Jinx Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 Noen som har erfaringer med deres produkter ?? De har jo alt av skjønnhets pleie, og jeg fikk prøve bl.a en fotkrem hos en venninde og den var kjempe god.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #2 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg brukes ikke Yves Rocher så mye, men jeg har brukt en fuktighetskrem i vinter. Syntes den var helt grei. Har også en krem som matter, men den bruker jeg bare en sjelden gang. Så har jeg en liten tube som matter ned t-sonen. Den liker jeg godt, den er fin å ha når nesa blir blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mars 2003 #3 Del Skrevet 5. mars 2003 Har akkurat meldt meg ut av Yves Rocher, synes ikke produktene er noe særlig bra. De inneholder ofte altfor mye parfyme som ikke alltid lukter like godt heller. Hvis man først skal kjøpe parfymerte produkter er det greit å lukte på de på forhånd synes jeg. Beskrivelsene deres sier meg ikke mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mars 2003 Arwen22: Prøvde du noe av sminken da ? Er det sminke allâ Vevay ? (Det vil jeg ikke ha..Det må være skikkelige varer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. mars 2003 #5 Del Skrevet 5. mars 2003 Har kjøpt litt sminke derfra, øyenskygge, mascara og sånt. Syntes det var ok, men jeg er heller ikke så kravstor da jeg ikke bruker sminke så ofte. Men jeg har mange gode pledd som kommer derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mars 2003 #6 Del Skrevet 6. mars 2003 Arwen22: Prøvde du noe av sminken da ? Er det sminke allâ Vevay ? (Det vil jeg ikke ha..Det må være skikkelige varer) Prøvde ikke sminken, (har allerede funnet "mitt" merke på et parfymeri)Eneste jeg har prøvd av det er en lepomade. :-? Har kun prøvd body lotion og dusjsåper. Samboern min er ganske fornøyd med herreseriene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #7 Del Skrevet 6. mars 2003 Har prøvd noen dusjsåper o l. og jeg synes ikke de lukter noe godt. Hver gang jeg får brosjyrene deres får jeg lyst til å bestille noe, for man får jo inntrykk av at dette er noe helt fantastisk, men jeg synes slett ikke det er så bra, så jeg bestiller ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 6. mars 2003 Prøvde ikke sminken, (har allerede funnet "mitt" merke på et parfymeri)Eneste jeg har prøvd av det er en lepomade. :-? Har kun prøvd body lotion og dusjsåper. Samboern min er ganske fornøyd med herreseriene deres. Hva er ditt merke da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mars 2003 #9 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva er ditt merke da ? Bruker sminke fra Kanebo og renseprodukter fra Clinique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mars 2003 #10 Del Skrevet 6. mars 2003 Untatt mascara da, der har jeg fortsatt ikke funnet noen favoritt. :-? Bruker for øyeblikket en fra Loreal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå