Gå til innhold

KGs nye muntrasjons(t)råd!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Liten

Ryktene om den sure stemningen på KG i det siste har spredd seg, og denne gjengen dukket opp hos undertegnede og lurte på om de kunne få lov til å prøvesynge for å løfte stemningen litt her inne. Klikk på dem og kjenn all kranglelyst forsvinne etterhvert som hver og en av dem sier sitt. (ps: med lyd!)

Gryyyyy! Se hva som fulgte etter meg hjem! Kan jeg få lov til å beholde dem?? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler::ler::ler:

Satt og lo her for meg selv, så Bananmannen kom inn og så etter om jeg hadde blitt helt "gal" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Tar Grys respons som en bekreftelse på at jeg får lov til å beholde dem! :hoppe:

Gjengen er herved ansatt som KGs faste muntrasjons(t)råd. Er strengt tatt ikke helt sikker på om jeg har ansettelsesmyndighet her på bruket, men gutta har ikke stort større krav enn litt høy, friskt vann, tak over hodet når det er surt og kaldt og glade tilhørere, så jeg satser på at det går bra :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne beholde dem, jeg er glad de fulgte etter deg! Pass godt på dem! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liten

Da er ansettelseskontraktene signert med sølete hovavtrykk, skattekort innkrevd og lønnsforhandlinger unnagjort, så alt det formelle skulle være i boks. Ta godt vare på dem, jenter! :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler:

Fantastisk! Sangen er helt fortreffelig passende i dette forum. Bra du sikret oss gruppa før noen andre forum kom og kapret de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Liten
:ler:  :ler:  

Fantastisk! Sangen er helt fortreffelig passende i dette forum. Bra du sikret oss gruppa før noen andre forum kom og kapret de!

jeg kjempet hardt med juryen i idol om å signe gruppa, men endelig kom mitt gampe-tekke til nytte! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...