Gjest bada Skrevet 16. oktober 2007 #41 Skrevet 16. oktober 2007 Det var egentlig først og fremst svar til snasen, men når TS snakker om at hun er mett som om det er negativt, har hun ihvertfall litt greie på når hun er mett, kanskje? Ok, da misforsto jeg litt. Jeg er for øvrig enig med deg.
Gjest me Skrevet 16. oktober 2007 #42 Skrevet 16. oktober 2007 Ser du har fått mange svar her, jeg tenkte likevel jeg skulle blande meg litt inn.... Jeg og hadde det omtrent sånn som deg etter at jeg hadde hatt spiseforstyrrelser, jeg prøvde hele tiden å spise mindre, men endte opp med å spise for mye i mine egne øyne. Det tok ganske lang tid før kroppen lærte seg "normale" matvaner, men nå har jeg det ganske bra på det området. Det som gjorde at jeg klarte det, var at jeg sluttet å prøve å slanke meg. Så enkelt og så vanskelig. Slanking er roten til MYE ondt!!! Man ender bare opp med dårlig samvittighet og nedsatt forbrenning. Spis sunt, men ikke overdriv. Selv merker jeg at jeg kjenner meg misfornøyd og får godtesug hvis jeg unngår alt fett og sukker. Så ikke dropp smør på brødskiva osv, og unn deg litt sjokolade o.l. innimellom. Det er i alle fall det som funker for meg Lykke til, og vær tålmodig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå