Gå til innhold

Bruker ikke menn bakepapir?


Gjest Pax

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg har lagt merke til etter å ha bodd i kollektiv, sett hva brødre, kompiser, osv. gjør virker det som om menn ikke bruker bakepapir når de skal steke noe i ovnen.

Selv synes jeg bakepapir er prakisk for å unngå at stekeplata skal bli grisete, men det synes kanskje ikke gutta?

(jepp... noe må man da lage en tråd om... :sjenert::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min bruker bakepapir (eller, noen ganger bruker han matpapir, for han skjønner ikke at det skal være noen forskjell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Vil tippe det er en sammenheng mellom personer som bruker bakepapir og personer som tar ansvar for å gjøre rent komfyrer og stekebrett.

Det er en del gutter (og jenter) som oppdager lovlig sent at slike saker trenger rengjøring og at det ikke er en magisk fe som gjør sånt. Og mange foreldre som burde skamme seg over at det kan komme som en overraskelse når lillegull flytter hjemmefra...

Endret av =tentacle=
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min bruker bakepapir (eller, noen ganger bruker han matpapir, for han skjønner ikke at det skal være noen forskjell).

Min også. Ingen av oss er spesielt flinke til å gjøre rent inni ovnen, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
Vil tippe det er en sammenheng mellom personer som bruker bakepapir og personer som tar ansvar for å gjøre rent komfyrer og stekebrett.

Her i huset er det Herr Åberg. Jeg velger å bruke matpapir og må spise pizza med en halv kilo tilhørende papir - nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste mannen bruker stekeovnene til er å steke Pizza, og der har jeg lært ham opp i å bruke bakepapir ja, tviler på om han hadde tenkt på det om det var andre ting han skulle ha i ovnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Samboeren min bruker bakepapir (eller, noen ganger bruker han matpapir, for han skjønner ikke at det skal være noen forskjell).

Min også! Jeg tror det dreier seg om et syndrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste guttene jeg har bodd med har brukt bakepapir på det meste. Jeg er ikke like flink, i alle fall ikke hvis det 'bare' er en kjøpepizza. Lager jeg hjemmelaget bruker jeg bakepapir, same hvis det er boller o.l... merkelige greier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided

Bakepapir er for pyser! Og steke pizza uten bakepapir på risten er et must, for da blir det så deilig møkkete inni komfyren. Og så har kvinnfolka noe å gjøre den stunden.

Nei, det er sikkert ikke sånn det er, det bare føles som det enkelte ganger. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frances

Kjæresten min er nok flinkere til å bruke bakepapir enn hva jeg er. Jeg bare slenger ting inn i ovnen og håper på det beste, han legger bakepapir under og fisker ut det som eventuelt ligger i bunnen av ovnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min var på besøk hos en kompis, og de skulle steke pizza. Mannen min leter frem bakepapir, når kompisen plutselig i harnisk slenger skuffen igjen og utbryter: "DETTE ER ET UNGKARSHJEM!!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi steker pizza på rist, og da bruker vi ikke bakepapir noen av oss. Ateker vi andre ting på plate, bruker vi bakepapir begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i mitt liv bruker ikke bakepapir.  :forvirret:

Platene vasker han selv, naturligvis.

Omvendt her. Han bruker bakepapir, slik at han ikke må vaske platene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest vimselot

Menn vet ikke forskjell på bakepapir og matpakkepapir, så da velger de vel heller å la være... :sjenert:

Jeg bruker sjelden bakepapir. Synes det er raskt å vaske opp etterpå.

Men jeg vet forskjellen, altså...slik menn ikke gjør.

Er gretten og i stand til å stigmatisere skikkelig nå, ble vekket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Min overgår alle deres, for han har kjøpt inn silpat-bakematter som kan brukes 1000vis av ganger, og han vasker dem til og med innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg måtte le da jeg så denne tråden. Mannen min er ikke flink til å bruke bakepapir.. Og han kan lett finne på å steke f.eks pommesfrites uten bakepapir under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...