Gå til innhold

Siri`s dagbok :-)


solsmurfa

Anbefalte innlegg

Hei finner du meg nå da Smygel? :):sjenert:

Får prøve dette jeg og da,såvidt jeg nå har gjort det riktig da......he he ikke lett.......

Jeg og som flere driver også midt i ett slanke prosjekt,men det går ikke helt bra.......Gikk bra til påsken,begynte endelig å se at ting hendte,men så plutselig så ble maskinene ødelagt og etter at jeg fikk den ene i orden igjen så trente jeg i 5 dager også ble jeg syk. Skikkelig forkjølet med stor F. Nå endelig føler jeg at jeg begynner å bli ordentlig igjen,så nå må jeg begynne på nytt igjen. Litt surt for nå har jeg liksom holdt på i flere mnd og er fortsatt på start punktet. Har ikke turt å veie meg siden påsken nå,pga tørr ikke se hvor mye jeg har gått opp pga manglende trening. Så nå skal jeg holde meg unna vekta til jeg har fått trent ordentlig i en periode først. Har prøvd å spise så sunt som mulig,men det skjærer seg litt,sånn innimellom. Men men pytt pytt.......

Ihelgen,på lørdag,skal min mor holde sitt 60 års lag,så det gleder jeg meg utrolig til. Skal ikke drikke alkohol da jeg vet altfor godt hvor mye det inneholder av ting som ikke er bra for noen som slanker seg. Men det blir ikke noe problem,har ikke rørt alkohol på flere mnd nå faktisk og jeg savner det ikke engang.

Smygel: WOW! 9 kg er jo bare helt supert bra da! Kjempe misunnelig jeg nå altså. Da har du vært kjempe flink. Gleder meg nå til jeg og skal begynne på en sånn kur,kanskje det får litt fortgang i sakene her og :) Stå på,du er bare helt utrolig kjempe flink. ;):tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) Så bra at du fant meg da:-) nei det har ikke vært så innmari bra vær her i det siste. Kaldt og dels overskyet. Hvor bor du hen da?om jeg tør spørre..... :sjenert: Ja ang igår kveld så var det en kjempe bra kveld. Den var vellykket og min mor ble kjempe fornøyd :) Det var noen av oss nærmeste som hadde gått sammen om en gave til henne,laptop og bildeprinter,som hun ble veldig fornøyd med og overrasket over :) Jeg og min søster hadde også komponert en liten tale til henne og den ble hun og veldig glad for. Morsomt å se igjen venner av familien og familie som man ikke hadde sett på lenge ;) Jo det er riktig jeg bor i Lier.

Ja det er bra at du klarer å være så bestemt da. Det klarer tydeligvis ikke jeg så da er du sterk altså.Med en sterk viljestyrke virker det som,og ikke noe er bedre enn det når man går igjennom sånne ting som vi holder på med nå. :tommel: :bukke: ® meg i støvet :) he he.

Hmm må innrømme en ting nå,selv om jeg sa at jeg ikke skulle på vekten på kjempe kjempe lenge så gikk jeg idag. Klarte ikke holde meg lenger,MÅTTE bare finne ut hvor mye jeg hadde gått opp og vet du hva??! vekten stoppet faktisk på 89,3 :tommel::tommel::tommel: :klø: :hoppe::hoppe: Og jeg veide 2 ganger bare for å være sikker på at jeg så riktig. Er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad jeg nå. Det trengte jeg VIRKELIG å se det tallet. Skjønner vel egentlig ingenting av det,men det tror jeg visst ikke jeg skal heller. Får bare fortsette som jeg har gjort nå da,så kan man jo bare se hva som skjer.

Det er jo kjempe bra at du får så mye støtte av familie og sånn da,som virkelig legger merke til fremgangen din. Man får mye selvtillit ut av det og ikke noe er bedre enn det da :):)

Så fortsett som du gjør,og hold på bestemtheten din,så går det i boks skal du

se :)

Jeg drakk igår kun tab-xtra og så å si ikke noe godt hele kvelden. Danset og svettet mye så det var i grunnen en perfekt kveld :)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag :) Kommer til å sjekke utover kvelden om du har vært her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :) He he mannen din er som samboeren min han altså. Litt irriterende å se at de kan bare spise og spise uansett hva og vi må passe på absolutt alt vi spiser. Vet godt hvordan du har det :) Han har spist sjokolade og potetgull idag han og. Mens jeg har spist bare rosiner og drukket vann og spist fiskeboller med potet idag og det spiste jo han og til middag da. Hmm nei den har jeg nok ikke smakt. Er det en sånn pakke det eller?

STORT klapp på ryggen til deg :):tommel::tommel: Du er mega flink. Du er 10 kg mer enn meg nå ja. Men det går fortere ned for deg enn for meg,så.................. Og husk at jeg har vært der jeg og da. Begynte jo på 96 kg for over 1 år siden. Og pga ubesluttsomhet har jeg ikke kommet lengre tilogmed nå. Så det er bare å stå på det vettu :)

He he ikke beveget meg idag jeg heller. Bare vasket opp og laget middag.Og hengt opp klær ellers har jeg og bare sitti foran tv`n. Men bank i bordet,har ikke spist noe snacks idag jeg heller. Hatt en ganske lik dag idag vi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Tuslet innom her en tur, jeg, for å hilse på! Så ser jeg at vi er flere i samme situasjon ang vektnedgang. Jeg er nå i et opplegg i samarbeid med legen, og har gått ned 3 kg. Veldig bra. Skal ha oppfølging hos legen på onsdag, og forhåpentligvis, hvis lønna denne mnd er ok, så blir det ellipsemaskin i hus i løpet av uka.

Hyggelig å hilse på! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle
God morgen. I dag har vektnedgangen endelig passert 10 kilo. Jeg er glad og stolt.

Sist jeg var hos legen for ca tre uker tilbake, så fikk jeg resept på Acomplia, den demper apetitten og skrur opp forbrenningen såvist jeg har skjønt. Jeg har brukt den omlag 20 dager nå, og jeg tror den virker. Demper i alle fall den værste ulvehungeren.

Svimle, hvilket opplegg følger du? Du må se på Finn.no før du kjøper dyr Ellipse. Jeg kjøpte min der til bare 650 kr, og den er som ny. Måtte dog kjøre et godt stykke for å hente den, men det var verd prisen, syns jeg.

:klappe: Fantastisk med - 10 kg! Wow!!

Acomplia har jeg ikke hørt om, men jeg er ikke så veldig inne på denne typen medikamenter. Jeg prøvde Xenical for noen år siden, men den hadde ingen virkning på meg. Kostholdet mitt er egentlig ikke så galt, i alle fall når det kommer til fett. Moren min gikk ned masse med Xenical, men den var altså ikke noe for meg.

Nå er jeg satt på Reductil. Har bare gått noen dager på den, men den funker tydeligvis. Den skal også holde forbrenningen oppe i en slankeprosess hvor den som regel går ned (kroppen går på sparebluss). Merker at jeg spiser bare for at jeg må, ikke fordi jeg har særlig lyst på mat. Snop har jeg ikke rørt. Drakk ett glass Solo i går, da jeg fikk det servert hos svigers. Ellers går det i BonAqua som jeg er veeeeldig glad i! Skal på kontroll hos legen på onsdag, sjekke blodtrykket primært. Reductil kan nemlig øke blodtrykket, så det er viktig å holde det under oppsikt. Håper alt er bra, for det virker som at dette funker.

Vi skal også da legge opp aktivitet som er tilpasset meg. Jeg sliter med rygg og et ben etter en mislykket ryggoperasjon. Jeg har trent en stund på treningssenter, og det eneste som funket skikeklig på rygg og ben var ellipsemaskin. Jeg synes det er dyrt å betale mange tusen i året når jeg kanskje ikke engang kommer meg innenfor døren der i dårlige perioder.

Jeg har sjekket finn.no og zett.no, men det er ingen til salgs i området her. Desverre. For det hadde ikke gjort meg noe å kjøpt en brukt.

Mannen min har også lyst til å komme seg i mer aktivitet (han sier han skal gå ned i vekt, men har ikke så mye å ta av, uansett er det sunt å være i aktivitet da!), så det er liksom ikke bare meg som vil ha elipsemaskinen. Vet ikke om jeg hadde hatt samvittighet til å kjøpe en så dyr sak bare til meg, da hadde jeg nok fortsatt å traske utendørs i all slags vær. Men er blitt veldig skeptisk til å gå ut alene på kveldstid i disse overfallstider. Mannen min er heller ikke så overvettes begeistret for at jeg går ut alene på kveldstid på grunn av alt som skjer. Han jobber skift, så det er ikke alltid vi kan gå sammen. Og det ER jo ikke særlig gøy å gå i øsepøsende regn alltid.

Ble litt langt dette, hehe. Jeg får komme meg igang her. Holder på med bacheloroppgaven som skal inn den 16., og først nå fikk vi de siste tallene. Så har en analyse å kjøre gjennom i dag, finne delkonklusjoner og drøfte før vi kan trekke hovedkonklusjon. *phu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Svimle :) Og velkommen skal du sannelig være :) Bare hyggelig med nye fjes\navn her :) Hmmm det høres interressant ut med de greiene dere går på. Skal jaggu spørre legen min jeg og,skal til henne på tirsdag. Dere har jaggu gått ned en del på kort tid altså,kjempe flinke jenter ;) Men dere er nok også flinkere til å lage mat og spise sunnere enn hva jeg gjør. Så der ligger dere nok ett stykke foran meg ja. Men det er jo bare å gjøre det beste ut ifra hva det er man lager da.

Smygel: ja du har all grunn til å være stolt også! Kjempe glad på dine vegne jeg! :) Okei så de ligger der ja,da skal jeg holde øynene oppe neste gang jeg skal i butikken.

Svimle: Ja ellipse maskin er faktisk det eneste jeg også har utholdenhet nok til å orke å stå på i en lengre periode av gangen. Men jeg også kjøpte en på finn.no via en privat person,som det viser seg at hun igjen kjøpte via netthandelen og den er noe skikkelig d... ! Så vær litt obs hvis du skal kjøpe. Men på sportsmaster.no har de også en til 2900,- Så den er heller ikke så ille dyr. Nå skal jeg bare bruke opp det siste båndet på den første maskinen jeg kjøpte også skal jeg gå over til den fra sportsmaster.

Så stå på jenter,dette klarer dere :):tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solsmurfa, gratulerer med dagbok! :)

Jeg er ikke så mye her om dagen, det er litt mye jobb og lite moro for tida. Men, så snart det blir juni blir det roligere, og da tenkte jeg følge ditt eksempel, og lage en sånn dagbok jeg også:)

Men du, du har jo vært kjempeflink! Grattis! Så gøy å gå på vekta og bli så fornøyd :)

Og Smygel også! Dere er iallfall inspirasjon for meg :)

Ha en super dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Jeg har lagt om kostholdet mitt, og merker at jeg blir mye fortere mett nå etter at jeg startet på reductil. 870 kr for 28 dager var ganske mye, ja! Så jeg fortsetter med reductil en stund til, og ser om de hjelper. Hvis ikke skal jeg forhøre meg om den andre typen.

Ellipsemaskinen jeg ser på (hos sportsbutikk, tror det var mx sport) har magnetisk motstand. Den koster 2999,-. Må få litt mer info om den fra selger før jeg kjøper. I følge legen skal vi legge opp til en halv time aktivitet hver dag. Jeg savner å være aktiv, trente utrolig mye før ryggen sa stopp (og etter det kom kiloene som følge av inaktivitet og cyster på eggstokkene).

Nå skal jeg snart møte mannen på kinarestauranten, før jeg skal tilbake til skolen. Skal være flink og drikke farris/bonaqua og spise svin (magert, kylling kjøper jeg ikke ute etter at vi fikk mageinfeksjon i fjor på ferie - rett før bryllupet!) og grønnsaker.

Ellers har jeg spist som jeg pleier i dag: To skiver grovt brød til frokost (med bittelitt lettmargarin, og så ble det vossafår i dag i mangel på magert pålegg..) og salat til lunsj.

Ha en fin ettermiddag og kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solsmurfa, gratulerer med dagbok! :)

Jeg er ikke så mye her om dagen, det er litt mye jobb og lite moro for tida. Men, så snart det blir juni blir det roligere, og da tenkte jeg følge ditt eksempel, og lage en sånn dagbok jeg også:)

Men du, du har jo vært kjempeflink! Grattis! Så gøy å gå på vekta og bli så fornøyd :)

Og Smygel også! Dere er iallfall inspirasjon for meg :)

Ha en super dag! :)

Hei hei hei :):vinke::vinke: ja det var sannelig ett sjeldent syn du! Du er savnet!! :) He he bare flaks spør du meg,men fornøyd jeg vettu ;) Du får ha en fortsatt flott kveld,så snakkes vi håper jeg.Spent på å høre med hvordan det går med deg om dagen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja ja idag er nok ikke vekta på 89 lengre nei.....Bursdag idag og rett etter jobb. Spiste bare 2 stk med sjokolade kake da,som er så å si nesten den eneste kaka jeg spiser. Og ikke fått trent heller. Rett fra jobb til bursdag og hjemme kl 2200 ca,så dårlig idag.Ellers har jeg spist helt greit idag egentlig. Ingen store utskeielser bortsett fra da nevnte 2 kakestykkene. Som jo også er bra til meg å være.så om det går opp litt nå så får det bare være. Trene i morra,har tidlig vakt,så da er jeg tidlig hjemme også og orker dertil mer og etter jobb.

Så det var dagens innføring :) Skal straks legge meg nå,opp kl 0500 i morra for å rekke å være på jobb til 0700. Sånn er det å bo langt unna jobben,men trives for godt til å slutte da.

Snakkes alle sammen,håper dere alle har hatt en bra dag idag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he greit å høre at jeg ikke er alene om det da. Idag har jeg igjen spist heøt greit,men ikke trent noe ennå. Vurderte å trene litt nå. Er så sliten i beina om dagen og da orker jeg liksom bare ikke å trene etter jobb.

Hmm skal begynne på en sånn kur greie jeg og om en ukes tid,men det er ikke cambridge da. Det er vel noe annet ala herbalife tror jeg. Får se hvordan det funker da. Håper det blir like stor suksess for meg som cambridge er for deg. Hmm hvorfor skal de slutte med den da? Har du fått noe informasjon om det eller? Ja har prøvd den noka greia jeg og,og den var heeeelt forferdelig jævlig å drikke,så jeg håper ikke den andre greia jeg skal begynne på er sånn og. Men det er vel flere på jobben din som ser at du har gått ned eller? 10 kg er jo ganske mye da.

He he kjenner meg igjen på det du nevner med magen.......Ikke så innmari flott nei,det er jeg enig i. Og jeg er så flau over begge magene mine jeg at jeg har bare lyst til å gjemme meg i ett skap til de er borte,men det går jo ikke,uheldigvis.

I morgen kan jeg heldigvis ligge til 0700 igjen,da er det sen vakt. Det eneste som er dumt med det er at man er så sent hjemme på kvelden liksom.

Åååååå nå ble jeg misunnelig,ett langt deilig bad hørtes fristende og forfriskende ut. Har ikke badekar vi :grine::grine:

Men nei nå får jeg vel prøve å trene litt tenker jeg. Får se an hvor lenge jeg orker å stå.

Kos deg i badet,så snakkes vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen... :)

Så flinke dere er til å gå ned i vekt her inne da... Det har jeg også planer om egentlig.. 30 kg til sammen... :sjenert: Akkurat nå prøver jeg meg helst på legge om kosten min.. Er ikke så flink til den treningsbiten egentlig.. Men jeg har vært syk en periode nå, og da ble det så som så med spisingen.. Men nå er jeg frisk igjen og treningsmotet er på vei oppover. Jeg har vært kjempe flink til å gått mye i hele helgen og i går. Og her inne får man jo kjempe mye motivasjon, så jeg satser på at jeg også vil klare å få unna noen kilo nå fremover :)

Og igjen må jeg bare få si at du/dere har vært kjempe flinke! :klappe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen til deg og :) He he vet hvordan det er. Kan si som så at ang den trenings biten er ikke jeg så veldig flink med heller. Hittil har mye gått på det å legge om kostholdet og også dertil å spise mye mindre søtsaker,spes sjokolade.Som da har hjulpet meg mye. Prøver å bli flink til å trene og merker også at det går lettere nå de gangene jeg gjør det,enn det gjorde helt i begynnelsen. Så bare stå på det du orker så skal du se ;):tommel: Stå på du,du er jo flink du og da,som er ute og går. Det er jo trening det og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Har du hatt en fin dag?

Du er flink til å motivere folk du :) Så jeg skal prøve alt jeg kan å få til en treningsøkt i helgen. ;) Det ble jo en del gåing i dag da, men også noe kakespising... :sjenert: men men.. det kommer en ny dag i morgen! :-D

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :):vinke::vinke: He he har møtt på flere som har vært flinke til å motivere meg,så vil gi tilbake da vettu ;)

Jo da dagen idag har vært grei den,ikke fått helt 17.mai følelsen,men helt greit. Var en liten tur i Drammen før vi dro ut til min søster for å feire min nevø sin bursdag som egentlig er i morgen,men da er de(foreldrene)borte,så vi ble enige om å feire idag. Og der var det fullt hus og stormende jubel :) Akkurat kommet hjem nå,etter en liten tur innom "svigers" før vi dro hjem. Uff har dårlig samvittighet idag,ble egentlig altfor mye kakespising,men den sjokolade kake var bare AAAAALTFOR go` ;):sur: på meg selv nå,men får bare prøve mitt beste ved å ligge unna sjokis i helgen og heller trene litt. Men får se hvordan det går,å holde seg helt unna i helgen er HARDT az,men tar det som det kommer. Skal hvertfall trene. Har ikke så mange andre planer i helgen så det burde gå greit.

Ellers da? Hvordan har dagen din vært?Bortsett fra masse gåing og litt kakespising? ;) Ja trener du i helgen så er du flink vettu :tommel::tommel:

Da blir du sååå :sexy: etterhvert atte det ikke blir råd om hva en skal gjøre ;);) He he.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,joda hatt en helt grei helg. Var en tur på tønsberg messa igår fra 1730-2130 ca,ble mye gåing der men bare sånn helt vanlig,ikke sånn slanking tempo :-) Veide meg igår,bare for å se,måtte bare da det igjen denne helgen,med 17 mai har blitt litt mer enn det egentlig skulle og hadde bare gått opp 5 gram så var fornøyd med det.men føler meg litt oppblåst idag igjen,så føler at jeg nok kan ha gått opp litt fra igår til idag. Menmen det går som det går :) Idag har vi besøkt min far og vært på fotball kamp. Nå tenkte jeg å få trent litt,sent men men.

Ja man får ikke helt den riktige følelsen når man jobber på sånne dager,men du har ikke gått ned men heller ikke opp og det er jo også kjempe bra da :tommel: Bedre å holde seg stabilt hvertfall enn å gå opp. Gleder meg,for i løpet av uka får jeg også sånne shake opplegg i posten og skal begynne med det,så det gleder jeg meg enormt til. Håper jeg får det samme ut av det,som mange andre,ellers blir jeg skuffet.

Ja en genser ja,noen ganger er det ikke så mye som skal til for at man skal føle seg bedre vettu :-D Alt man kan gjøre for å få den følelsen er bra :tommel: All grunn til å være stolt av deg selv ja! :tommel::tommel: Flink er du! :tommel: :-D Fortsett som du har gjort så skal du se dette fortsetter å gå bra. :-D

Ha en fortsatt fin kveld da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jo det er noe sånn herbalife produkter,får en pakke med noen shaker og sånne vitamin piller sånn at man ikke skal mangle noe siden man da erstatter de med vanlig mat. Høres veldig greit ut,så da gjenstår det bare å prøve. De har 30 dager prøvetid,så hvis man absolutt ikke liker det så er det jo bare å sende tilbake igjen :-) Prøvde en som het noka,kjøpte på apoteket,men den syntes jeg smakte helt forferdelig så den klarte jeg rett og slett ikke.

He he takk,så flink du er på "pep talk" da :-) Hvordan går det ellers med deg da? Idag var det stress på jobben,men overlevde det og. Har tilogmed fått trent litt og idag,ikke verst :sjenert:

Har virkelig viljen som du sier,det er egentlig bare smaken det står på,så dette blir spennende :-) Gleder meg litt og jeg.

Ha en fortsatt flott kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Jeg tok en kjapp kur med Herbalife endel år tilbake, det var før jeg fikk de verste ryggproblemene og bare hadde "litt" til overs på kroppen. Herbalife fungerte veldig bra, og var ikke så ille på smak (selv om jeg synes cambridge var bedre smaksmessig). Men det er med den som med alle pulverkurer for min del, jeg savner vanlig mat så utrolig mye at jeg ikke holder ut stort sett mer enn en mnds tid.

Lykke til, håper du liker produktene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...