Eowyn Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Sjekk dette her: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...765&item=257759 Ble helt dårlig av å lese den artikkelen, tenk at noen er så syke i hodet at de gjør noe slikt!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Utrolig!! Finnes ikke ord for hva jeg føler når jeg leser slike tng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2003 Det sto ingenting om de tok denne fyren...Han burde vært sperret inne på en eller anne institusjon....Sånne folk får jeg lyst til å banke skikkelig altså!! Tenk å gjøre noe sånt mot et uskyldig lite barn på 4 år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. mars 2003 #4 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja det er helt sykt... Leste mer om det her : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=34847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg kjenner tårene presser på...Det er helt grusomt :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 6. mars 2003 #6 Del Skrevet 6. mars 2003 Det sto ingenting om de tok denne fyren...Han burde vært sperret inne på en eller anne institusjon... Det spiller ingen rolle om han blir tatt. Det eneste som evt skjer er at han får noen måneders fengsel, og så slippes han ut og kan gjøre slike ting igjen. Barn har f.. ikke noen rettssikkerhet i dette landet, for vi er så utrolig opptatte av å ivareta våre "stakkars" kriminelle. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #7 Del Skrevet 6. mars 2003 Synes det er fælt skremmende særlig fordi det skjedde kun 5-10 minutters gange fra der vi bor. Helt ufattelig at det er slike syke mennesker og håper at de sperrer fyren inne SNART! Det viser at man er ikke trygg noen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 6. mars 2003 Nei, nå for tiden er man jammen ikke trygg noen plass!!!! Det blir bare verre og verre...Og politiet, hva gjør de? Svært lite spør du meg...Tenker da på det drapet i forrige uke, han som drepte kona si, og så tok det 1,5 time før politiet kom!! Og dette latterlige rettssystemet...Hørte på nyhetene at fetteren til (var det Birgitte Tengs tro...?), som var dømt til ikke skyldig, likevel måtte betale 250.000 i erstatning til foreldrene hennes!!! Hallo, var han skyldig, eller var han ikke skyldig? Nei, her må man jammen bare passe godt på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 6. mars 2003 #9 Del Skrevet 6. mars 2003 Poenget er at det KAN gjøres noe for å trygge oss, men det gjøres ikke! Hvis samfunnet reagerer annerledes mot folk som skader andre umotivert og med forsett på denne måten, kan vi kanskje sikre oss mot at de gjentar ugjerningene sine! Et GODT eksempel (hvis jeg husker historien riktig): Husker dere lille Ingrid fra Bergen som forsvant fra barnehagen for noen år siden, og som senere ble funnet murt inn i gulvet til en av barnehagens ansatte? I ettertid viste det seg at denne mannen hadde forbrutt seg på 9 - NI - småbarn tidligere. Hadde systemet fanget opp denne mannen tidligere, hadde kanskje lille Ingrid fått vokse opp, og hennes nærmeste blitt spart for en stor tragedie. Om man hadde sperret slike inne på livstid med tvunget behandling, hadde det etter min mening vært en bedre løsning enn å leke russisk rulett med våre barns liv og helse på denne måten. Hilsen utrygg og sint mamma :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja, det virker som at rettsvesenet bryr seg mindre og mindre! Alle skal liksom få en ny sjanse til å forbedre seg osv...Helt sykt. Sperr dem inne med en gang og la dem sone lang straff!! Noen ganger skulle jeg faktisk ønsket at det fantes dødsstraff i Norge...for de aller groveste tilfellene altså!!! Og da tenker jeg spesielt på overfall av småbarn og brutale mord...Sånne folk fortjener ikke å leve....Men på en annen side kan det jo være ille nok straff å sitte bak murene i maaange år og tenke over hva de har gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mars 2003 #11 Del Skrevet 6. mars 2003 Leste akkurat at de leter etter en gutt på 15 år i denne saken http://www.p4.no/txo/80463.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 6. mars 2003 Håper de finner han.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 6. mars 2003 #13 Del Skrevet 6. mars 2003 Herregud, så grusomt! Gjøre sånt mot små barn da! :evil: Håper de får tatt fyren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. mars 2003 #14 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg finner ikke ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 6. mars 2003 #15 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er helt vannvittig- nesten som man føler seg paranoid...kan jo ikke stole på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 7. mars 2003 Noen som vet om de har fått tatt fyren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå