Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg er en jente som er veldig opptatt av små ting som vesker og solbriller og mener det har mye og si for antrekk og personen. Hva slags solbriller har du, og hva slags veske? Jeg har 2 par solbriller som jeg er veldig fornøyd med.Et er kjøpt på MANGO og er rå stilige, mens det andre paret er klassiske gucci. Har et hav med vesker men favorittene er en svart H&M veske, en hvit med rød søm fra Mango og en DKNY fra morris. Venter spent på å høre om deres :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Vel jeg har to par solbriller Et billigpar fra HM som er lilla.. Meget stilige og kler meg godt. Å ett par fra Gucci, de er brune og også kjempe fine Vesker, vel jeg har vel 30 stk tenker jeg... Veske mani. Louis Vuitton vesken min er den tøffeste Så går det i svarte, en liten hvit en, en dongeri med rød kant. Syntes også det er viktig å matche med antrekket men jeg har ikke så mange dyre vesker............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 6. mars 2003 #3 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har ikke ansikts formen slik at jeg kan gå med solbriller, drømmer om å finne noen som er PERFEKTE, men hvert år blir jeg gående inn og ut av brillebutikker uten hell. Det endre som regel opp med noen esso briller til 49.50,- Veskene mine kjøper jeg på H&M, de har fine vesker, som som regel alltid henger i herreavdelingen, noe som gjør at alle mine guttevenner har like mine vesker.. Men det gjør med INGEN VERDENS TING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 6. mars 2003 #4 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg liker veldig godt saker og ting som er klassisk vakre - og jeg har en masse vesker hjemme. De tre veskene jeg varierer med er en stor svart skinnveske fra "Claudio Ferrici", en mindre svart skinnveske fra "the Point" og en herlig stoffveske fra Marimekko. Solbrillene mine er fra Chanell - jo, jeg kan nok være litt snobbete til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. mars 2003 #5 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg passer ikke med solbriller jeg heller dessverre. Vesker har jeg i massevis, ingen spesielt dyre, og jeg er mer opptatt av at de er praktiske en av at de matcher alt det andre jeg har på meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #6 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har et par finere solbriller fra Oxydo som jeg liker kjempegodt, og et par som er mer sporty fra Cébé. For tiden bruker jeg en veske i skinnimmitasjon fra Daniel Ray, med god plass i. Kjøper ikke særlig dyre vesker fordi jeg er en "fattig student" som heller vil bruke pengene mine på andre ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg hadde et par kjempestilige solbriller jeg kjøpte på neste stopp, som jeg har brukket. Pokker hvorfor måtte jeg bli minnet på de brillene, jeg var oppriktig glad i de. Håper jeg får meg et par nye. Når det gjelder veske, har jeg en lys beige en som jeg bruker mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 7. mars 2003 #8 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har en superstilig veske fra Bjørn Borg.. .. og solbriller fra Brilleland. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. mars 2003 #9 Del Skrevet 7. mars 2003 Veska mi er type vezzano.. Sikkert like ukjent merke som solbrillene mine;) Vesker og solbriller er noe jeg ikke gidder å legge så mye penger i. Vesker trenger jeg nye av hele tiden. liker vesker.. Solbriller blir ødelagte og forsvinner.. De siste solbrillene jeg kjøpte er røde og kommer fra tyskland. Tør nesten ikke å gå med dem doh.. hehe.. (Jeg er en liten blekfis som bli blekere med rødt i trynet) Ellers kler jeg ikke solbriller så fryktelig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. mars 2003 #10 Del Skrevet 7. mars 2003 Er storforbruker av solbriller, legger de igjen overalt, så jeg kjøper lassevis med billige i løpet av året fra H&M, Nille, bensinstasjoner etc. Bruker en stor skulderveske til skolesaker osv. i olivengrønt fra Calvin Klein. Ellers har jeg 3-4 Bjørn Borg-vesker, som bare ligger og slenger. Er ikke så glad i å bruke veske. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 7. mars 2003 #11 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg hater egentlig å gå med solbriller jeg, men hender jeg tar på meg noen kule fra H&M... gidder ikke bruke masse penger på noe jeg bruker så lite. Syns Anastacia, og J-Lo sin stil er kul, skulle ønske jeg kledde briller så godt som de jeg gitt! Syns bare jeg ser helt fjern ut med briller jeg da... Sikkert fordi jeg ikke er så vant med det, er vel en vanesak det og. Er egentlig ikke noe veskemenneske heller, syns jeg blir litt damete, og det er ikke helt meg, ikke ennå iallfall ... men kjøper det gjerne, også blir det liggende... men har en som jeg liker ekstra godt, en svart en, i tøy, med tøft design fra Zack, som jeg bruker litt, og har alt rasket mitt oppi! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 7. mars 2003 #12 Del Skrevet 7. mars 2003 Har 4 par solbriller 1 par Christian Dior Fire - gull 1 par Christian Dior Fire - Sølv 1 par Christian Dior Ms. diorella - sølv 1 par Arnette Catfish (som jeg bruker som "arbeids" briller ) Vesker er jeg veldig sær på, finner nesten aldri en som er skikkelig fin.. Har bare noen få jeg bytter på innimellom. og de fleste er svarte. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. mars 2003 #13 Del Skrevet 9. mars 2003 Solbriller: Chanell Vesker: er veskoman. Mest brukt for tiden: Vinterfavoritten er en mellomstor sort ullveske (litt lodden/tovet) med en rød blomst på. Den har jeg hatt kjempelenge, blir aldri lei. Bruker også ofte en beige (mellomstor) med "belte". Stor "gummi bag" fra DKNY, Stor rødbrun skinn veske/bag fra "the trend", sort hekle-nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 10. mars 2003 #14 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har begge deler fra Dolce & Gabbana..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 10. mars 2003 #15 Del Skrevet 10. mars 2003 Bruker skjelden vesker, så der aner jeg ikke hva jeg har. Vet det henger en svart en i gangen i hvertfall! Har et par blå Gucci solbriller. De var kjempekule da jeg kjøpte dem, men nå liker jeg dem ikke lenger. Er litt desperat, for jeg synes det er litt for galt å kassere solbriller til nesten 2000,- kroner etter så kort tid. Tror jeg må handle på Shell neste gang, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ringblomst-ikke innlogget Skrevet 11. mars 2003 #16 Del Skrevet 11. mars 2003 Er som flere andre veskoman, så har for mange til å nevnes. Har dessverre ikke flere solbriller enn: et par Prada med lyse glass, et par Ralph Lauren med brune glass og hvite plaststenger, et par Oakley sportssolbriller med veldig gode og brune glass, og til slutt et par Cebe spotssolbriler. Har lyst på et par rene plastbriller, gjerne klassiske i brunt eller svart. ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 11. mars 2003 #17 Del Skrevet 11. mars 2003 Hmm, jeg er helt vesk-o-man. Har drøssevis av vesker, stort sett kjøpt på veskebutikker i prisklassen 100-300 kr. Kanskje jeg heller burde invistert i færre og litt dyrere vesker. Men så liker jeg å variere da. Solbriller har jeg to par av. Et par som er sportslige og som jeg bruker på ski- og fjellturer og et par bybriller, Gucci. De er mørke og har ganske kraftig innfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå