Gå til innhold

BOIKOTT Telenor!

LadyBug

Anbefalte innlegg

Ja greit, Telenor har jo lagt opp alle ledninger osv for at vi skal få telefon. Og ja, de har brukt mye penger og energi på det..

MEN! De utnytter seg av å være "sjefene" kan man si.

Poenget mitt er:

Hvis dere kan bruke noe annet enn Telenor, gjør det!

Jeg bestilte internett fra Telenor i begynnelsen av desember.. Vel, det har gått 3 mnd nå, og jeg har fortsatt ingen internett. Det samme skjedde flere jeg kjenner..

Dette går jo ikke an!

Så, bli med og boikott Telenor! Vi fortjener ikke denne servicen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er fornøyd med telenor,men så bor jeg fremdeles hjemme og faktisk "bare" 16 år og betaler ikke telefonregningen...Men jeg sitter aldri i telefonen(svært sjelden) heller da... :ler: Har telenor kontantkort på mobilen og jeg er i grunn fornøyd :wink:

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste kontakt jeg har med telenor er fastbeløpet på hjemmetelefonen. Monopol på teletjenester (og andre ting) er noe forb..... tull! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har boikottet telenor for lenge siden.

Har nå et abonnement hvor jeg ringer gratis til andre som har samme type abonnement, etter 1700 og i helgene. (venner og familie)

Det passer meg helt ypperlig.

Callista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har boikottet telenor i mange år, jeg.

skal jeg liksom TAKKE dem for å ha lagt inn telefonlinje? det var jo ikke det at de gjorde det gratis, heller!

men nå har jeg ikke fasttelefon. gidder ikke betale fastavgift for en linje jeg ikke bruker - er hjemme veldig veldig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma
Har nå et abonnement hvor jeg ringer gratis til andre som har  samme type abonnement, etter 1700 og i helgene. (venner og familie)

Hvem tilbyr dette? :o Jeg vil også ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
har boikottet telenor i mange år, jeg.

skal jeg liksom TAKKE dem for å ha lagt inn telefonlinje? det var jo ikke det at de gjorde det gratis, heller!

men nå har jeg ikke fasttelefon. gidder ikke betale fastavgift for en linje jeg ikke bruker - er hjemme veldig veldig lite.

Surfer du på KG fra jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette er som å banne i kirka... men jeg er faktisk veldig fornøyd med Telenor jeg. Har både ISDN, ADSL og mobil abb. levert av dem.. ja til og med kabel-TV.

Alt gikk fort og greit, ikke fryktelig dyrt heller (når man tar med at jeg ringer veldig lite ut).

Mange klager på servicen hos Telenor, men jeg har alltid fått god service der jeg. Riktignok har jeg ventet litt i telefonkø nå og da, men ikke fryktlig lenge.

De siste gangene har jeg brukt chat for å få hjelp med ADSL-en og det har vært en fryd (bruker nett på jobben til dette da).

Vel... EN fornøyd kunde hos Telenor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfer du på KG fra jobb?

nei, fra skolen.

ho ho, hadde jeg sittet så mye og tulla på jobben hadde det vært rimelig flaut å få betalt for å være der!

vel. å surfe så mye fra skolen kan jo bli rimelig flaut når eksamenssensuren kommer... hadde sikkert rukket en ekstra runde gjennom pensum på all den tida jeg bruker på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer gratis om laurdagane med Telenor, eg, til andre med fasttelefon. Og med 20% rabatt elles.

20% rabatt på Online-abonnementet, òg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer enda en misfornøyd kunde fra telenor :)

Jeg kuttet ut telenor for et år siden jeg, og det hadde ingenting med telefonregninga å gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har boikotta for leeenge siden jeg også...

Men telenor tjener nok penger på meg for det- mobilselskapet mitt betaler leie for å bruke telenors nettverk, noe som er ganske latterlig med tanke på at det ikke er deres nettverk, men statens. Telenor har oppgaven med å forvalte det for staten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...