Gjest Liten Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 Ryktene om den sure stemningen på KG i det siste har spredd seg, og denne gjengen dukket opp hos undertegnede og lurte på om de kunne få lov til å prøvesynge for å løfte stemningen litt her inne. Klikk på dem og kjenn all kranglelyst forsvinne etterhvert som hver og en av dem sier sitt. (ps: med lyd!) Gryyyyy! Se hva som fulgte etter meg hjem! Kan jeg få lov til å beholde dem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 5. mars 2003 #2 Del Skrevet 5. mars 2003 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. mars 2003 #3 Del Skrevet 5. mars 2003 Denne linken var kjempe fin. Den redda dagen min i hvertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mars 2003 #4 Del Skrevet 5. mars 2003 Satt og lo her for meg selv, så Bananmannen kom inn og så etter om jeg hadde blitt helt "gal" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 5. mars 2003 #5 Del Skrevet 5. mars 2003 Tar Grys respons som en bekreftelse på at jeg får lov til å beholde dem! Gjengen er herved ansatt som KGs faste muntrasjons(t)råd. Er strengt tatt ikke helt sikker på om jeg har ansettelsesmyndighet her på bruket, men gutta har ikke stort større krav enn litt høy, friskt vann, tak over hodet når det er surt og kaldt og glade tilhørere, så jeg satser på at det går bra :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 5. mars 2003 #6 Del Skrevet 5. mars 2003 Du må gjerne beholde dem, jeg er glad de fulgte etter deg! Pass godt på dem! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. mars 2003 #7 Del Skrevet 5. mars 2003 Disse var utrolig kule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 5. mars 2003 #8 Del Skrevet 5. mars 2003 Da er ansettelseskontraktene signert med sølete hovavtrykk, skattekort innkrevd og lønnsforhandlinger unnagjort, så alt det formelle skulle være i boks. Ta godt vare på dem, jenter! :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 5. mars 2003 #9 Del Skrevet 5. mars 2003 Den var kjempe fin, smiler med hele fjeste nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2003 #10 Del Skrevet 6. mars 2003 Hihi, de er kjempemorsomme! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. mars 2003 #11 Del Skrevet 6. mars 2003 Du er virkelig et muntrasjonsråd. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. mars 2003 #12 Del Skrevet 6. mars 2003 Nå fikk du iallfall frem smilet MITT, Liten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. mars 2003 #13 Del Skrevet 6. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 6. mars 2003 #14 Del Skrevet 6. mars 2003 Fantastisk! Sangen er helt fortreffelig passende i dette forum. Bra du sikret oss gruppa før noen andre forum kom og kapret de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2003 #15 Del Skrevet 6. mars 2003 Så BRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 6. mars 2003 #16 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjempesøte!!! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 6. mars 2003 #17 Del Skrevet 6. mars 2003 stiiilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mars 2003 #18 Del Skrevet 6. mars 2003 Gratulerer med nye hester!! Utrolig bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 6. mars 2003 #19 Del Skrevet 6. mars 2003 Fantastisk! Sangen er helt fortreffelig passende i dette forum. Bra du sikret oss gruppa før noen andre forum kom og kapret de! jeg kjempet hardt med juryen i idol om å signe gruppa, men endelig kom mitt gampe-tekke til nytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 6. mars 2003 #20 Del Skrevet 6. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå