Gå til innhold

Siri`s dagbok :-)

solsmurfa

Anbefalte innlegg

Smygel: Pep talk er faktisk noe av det verste jeg vet og,syns ikke det er lett jeg heller,mest fordi jeg sliter sånn selv og ikke klarer å høre på meg selv liksom. Men også fordi jeg også er ganske sjenert faktisk,må bli litt varm i trøya først liksom jeg. Men føler at her inne er det trygt pga her er alle støttende og de fleste som jeg skriver med da,sliter med det samme selv så det er vel derfor jeg tør å gjøre det her tror jeg.

Svimle: Hmm ja det var det der med smaken da,har som sagt smakt den som het noka,men den likte jeg ikke. Hvordan det blir for meg ang det med å savne vanlig mat vet jeg ikke,men tror ikke det blir mitt store problem,da mitt problem(som det alltid har vært) består i å spise sjokis..........Så får bare prøve og se,og disse har jo 30 dager smaks garanti,så hvis det blir for ille,får jeg bare sende de tilbake igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du,ja igår fikk jeg de og tok to måltïder med de. Det smakte egentllig helt greit. Tror nok det skal gå bra å drikkë den i stedet for mat. Så gleder meg til å se når det har noe virkning nå. Han sa jo det at den første mnd er det ikke sikkert en går ned i vekt,men i cm og at heller musklene begynner å danne seg,men at det da etter den første mnd kan begynne å se store forandringer. Så gleder meg som en helt nå,til å se når det skjer ting :)

Hvordan går det med deg da?

Ha en riktig god helg du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Hei du,ja igår fikk jeg de og tok to måltïder med de. Det smakte egentllig helt greit. Tror nok det skal gå bra å drikkë den i stedet for mat. Så gleder meg til å se når det har noe virkning nå. Han sa jo det at den første mnd er det ikke sikkert en går ned i vekt,men i cm og at heller musklene begynner å danne seg,men at det da etter den første mnd kan begynne å se store forandringer. Så gleder meg som en helt nå,til å se når det skjer ting :)

Hvordan går det med deg da?

Ha en riktig god helg du og :)

Det blir veldig spennende å følge med deg framover :)

Det går bra med meg, nærmer meg 5,5 kg i minus nå. Disse tablettene gjør magen litt treg innimellom, men har spist meg en dose svisker i dag, så da retter det nok snart på seg. Håper jeg snart ser at jeg har gått ned 5.5. Da er jeg over halvveis til første delmål.

Jeg skal til kontroll hos legen den 21. juni tror jeg det var, og da blir jeg målt og veid. Blir veldig spennende å se hvilke resultater jeg får der. Vekta der viste ikke et så høyt tall som her hjemme nemlig, så lurer på om jeg faktisk ikke veide så mye den dagen jeg var der (mindre vann i kroppen feks), og da er neppe vektnedgangen så stor som det jeg har registrert her hjemme. Jeg har heller ikke målt meg hjemme, og jeg er vel omtrent like spent på måling som veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he takk i lige så :) Det går jo bedre for deg da,som i det minste har en konstant nedgang,hos meg går det jo opp og ned alt etter som............ Så ja nå skal det bli spennende å se om det funker like bra for meg som det har gjort for Smygel ;) Syns da virkelig du har vært flink jeg :) Uansett hvilken hastighet det går i så er all nedgang bare positivt,så du får bare se lyst på det.

Det der med måling har ikke jeg noe peiling på så det er noe jeg ikke har gjort foreløpig,men han som jeg har kjøpt de shakene av han sa at selv om det den første mnd ikke kan ses på vekten at en har gått ned,så vil det ses i cm,og at det da etter ca en mnd(om ikke før) da begynner å synes på vekten også å det pga det hadde noe greier med musklene å gjøre,så det HØRES jo bra ut da,men men,det gjenstår å se,sier nå jeg bare :) Ellers da? Hatt en fin helg? Nå skal jeg legge meg,helt kake jeg nå.

God natt. Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Har du det bra?

Hei hei,joda har det bra jeg vettu,kjeder meg som sagt,men det er ikke stort å gjøre med det egentlig da. Håpløst vær om dagen.

Trent idag og igår men igår hadde jeg en litt bedre middag med dessert etter trening,så følte at den treningen var bortkastet da,men men. Tatt det igjen idag,håper jeg :-)

Hvordan har du det sånn ellers idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei solsmurfa!

Jeg merket ikke så mye til helgen, var på skolen hver dag.

Håper du har hatt en fin pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat kommet hjem fra jobben.

Er trøtt og sliten.

Gjesp.

Har du hatt en bra dag? Jeg har hatt det helt greit. Men er mer enn klar for sengen nå.

Hmm ja var det mye å gjøre på jobben igår? Blir gjerne sliten etter en dag på jobben.

Joda hadde en helt grei dag igår jeg. Var på Liertoppen og shoppet litt etter jobb. Kjøpte litt sånne vanlige bruksgreier som vi hadde behov for,også kom sambo og møtte meg der og vi spiste mat der da. Jeg spiste laks med agurksalat og det var godt altså :)

Ellers ingen spennende nyheter,går bare og venter på å ha ferie nå :) Det blir deilig det. Gleder du deg til ferien da? Har dere noen planer da? Vi skal bare ta ting som det kommer vi. Blir i Norge i år tror jeg. Og en tur med fantasy båten. Vi var på den i fjor også og tenkte at det hadde vært koselig å ta en tur i år og. så da får vi se hva det blir til.

Du får ha en fin dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei solsmurfa!

Jeg merket ikke så mye til helgen, var på skolen hver dag.

Håper du har hatt en fin pinse!

Hellu :) oi var skolen din åpen den da,den jeg jobber på var stengt den...... Ja du har vel eksamen rett rundt hjørnet du og. Lenge til du er ferdig før sommeren eller?

Joda helgen min var helt grei den,var som en helt vanlig langhelg for min del. Ikke noe spesielt liksom. Deilig med en dag ekstra med fri da..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der.

Jeg er helt i min egen verden, men jeg har nå vært inne og lest det du har skrevet.

Jeg får oppdatere meg litt mer i morgen.

Klem fra Smygel.

hei du ja jeg skjønner det da,leste det du skrev i din egen dagbok jeg så skjønner det altså.Syns det er litt synd at du tviler på deg selv da,ang det nye jobbtilbudet. Men kan du ikke bare prøve deg fram da,og hvis det blir for ille så kan du vel bare prøve å søke om forflyttning. Hvis det går da. Men skjønner og samtidig at du tviler litt siden du trives så godt der du er. Men regner med at du trekker den beslutningen som føles riktig for deg og lykke til med avgjørelsen :)

Klem tilbake fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

:hallo:

Her inne har det vært stille noen dager nå... Hvordan står det til med deg?

Hei :vinke:

He he joda her går det hver dag :-) Uff nei da skal ikke snakke sånn......Her går det bra egentlig. Har nå gått på den shaken i to uker ca og det går greit. Har endelig nå kommet meg ned i 88 kg etter mange mnd med :slåss: med vekta :ler: Men nå har jeg også stått på den nye stepperen hver dag(nesten) også i to uker bortsett fra tre dager eller noe sånn. Så nå begynner jeg også faktisk å få litt kommentarer på at folk ser at jeg har gått ned. Så nå skal jeg bare fortsette som jeg har gjort uten at jeg tømmer meg selv helt for energi og bare holde på til jeg når målet mitt. Nå som jeg da endelig ser at det faktisk går nedover så ser jeg ett lys i tunnelen,og at det faktisk er håp for meg ennå :-) Har ikke spist noe særlig med snop i det siste heller og merker også at det suget begynner å gi seg litt (ENDELIG!!) :) Så nå begynner det endelig å letne litt her. Glad for det altså. Bortsett fra at i mine øyne så ser jeg ikke noe til nedgangen annet enn på vekta. Så gleder meg til jeg kan det og :-)

Sånn det var dagens syte melodi :-)

Hvordan går det ellers med deg da? :)

Skal jaggu si det er stille her inne på forumet om dagen.... Ha en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Så bra at shaken virker for deg! :-D hvor mange kg har du gått ned totalt nå da?

Jeg har gått ned godt og vel 7 kg nå, er veldig fornøyd. Merker det godt på klærne, og ser forskjell på magen og ved kragebeinet. Blir spennende med kontroll hos legen, se hvordan målingen blir. Er vel neste uke jeg har time (i alle fall ikke denne uken, men må vel finne lappen snart og sjekke, hehehe).

Er dagboka til Smygel borte? :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at shaken virker for deg! :-D hvor mange kg har du gått ned totalt nå da?

Jeg har gått ned godt og vel 7 kg nå, er veldig fornøyd. Merker det godt på klærne, og ser forskjell på magen og ved kragebeinet. Blir spennende med kontroll hos legen, se hvordan målingen blir. Er vel neste uke jeg har time (i alle fall ikke denne uken, men må vel finne lappen snart og sjekke, hehehe).

Er dagboka til Smygel borte? :(

:klem:

Hei hei :vinke::vinke::)

Nei det er ikke så mange kg ennå,men har gått ned til ca 88 nå og jeg lå jo på ca 94 rundt nyttår,så det er vel ned ca 6 kg da.Fra da til nå. Ikke noe stort wow,men det ser ut til at det kanskje kan gå litt fortere nå med den shaken da.Så det er veldig greit syns jeg at det funker. :) Så det er hvertfall nedover,og nå har jeg endelig kommet ned under 90 kg,som jeg slet så mye med å klare før jeg begynte med shaken,så det er en begynnelse for meg.

Wow,7 kg ja er ikke det på relativt kort tid da? Mener å huske noe sånn.......Det er jo kjempe bra det da,du har all grunn til å være fornøyd med det ja :):tommel::tommel:

Du er flink å måler deg du,det gjør ikke jeg. Har ikke begynt med det ennå hvertfall. Får se om jeg begynner med det snart og,er litt redd for å se hvor mye det er,spes rundt magen,der er jeg størst.

He he ja kanskje greit å finne den lappen ja,før det blir for sent :-)

Hmm ja det har jeg lurt på også. Hun har visst vært noe syk i det siste,vet ikke om det har skjedd noe mer enn det. Finner den ikke jeg heller,så.......

Klem tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei igjen! Ja, de 7 kg har jeg vel mistet på ca 1 mnd. Men jeg går på medikament da, og det gir i alle fall god virkning på meg!

Jeg _ser_ forskjell nå, og i dag har jeg på meg en bukse som jeg ikke har brukt på evigheter, den har vært for trang. Men i dag er den helt ok på, den er ikke ubehagelig en gang!

Jeg måler ikke selv, men legen min gjør det. Jeg har gjort det tidligere i slankeprosjekter, men denne gangen har jeg latt være siden legen tok mål. Da er jeg sikker på at det blir målt rett. Så jeg har bare fulgt med på vekta, og gleder meg til å se hvordan målebandet oppfører seg hos legen neste uke.

Håper det går bra med Smygel..

Hvordan er været hos deg? Her er det blitt betraktelig kjøligere nå, 12 grader mindre i skyggen i dag i forhold til søndag! Litt av en forskjell det.. Det skyer mer og mer til nå, men det skal bare bli godt med regn. Er utrolig tørt og støvete ute nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Ja, de 7 kg har jeg vel mistet på ca 1 mnd. Men jeg går på medikament da, og det gir i alle fall god virkning på meg!

Jeg _ser_ forskjell nå, og i dag har jeg på meg en bukse som jeg ikke har brukt på evigheter, den har vært for trang. Men i dag er den helt ok på, den er ikke ubehagelig en gang!

Jeg måler ikke selv, men legen min gjør det. Jeg har gjort det tidligere i slankeprosjekter, men denne gangen har jeg latt være siden legen tok mål. Da er jeg sikker på at det blir målt rett. Så jeg har bare fulgt med på vekta, og gleder meg til å se hvordan målebandet oppfører seg hos legen neste uke.

Håper det går bra med Smygel..

Hvordan er været hos deg? Her er det blitt betraktelig kjøligere nå, 12 grader mindre i skyggen i dag i forhold til søndag! Litt av en forskjell det.. Det skyer mer og mer til nå, men det skal bare bli godt med regn. Er utrolig tørt og støvete ute nå.

Hei ja.

WOW 7 kg på en mnd!! Det er jo kjempe bra da,selv om det er på medikamenter,som du sier. Uansett så er det jo en bra prestasjon det da! Du har da all lov til å være stolt over det syns jeg. Morsomt å få på seg bukser igjen som man ikke har kunnet bruke på evigheter. Gleder meg til jeg også kommer så langt :-) Trener du noe ved siden av? Eller er det kun medikamentene som hjelper deg?

Det går bra med Smygel :-) Du kan jo bare sende henne en mld på priv,så svarer hun jo :-)

Jo her er det samme vær som du beskriver. Kan jeg få spørre hvor du bor forresten? Jeg bor i Lier da..... Det har vært deilig å varmt i det siste ja,og da er det godt med litt regn for å friske opp i luften og for moder jord sin del. Men vil egentlig ikke ha det i morgen da(onsdag) for da er det muligheter for at jeg får sitte på med en mc og det har jeg KJEEEMPE lyst til nå,for det er det lenge siden jeg har gjort. Ellers er det helt greit med regn egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hei igjen!

Jeg trener tre dager i uka på ellipsemaskinen. Men nå som det har vært så varmt har jeg ikke hatt ork! Vi har innekatter (én døv katt, og en rasekatt som ikke er vant med trafikk..), så vi kan ikke ha dør eller vinduer åpne. Dermed blir det badstu her inne, og jeg klarer bare ikke å trene i 30 varmegrader.

Men har vært ganske aktiv ute da, så jeg har ikke så dårlig samvittighet. I morgen blir det derimot en økt, nå er det kaldt ute (9 grader!!), og kjøligere inne.

Jeg bor i Haugesund! :) Men er halvt østlending og halvt nordlending, og har vokst opp nordpå siden jeg var 8 år. Før det bodde jeg på østlandet, nærmere bestemt i Bærum - på bondegård ;)

Får satse på tørt vær i morgen sånn at du får deg mc-tur! Eller.. i morgen, i morgen, fru blom, senere i dag.. Ble sittende så lenge oppe og snakke med naboen. Svusj så var klokka 2. Godt jeg kan sove litt frampå i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...