittelitt julestress når jula nærmer seg.. og ikke minst, man slipper å ha alle utgiftene på en måned.. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:gave::nisse::nisseblunk::nissekonekyss::nissevink:

Å jul med din glede... *nynne* :ler:

Jeg innbiller meg at jeg glemte å skrive bursdagshilsen til deg i forrige uke, men jeg krysser fingrene for at det er denne uken du har bursdag... :sjenert:

:klem:

Gla-ade jul

Hellige jul

Engler daler ned i skjul

Mye morsommere hvis man erstatter alle j'ene med p i den søte juletid. Få pulepakker fra pulenissen, gå på pulebord og ha pulemiddag for eksempel!

God pul! eh.. jeg mener.. GOD JUL!

:ler: Du er deg selv lik du Svimleschnuppa mi!

Pulemiddag kunne passet godt inn på bordellet? :ler:

PSST: Svimle; les forrige innlegg; HJELP?!

*må oppdatere seg på bordellet snart*

Hun hadde i forrige uke. Var derfor jeg gratulerte henne på forhånd før hun dro ;) Men hun blir nok ikke lei segnår hun ser hvor fint vi har pulepyntet.. ehh... Julepyntet..!

Dere har iallefall fått meg til å le både en og to ganger. Og tusen takk for at dere har holdt liv i dagboken min mens jeg har vært borte.

:grine::(

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :grine: *snufs*

Gratulerer med dagen som var på torsdag, Loevinna mi!!

post-8121-1185918615_thumb.jpg

Forgive me :smilyblomst:

post-8121-1185918639_thumb.jpg

Ååååh, så søtt bilde!!!! takker for gratulasjon. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

TataTAAAA!!! Var det ikke FANTASTISK flott her inne?!!

:kline:

Så kjekt å lese at dere har hatt en fin tur!

Bare for å sammenligne, hva lå prisen på en litersflaske absolut vodka i tyskland?

Tenker du synes det var herlig å få pusejentene hjem! :hjerte: Hvordan går det med benet til ulykkesfuglepusen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Velkommen hjem :klem:

Glad du likte pyntinga vår, det krevde både tid og krefter skal jeg si deg :ler:

Svimle; hva mener du med å sammenligne pris, du har da vel aldri snust bortpå ei flaske med vodka har du vel? :sjokk:

Godt at du er hjemme igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TataTAAAA!!! Var det ikke FANTASTISK flott her inne?!!

:kline:

Så kjekt å lese at dere har hatt en fin tur!

Bare for å sammenligne, hva lå prisen på en litersflaske absolut vodka i tyskland?

Tenker du synes det var herlig å få pusejentene hjem! :hjerte: Hvordan går det med benet til ulykkesfuglepusen da?

Jeg vet dessverre ikke hva en litersflaske absolut vodka kostet i Tyskland.. det fikk jeg ikke med meg.. Men vi handlet et to liters flaske vodka av et annen merke :sjarmor: og den betalte vi ca 18 euro for, grovt regna 150 kr for :-D

Og benet til ulykkesfuglen.. vel.. man skulle ikke tro at hun har brukket noe som helst.. for hun hopper og danser rundt som om ingenting skulle ha hendt :lol:

Og ja, det var fint pyntet her inne ;)

Velkommen hjem :klem:

Glad du likte pyntinga vår, det krevde både tid og krefter skal jeg si deg :ler:

Svimle; hva mener du med å sammenligne pris, du har da vel aldri snust bortpå ei flaske med vodka har du vel? :sjokk:

Godt at du er hjemme igjen :klem:

Svimle drikker da vel aaaaldri hun :overrasket::fnise:

Deilig å være hjemme igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Ca samme pris som i USA da, kanskje, kommer litt an på merke sikkert.

Jeg drikker AAAAALDRI og i alle fall ikke LUKTER på vodka! No way!!! Hørt på sånt tull...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca samme pris som i USA da, kanskje, kommer litt an på merke sikkert.

Jeg drikker AAAAALDRI og i alle fall ikke LUKTER på vodka! No way!!! Hørt på sånt tull...

:hoho:

Og jeg har aldri sprunge rundt et epletre heller... :sjenert:

:lol::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte faktisk å komme meg ut av senga kl. 10.30 idag. Kunne ha sovet lenger, men tenkte det kanskje var lurt å stå opp da, slik det kanskje er lettere å legge seg relativt i grei tid i kveld.. Men uansett blir det enormt vanskelig å stå opp i morgen kl.6.30.. Men da er det jobb og den vante hverdagen begynner igjen.

Frukosten er spist, og kaffekoppen drukket opp, dagens første vask er i gang, og nå er snart dagens første kg innlegg unna gjort også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva har jeg fått ut av dagen? Jo, ingenting... :sjenert: eller har fått vasket en maskin med håndklær, som nå er i tørken. Og akkurat spist middag. Jentungen og min samboer ser fotball på tv, og det skal visst pågå hele kvelden.. Så jeg har trukke meg tilbake til kontoret, og tenkte jeg skulle få ryddet litt på pulten min her, jeg vet bare ikke i hvilken ende jeg skal begynne i.

Rett før jeg dro på ferie så fikk jeg skolebøkene til kurset jeg tar. Og tenkte, gurimalla hva har jeg rotet meg bort i! Det var 9-10 bøker av variabel størrelse, og min første tanke var at dette kommer jeg aldri til å klare.... Ingen lovende start med andre ord. Men tittet nå litt raskt over pensumet, og ser at ting virker visst ikke så uoverkommelig likevel.. Det er heldigvis ikke alt som står i bøkene som er pensum, og takk for det :)

*stiller seg inn i ryddemodus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene pusen ligger og sover på en varm bærbar ved siden av meg... :rødme:

Det var vært deilig å ha to uker hvor jeg ikke ble forfulgt av pusejentene til alle døgnes tider, men gurimalla så deilig det er å ha de rundt meg igjen :-D

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Fine pusen :hjerter_rundt:

Du gleder deg veldig til å begynne å jobbe igjen ser jeg :ler: Huff, skjønner at det blir tungt. Synes det er helt herlig å ha noen få dager nå hvor jeg får slappet av litt før jeg begynner en helt ny hverdag i en ny by.

Det går seg nok til etter noen dager, selv om jeg helst skulle gitt deg evig fri så du slapp å jobbe :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...