Gjest WKB Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Heisann... Jepp, eg har ein x som seier kvar gong eg møter ein triveleg fyr at han kun er ute etter ein ting..mus. Er det sant? Eg føler meg skikkeleg stygg og at eg ikkje har noken verdi i det heile. Og no er eg redd for og få eit forhold... Kva meiner dykk? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Det høres ut som eksen din har større problemer enn hva du har. Selfølgelig KAN han ha rett...Men har din eks truffet noen av disse trivelige typene? Helt sikkert ikke. Han høres ut som han vil ha deg " i sin hule hånd". Og det virker tydligvis, siden du blir usikker. Ang, "disse trivelige typene", så kan det selfølgelig være de er noen "drittsekker", men de kan også være som du sier greie. For de finnes jo de og`. Jeg ville kuttet ut kontakten med eksen. Jeg vet jo ikke om du har hatt ONS, om det er det din eks reagerer på. Du kan jo vente litt med å ha sex. Er han er grei type så forstår han om du ikke vil ligge med han med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 6. mars 2003 #3 Del Skrevet 6. mars 2003 Heisann... Jepp, eg har ein x som seier kvar gong eg møter ein triveleg fyr at han kun er ute etter ein ting..mus. Er det sant? Eg føler meg skikkeleg stygg og at eg ikkje har noken verdi i det heile. Og no er eg redd for og få eit forhold... Kva meiner dykk? :cry: Hvis du hadde vært så stygg som du sier du føler deg, tror jeg neppe at disse "trivelige fyrene" hadde vist interesse for deg :blunke: Blås nå lang masj i hva ex'en måtte mene, finn ut selv hvordan disse guttene er, gi dem en sjanse. Om de kun er ute etter "mus" så kan du vel finne ut det selv. Fortell dem at du ikke ønsker sex før dere har blitt kjent med hverandre og har vært det en stund, om ikke selv har lyst til å ha sex med dem da. Blir de ikke hos deg da, vet du vel svaret. Men vær klar over at dersom de virkelig er interessert i deg, ja så vil de selvfølgelig også ha et ønske om å ha sex med deg for det, men ikke fordi det er det eneste de er ute etter Kommuniser med gutten som er interessert i deg du, og ikke med X'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 6. mars 2003 #4 Del Skrevet 6. mars 2003 Heisann... Jepp, eg har ein x som seier kvar gong eg møter ein triveleg fyr at han kun er ute etter ein ting..mus. Er det sant? Eg føler meg skikkeleg stygg og at eg ikkje har noken verdi i det heile. Og no er eg redd for og få eit forhold... Kva meiner dykk? :cry: Som jeg skulle sagt det selv, det samme sier x'n min til meg.. begynner å ure på om det er et x-syndrom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 6. mars 2003 #5 Del Skrevet 6. mars 2003 min bestefar sa en gang når jeg var yngre en visdom som jeg har fulgt. den var egentlig på jenter men det er det samme med oss gutta også... fyll ut det som er riktig av gutt eller jente .-) om ei jente sier ja første kvelden så kast hu på dør. sier hun kansje så vurder henne nøye. sier hun nei til deg første kvelden så spar på henne , hun vil da også si nei til andre... de "fleste" gutta du møter på byen er vel ute etter dusk , men så klart ikke alle.. egentlig er vi vel alle ute etter sex , men noen er ute etter et forhold fylt med sex. jeg har en egen regel som er at det er bedere og vente til hun vil og da kansje få alt livet ut en og stresse med og få og da bare i fem minnuter.. lykke til , du vil kansje bli brent men du kan kansje treffe rett med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er klart de aller fleste menn er ute etter sex, er ikke vi kvinner også? Men nettopp derfor lønner det seg å vente med dette, en god anledning til å skille "klinten fra hveten". Altfor mange kvinner går til sengs for fort med en de treffer. Og mennene er selvsagt både villige og klare til å innfri..................Naturlig det. Kan ikke klandre dem. Så det er faktisk vi kvinner som må ta ansvaret her, og sette foten ned, og gi litt og litt av gangen. På denne måten får vi også sjansen til å finne ut hva slags mann vi har å gjøre med. Helt gjensidig foresten. Jeg tror en mann som prøver seg første gangen, vil prøve seg på ALLE på samme måte, og da mister jeg interessen. :-? Det samme med menn tror jeg, er vi villige første kveld er det lett å tro at vi er villige til alt med alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Slik fungerer i alle fall hjernen min. Og jeg har aldri blitt lurt. Ikke lurer jeg andre mennesker heller. KAN VISE SEG Å VÆRE SVÆRT NYTTIG I LENGDEN Å "SPILLE" MED åpne KORT! Men sørg for at mannen må jakte på deg, ikke jag mannen, DET er en FELLE! Uansett hva andre sier......................... DET skulle være en temmelig god indikasjon på at den utvalgte er tilstrekkelig interessert...................HVIS han jakter på deg mener jeg- - - Om han ikke er helt desperat da.............. haha Til lykke med fremtidige forhold - - - - - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 Hvis x-en din sier dette, ville jeg svart: "På seg selv kjenner man andre!" Det virker jammen meg bare som om han er ute etter å stille seg selv i et bedre lys ved å rakke ned på alle andre gutter er... ikke fall for slike billige triks av en x... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. mars 2003 #8 Del Skrevet 7. mars 2003 Og hva sa eksen min om han som nå er min samboer? At han var en kynisk drittsekk, og at jeg fortjente bedre. Ja, hvordan kunne han vite det? Han var bare såra og sjalu, over at jeg foretrakk en annen. Min kjære er ikke en kynisk drittsekk, men heller den mest omtenksome kjæreste jeg kunne fått. Vi har vært sammen i to år til sommeren, og allerede bodd sammen i over et år. Dette er virkelig det beste som kunne hendt meg. Nei, ikke hør på en eks, deres meninger er preget nettopp av at de er en EKS! Og han kjenner da ikke de du treffer nå. Stol på din egen dømmekraft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå