Gå til innhold

Mørke Hår På Armene!!!

*M*

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det går ann å bleke hårene på armene? Mine er så mørke.. Jeg har nemlig ikke lyst å barbere dem bort, da blir det bare verre (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, det har de. Vet det finnes et som heter Opilca. Det har jeg sett på Parfymelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke anbefale deg å barbere armene, men voks kan kanskje være noe for deg? Man får ikke mer hår av å barbere eller vokse, det garanterer jeg. Når man vokser får man ofte mindre hårvekst etter en tid faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vokset armene to ganger

gjør det på våren, sånn at jeg er hårløs på sommeren!

det ser mye bedre ut, og tar lang tid før det vokser ut igjen. da blir det ikke noe mer, men det samme som før..

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser også armene mine om våren og sommeren. Ikke at jeg har mye hår eller at de er mørke, men jeg synes det er deilig og føler meg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Nei, nei og nei. Hår blir verken mørkere, stivere eller lengre av barbering eller voksing eller hva du nå ellers måtte finne på. Kanskje det virker slik fordi du er hårløs på overleppa så lenge at når håret vokser ut igjen har du glemt hvordan det egentlig ser ut...? Dessuten begynner vel mange jenter å fjerne hår her og der når de er relativt unge, og da kan det hende at hårveksten ikke er helt ferdig utviklet, hvis du skjønner hva jeg mener. F.eks. begynte jeg å barbere leggene mine da jeg var 11-12 år, og det er klart at jeg har mørkere hår der nå, men det har null og niks med barberingen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virvel, du har så rett! :D

Det er ikke noe av barbering, voksing eller noe som helst som kan få hårene til å bli grovere, mørkere eller at det kommer mer av dem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har barbert armene siden jeg var 13, fordi jeg hadde lange mørke hår... hatet det! Jeg har barbert i 6 år, og jeg mener bestemt at det har blitt MINDRE hår i løpet av den tiden! Det kommer i hvertfall mye tregere ut igjen! Jeg trenger ikke barbere mer enn en gang i mnd!

Og når man barberer bena, hvorfor ikke ta armene og? Det er da ikke noe penere med hår på armene enn på bena!?! (dersom hårene er mørke og synlige på armene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...