Gjest misternattesøvnen Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Har et par måneder hatt skikkelig varme følelser for en kollega. Vi prater så bra sammen, kjemien er topp. Han sender søte mailer til meg (og jeg til ham), vi er enige om at vi trives godt sammen. Men det skjer liksom ikke noe mer. Nå føler jeg at jeg på et vis begynner å gå lei (Bli desperat), vi kommer ikke videre fra flørtestadiet. Jeg har et par ganger sendt sms til han, der jeg har sagt at jeg tenker på han og spurt om vi ikke kunne treffes for å ta en kaffi sammen. Disse har han ikke svart på eller kommentert på noe vis. Jeg tør ikke å ta mer initiativ, er redd for å skremme han og at vennskapet vårt skal gå fløyten. Er menn så treige, eller er han ikke nok interesert? Noen som har gode råd til en dødsforelsket dame i voksen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WKB Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Eg trur han berre ikkje er klar for eit forhold. Det spørs nå kor gamal han er.... Men eg trur eg ville gått bort til han og spurt han då. Tekstmeldinger syns eg er ganske teit når du skal engasjere deg i ein ny person. Lite personleg.. Nei...no må jentene hoppe på her....... -STÅ PÅ- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misternattesøvnen Skrevet 6. mars 2003 #3 Del Skrevet 6. mars 2003 Han er i slutten av trettiårene og har nylig avsluttet et langvarig samboerforhold. Så vi er voksne begge to, men jeg føler meg som en tenåring nå, usikker, flau og beskjeden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idun Skrevet 6. mars 2003 #4 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei... Stoltheten min ville nok sagt meg at jeg burde vente... Når han eventuelt er klar, tar han nok kontakt. Og siden du har sendt klare positive signaler, så er det vel bare å vente? (Selv om jeg godt forstår at du er utålmodig! :blunke: ) Ikke så rart at han gjerne vil vente litt med å involvere seg, hvis han nettopp har brutt ut av et langt forhold. Kanskje flørtingen på jobben er akkurat passe for han på dette tidspunktet? Lykke til, uansett! Hvis dette er noe som kan bli bra, så vær tålmodig. Koz, Idun. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tîwele ulogga Skrevet 8. mars 2003 #5 Del Skrevet 8. mars 2003 Et godt tips? Ikke push flørtestadiet! NYT det! Det er så sjelden man er forelsket og det er den deiligste følelsen i verden! Skulle ønske jeg hadde dratt det ut lenger selv... Hvis ikke; hvorfor ikke være litt frekk? Kan du ikke bare dra hjem til ham uinvitert (dersom han bor alene, da...) og TA HAM? Menn liker sånt bedre enn vi tror...! Er det ikke noe for deg synes jeg du skal fortsette å invitere ham hjem på kaffe til han sier ja! Og så kan du være i lykkerus inntil den dagen kommer! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #6 Del Skrevet 8. mars 2003 Tror ikke han er treg! Han er mest sannsynlig ikke tilstrekkelig interessert i deg!!!!!!!!!!!!!! Han ville nok vært rask som lynet om han virkelig var tiltrukket av deg...........Dessuten "pusher" du for mye på med disse sms - ene dine. :oops: Lar du deg "rive" med? Han har sikkert mest lyst til å flykte nå, og angrer alt......... Han mente det nok vennskapelig, men du forstod det simpelthen IKKE, siden du tydeligvis er en desperat dame........slike menn skyr som pesten! Selv som kvinne flykter jeg når det OSER av desperasjon!!!!!!!!!!!!! Ta det med ro en lang stund. Tar han kontakt, respondér kun NØKTERNT på dette. La HAN få anledning til å vise hvor langt han er villig til drive dette "flørte-spillet"----------- Ærlig talt, var han tiltrukket av deg, - -ville han nok ikke vært treg. Spør du meg, han er IKKE interessert! Kom deg videre i livet. Og skjul litt bedre denne desperasjonen etter å finne noen................Det virker MOT sin hensikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misternattesøvnen Skrevet 8. mars 2003 #7 Del Skrevet 8. mars 2003 Takk for fine svar! Kunne nok vært enig i den siste der, men saken er den at hadde det vært slik så hadde han nok unngått meg på jobb. Noe han ikke gjør, han inviterer på kaffi, prater og mailer tull til meg. Det hadde egentlig vært enklere om han hadde tatt avstand til meg, da hadde jeg selvfølgelig bakket ut. OG JEG ER IKKE DESP etter menn, jeg er bare forelska og det må da være lov selv om man ikke er 14 år. Man kan ikke hjelpe for at man blir det, det er faktisk ganske deilig men man venter jo på noe mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelin Skrevet 8. mars 2003 #8 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei, Dette minner meg om lignende erfaringer jeg selv har med menn. Det høres ut som han liker deg og er trygg på deg så lenge det er snakk om uforpliktende flørting. Men når du ønsker å komme nærmere, gir han lite tilbakemelding. Menn er (heldigvis) forskjellige, og enkelte menn vet ikke helt hvordan de skal takle en kvinne som tar initiativ. Jeg vil tro han er oppegående nok til å skjønne at du er interessert, men han må kanskje tenke på det litt. En av de tingene jeg har lært om menn, er at de ofte har en helt annen logikk enn oss kvinner. Jeg skjønner godt at du er frustrert, hadde jeg vært i dine sko, ville jeg vært det samme. Tror jeg ville nytt forelskelsen og vært litt avventende, se hva som skjer. Lykke til, Angelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #9 Del Skrevet 8. mars 2003 Kanskje han vil få litt avstand til sitt gamle forhold, mens han holder deg varm. mange menn trenger litt tid i hulen sin før de involverer seg på nytt. Vær tålmodig med ham, han er bare en mann. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå