Gjest hmmm... Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg skal begynne på p-piller, av typen yasmin. Jeg lurer på om man første gang MÅ begynne på første pille på første menstrasjonsdag? Kan man begynne noen dager etter menstrasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. mars 2003 #2 Del Skrevet 5. mars 2003 MÅ begynne på første pille på første menstrasjonsdag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. mars 2003 #3 Del Skrevet 5. mars 2003 Du kan jo lese litt mer om pillen her : http://www.lommelegen.no/Medisiner/default.asp?vis=941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 5. mars 2003 #4 Del Skrevet 5. mars 2003 Hva skjer egentlig om man ikke gjør det? Vet du det, Jinx? Jeg er så distrè at å huske sånt er slit. Hadde det ikke vært så viktig, hadde det aldri gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. mars 2003 #5 Del Skrevet 6. mars 2003 Det skjer ikke så mye om du ikke begynner på p-pillene 1. mensdag. Men da er ikke pillene sikre som prevensjon før neste mens. Begynner du første mensdager de sikre fra første dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 6. mars 2003 #6 Del Skrevet 6. mars 2003 Det skjer ikke så mye om du ikke begynner på p-pillene 1. mensdag. Men da er ikke pillene sikre som prevensjon før neste mens. Begynner du første mensdager de sikre fra første dag! IKKE alle piller er sikre fra første dag!!! Piller jeg har brukt har ikke vært sikre før etter 14 dager (iflg. bruksanvisningen) selv om jeg har tatt fra første mensdag. Les bruksanvisningen som følger med i esken og følg den! :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 Hm... Trodde det hadde noe med blødnings mønsteret å gjøre jeg ....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 7. mars 2003 #8 Del Skrevet 7. mars 2003 Skal begynne med dem første mensdag for å utelukke at en allerede er gravid. Jeg ga blaffen og svelget pillen den dagen jeg kjøpte det første gangen, visste jeg ikke var gravid. En må alltid vente 14 dager før en er sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. mars 2003 #9 Del Skrevet 7. mars 2003 Javul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå