Gå til innhold

Hvordan ser din pusekatt ut?


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Hva slags pus har du?

Vi har to "vanlige huskatter"

Den ene er korthåret, stripete med hvite poter og hvitt bryst/mage, og den andre er langhåret, hvit med sorte parti. Den har en sort flekk under nesa, og ligner egentlig litt på Hitler :ler: ... Stakkar.... Den er veldig fin, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, min pus ser du på bildet/ avetaren. Han heter Mikkel og er min øyensten :oops: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt er langhåret svart og hvit med rosa snute.Fjeset er halvparten svart og halvparten hvitt og han ser nesten ut som han har smoking på seg pga det hvite brystet og hvite potene..

Kjempesøt!!!Mamma sin godgutt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke katt nå, men ser på kattene hjemme hos mamma også som mine katter :)

Den ene er rød-oransj perser/skogskatt med hvit haletipp (ser ut som en liten rev), og den andre er bare "vanlig katt" som er helt sort og mangler halve halen fordi han måtte amputere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to katter. Hannkatten har en blågrå farge over alt bortsett fra hake, mage, ben der han er hvitgrå-aktig og han er også veldig stor.

Hunnkatten har en rødbrun farge over det hele bortsett fra ett hvitt parti på haken. Hun er liten og søt.

Veldig flotte begge to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere kan se mine barn her:

http://home.online.no/~pgarag/catarina/

de er heelt nederst på siden "familie".

ikke se på de andre bildene :oops:

har dessuten fått to nye "sønner", barn av Cindy som er den korthårede hunnkatten på bildene.

de heter Simba (rød hann med skikkelig løve-utseendet) og Salem (heeelt kullsvart gutt). skal legge inn bilder av de søte små snart:)

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en DIGER makrellfarget skogkatt. han er virkelig den største katten jeg noen gang har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

jeg har en snøhvit skogkatt på ca 5 mnd. En venninne av meg som var innom igår sa at han var den hviteste katten hun hadde sett :D Han er veldig skjønn og fordi han er hvit er ørene helt rosa + nesen og putene på labbene. En skikkelig sjarmør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pusefant er en rasekatt, en Britisk short-hair. Han ser igrunnen akkurat ut som den på bildet til Care, bortsett fra fargen. Han er creme og hvit m veldig harmonisk fargefordeling. D som kjennetegner denne kattetypen er rund stor kropp, stort rundt hode, store runde øyne, ører plassert langt fra hverandre, flat liten nese m runde puter rundt, kort kraftig hale, korte kraftige ben. De har et kjempegodt gemytt; er rolige og kjælne og passer ypperlig som innekatter, f eks i blokkleilighet som hos oss. Maler og prater dagen lang, når de ikke spiser og sover da (yndlingsgjøremål). Elsker pusegutten min overalt på jord.....han er så goooooood atte...... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke katt lenger, men den pusen jeg hadde så ut som Whiskas-katten, bare enda penere!!! :wink: (og litt tynnere)

Katten min kom på 4.plass i VG og Postens kjæledyrkonkurranse (de frimerkene som har kommet ut med den geita osv), så det sier jo litt om hvor pen han var!! :D

Sukk...Savner lille pusen min, jeg...

Mickey... R.I.P..... :hjerte:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene er litt tynn og heeeelt svart... Korthåret med gule øyne, og har ett kjempe fint og søtt ansikt

Den andre ergrå/svart og brun, med hvite poter, halve fjeset er hvitt, og den er hvit under helt bake... Den har tigerstripete pels på magen og spraglete ( litt som whiskaskattene bare med mer brunt enn grått)

Han er langhåret med en ENORM hale og han er litt tjukk.... :ler:

Han har også ett veldig søtt og fint ansikt...

Verdens fiiiineste pusekatter i mine øyne... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vår lille øyensten er lys grå, med hvite poter, hvite værhår, hvitt under hele magen opp til haken, og et lite hvitt bless på skrå over nesa. Skikkelig nydelig synes vi!

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husets sovedyr av katterasen er en blandingspus med sterke trekk av skogskatt, mørk grå mot svart med vakre tegninger og striper i ansikt/pels. Hvite poter og lysebrun mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...