Gå til innhold

Bukser eller skjørt

Transe

Hvorfor bruker du bukser  

1. 1. Hvorfor bruker du bukser

• Praktisk
      11
    • Deilig
      1
    • Føler mer makt
      0
    • Vil vere mer feminim
      0
    • Vil vere mer maskulin
      0

Anbefalte innlegg

Hvorfor har du som er jente ikke på deg skjørt (kjole), men bukse? Er det mer behagleg? Vil du nærme deg mannen?. Føler du deg uvel i skjørt?Føler du deg mer seriøs i bukser? Hvorfor bukser?

Jeg bare undres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker helst bukser, men bruker av og til skjørt til pent og om sommeren. Skjørt kler meg ikke føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til daglig bruker jeg kun bukser.

Både i jobben og hjemme sitter jeg mye i snåle stillinger, lemper varer, skrur og herjer.. tror kanskje det hadde sett litt rart ut om jeg holdt på sånn i et skjørt.

Bruker skjørt ved andre anledninger da. Og om sommeren går det mye i kjoler av forskjellige typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Øy, ikke diss buksene. Gode å ha når det blåser som pokker, og man ikke liker å gå med skjørtet oppunder armene.. :lol:

Men jeg går ofte i skjørt jeg. Jeg liker lange skjørt i, gjerne dongeriskjørt eller sånne som ligner ullstoff. (Bare ligner: ull klør!)

Men så er det jo ikke alltid like praktisk, da. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gjerne i skjørt, men hjemme er det mest praktisk med bukser til daglig iallefall. Særlig når jeg sitter på gulvet med ungene.

Har mest lange skjørt, trives best med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker endel skjørt om sommeren, men ikke om vinteren. Mye mer praktisk med bukse. Dessuten kler jeg det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mest til at jeg går i bukse da, men en gang iblant tar jeg på meg skjørt. Kjekt med litt forandring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går mest i bukse, det er både praktisk, og deilig. I jobben min bruker jeg uniform (skjørt), så når jeg kommer hjem, er det godt å hoppe inn i noen gode bukser gitt.

Om sommeren går jeg mest i skjørt, og kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Jeg bruker faktisk vel så mye skjørt og kjole som bukser, men bukser er nå veldig praktisk da!

hmmm.... det kan forresten skjørt også være.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...