Gå til innhold

Siri`s dagbok :-)


solsmurfa

Anbefalte innlegg

He he det kan jeg tenke meg du gjør ja :) Det hadde jeg gjort og. Det er jo ganske spennende da,når man skal på steder man er så å si aldri ellers. Det blir jo nesten som en helt annen verden da. Har dere vært der noe særlig før? Hmmm okei billige klær ja,det liker vi ;) he he he. Hadde jeg skullet på noe sånt noe,så hadde jeg vel gått helt berserk tror jeg ;-) he he he. Oi da satt du lenge oppe i natt ja,for å få fikset det. Men hun setter nok utrolig stor pris på det,hun som skal se det da;-) Har hun ikke dvd??går det an da? ;) he he he. Men du er jo snill som orker å gjøre det og da ;-)

Hmm faktisk ganske like vi da. Rundt januar mnd lå jeg på ca 94 kg og nå ligger jeg på ca 87 kg og det har helt fram til mai mnd gått veldig mye opp og ned mellom 90-93 kg da,så det at jeg endelig har kommet meg ned til 87 er jo litt stort for meg da :) Og jeg er altså bare 159 cm høy(lav) så jeg har også ALTFOR mye å gå på,kan man trygt si :-) Vet veeeeldig godt hvordan du føler det.

He he når jeg har ferie prøver jeg å ikke stå opp før nærmere kl 10-11 jeg da,er ett b-menneske ut av en annen verden jeg,så vet godt hva du mener :) Okei det er jo litt synd det med at du gruer deg til å fly da,syns det er morsomt faktisk jeg da.... ;) Hmm ja det er som regel mye som skal fikses før sånne turer,som fort kan bli litt pes da,men det er jo greit for alt som er gjort da ;-)

He he ,syns det er koselig jeg ;) Bare skriv så mye du vil du ;)

Ps: Vil gjerne høre hvordan det gikk hos legen da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Status fra legekontroll:

* -8 kg (i følge den vekta der veier jeg 80 kg, her hjemme var jeg 83,9)

* -9 cm rundt midjen!

* Litt forhøyet blodtrykk, som sist. Krever ingen tiltak.

* Fortsetter i 2-3 mnd til, skal så over på en lavere styrke før jeg slutter helt. Da skal vekten stabiliseres.

* Legen (og meg selv så klart hehe) var kjempefornøyd og skrev "FLOTT!!!!!" i journalen! Hun sa videre at hun ser _stor_ forskjell på meg. Ikke så rart, jeg mister nesten buksa jeg har på meg :ler:

******************************************

Jeg har aldri vært i USA før, mannen min har vært en tur i Minnesota i militær regi. Så dette er like spennende for oss begge.

Jeg trenger sårt nytt undertøy og bukser, så jeg har med vilje latt være å kjøpe noe særlig etter jul siden vi skal over dammen.

Nå har jeg tatt meg et par hodepinetabletter, og skal finne køya.

MIddag hos svigers kl 16, så er det meningen at jeg skal på cowboyfest i kveld - det avhenger litt av skallebanken..

Og ja, hehe, den damen vi skal besøke er 70 år, så det er nok alderen som gjør at hun ikke har DVD ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en ting å si jeg,og det er:WOOOOOW altså,gjett om jeg er misunnelig da....Hva heter de pillene igjen? ;) He he he. Du merker det godt både på cm og på kg du,det må jeg si.Ser kun forskjell når jeg står på vekta jeg.....

Ja så det blir første gang for deg"over there"altså,da er det jo ekstra morsomt da :)

Cowboyfest hørtes morsomt ut da ;) Sånne ting syns jeg er morsomt også :) Håper hodepinen din gikk over og at det ble fest på deg da ;)

He he 70 år ja,ja da kan jeg jo skjønne det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Pillene heter Reductil ;)

Var kjempegøy på cowboyfest, vi kledte oss ut som "gledespiker" :ler: Korsetter utenpå bluser, lange skjørt og i det hele tatt.

Men jeg tok tidlig kveld, kjente hodepinen kom snikende igjen, så mannen min hentet meg kl 12. Var utrolig stemning, og flott musikk, men det er ikke særlig å være i et lokale med masse høye lyder når skallebanken tiltar.

Stoppet og kjøpte oss en hamburger hver, så satt vi hjemme i mørket og spiste - strømmen var borte.

Så vi la oss tidlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det ja ;)

He he ja det kan jeg tenke meg at det var gøy. He he det hadde vært moro å se dere utkledd da ;) Skulle ønske det var mere sånne greier her og,men...... Skal på country festivalen på seljord i år da,håper det blir morsomt hvertfall. Det blir min første gang,så det gleder jeg meg til hvertfall :-)

Nei det er ikke gøy å gå på fest når det ligger sånne ting og lurer i bakhodet,blir som regel tidlig kvelden da. Men du fikk da vært med litt i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...