LadyBug Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 Ja greit, Telenor har jo lagt opp alle ledninger osv for at vi skal få telefon. Og ja, de har brukt mye penger og energi på det.. MEN! De utnytter seg av å være "sjefene" kan man si. Poenget mitt er: Hvis dere kan bruke noe annet enn Telenor, gjør det! Jeg bestilte internett fra Telenor i begynnelsen av desember.. Vel, det har gått 3 mnd nå, og jeg har fortsatt ingen internett. Det samme skjedde flere jeg kjenner.. Dette går jo ikke an! Så, bli med og boikott Telenor! Vi fortjener ikke denne servicen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Åh.. Jeg forstår at du også fikk telefonregning i går? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. mars 2003 #3 Del Skrevet 6. mars 2003 Vi har ingenting fra telenor, heldigvis :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. mars 2003 #4 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! Jeg er fornøyd med telenor,men så bor jeg fremdeles hjemme og faktisk "bare" 16 år og betaler ikke telefonregningen...Men jeg sitter aldri i telefonen(svært sjelden) heller da... Har telenor kontantkort på mobilen og jeg er i grunn fornøyd Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 6. mars 2003 #5 Del Skrevet 6. mars 2003 Eneste kontakt jeg har med telenor er fastbeløpet på hjemmetelefonen. Monopol på teletjenester (og andre ting) er noe forb..... tull! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cat1000 Skrevet 6. mars 2003 #6 Del Skrevet 6. mars 2003 Har boikottet telenor for lenge siden. Har nå et abonnement hvor jeg ringer gratis til andre som har samme type abonnement, etter 1700 og i helgene. (venner og familie) Det passer meg helt ypperlig. Callista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. mars 2003 #7 Del Skrevet 6. mars 2003 har boikottet telenor i mange år, jeg. skal jeg liksom TAKKE dem for å ha lagt inn telefonlinje? det var jo ikke det at de gjorde det gratis, heller! men nå har jeg ikke fasttelefon. gidder ikke betale fastavgift for en linje jeg ikke bruker - er hjemme veldig veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 6. mars 2003 #8 Del Skrevet 6. mars 2003 Har nå et abonnement hvor jeg ringer gratis til andre som har samme type abonnement, etter 1700 og i helgene. (venner og familie) Hvem tilbyr dette? :o Jeg vil også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #9 Del Skrevet 6. mars 2003 har boikottet telenor i mange år, jeg. skal jeg liksom TAKKE dem for å ha lagt inn telefonlinje? det var jo ikke det at de gjorde det gratis, heller! men nå har jeg ikke fasttelefon. gidder ikke betale fastavgift for en linje jeg ikke bruker - er hjemme veldig veldig lite. Surfer du på KG fra jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. mars 2003 #10 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg vet at dette er som å banne i kirka... men jeg er faktisk veldig fornøyd med Telenor jeg. Har både ISDN, ADSL og mobil abb. levert av dem.. ja til og med kabel-TV. Alt gikk fort og greit, ikke fryktelig dyrt heller (når man tar med at jeg ringer veldig lite ut). Mange klager på servicen hos Telenor, men jeg har alltid fått god service der jeg. Riktignok har jeg ventet litt i telefonkø nå og da, men ikke fryktlig lenge. De siste gangene har jeg brukt chat for å få hjelp med ADSL-en og det har vært en fryd (bruker nett på jobben til dette da). Vel... EN fornøyd kunde hos Telenor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. mars 2003 #11 Del Skrevet 6. mars 2003 Surfer du på KG fra jobb? nei, fra skolen. ho ho, hadde jeg sittet så mye og tulla på jobben hadde det vært rimelig flaut å få betalt for å være der! vel. å surfe så mye fra skolen kan jo bli rimelig flaut når eksamenssensuren kommer... hadde sikkert rukket en ekstra runde gjennom pensum på all den tida jeg bruker på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2003 #12 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg mener det er Tele2 ... Det var ihvertfall gratis å ringe på lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 6. mars 2003 #13 Del Skrevet 6. mars 2003 Ringer gratis om laurdagane med Telenor, eg, til andre med fasttelefon. Og med 20% rabatt elles. 20% rabatt på Online-abonnementet, òg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #14 Del Skrevet 6. mars 2003 PGone tilbyr dette dersom du tegner abbonement før 01.04.2003. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 6. mars 2003 #15 Del Skrevet 6. mars 2003 Har du noe info om PGone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 10. mars 2003 #16 Del Skrevet 10. mars 2003 Her kommer enda en misfornøyd kunde fra telenor Jeg kuttet ut telenor for et år siden jeg, og det hadde ingenting med telefonregninga å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 10. mars 2003 #17 Del Skrevet 10. mars 2003 Har ingenting fra telenor lenger jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 10. mars 2003 #18 Del Skrevet 10. mars 2003 Har boikotta for leeenge siden jeg også... Men telenor tjener nok penger på meg for det- mobilselskapet mitt betaler leie for å bruke telenors nettverk, noe som er ganske latterlig med tanke på at det ikke er deres nettverk, men statens. Telenor har oppgaven med å forvalte det for staten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 11. mars 2003 #19 Del Skrevet 11. mars 2003 Vi har UPC og det er ikke veldig mye bedre for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. mars 2003 #20 Del Skrevet 11. mars 2003 Har boikottet Telehor i et par år vi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå