Lemoni* Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 noen som er barnevernspedagoger her? eller noen som studerer til det? er så i tvil om jeg skal fortsette eller ei. syns 1 året er kjedelig.. det engasjerer meg liksom ikke noe særlig. og jeg vil ha en engasjerende jobb. de sier at 2 og 3 året er bedre så jeg fortsetter nok, men er ikke sikker på om dette er det rette for meg. derfor ville jeg blitt glad om noen ville dele sine erfaringer med meg Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musemor Skrevet 11. mars 2003 #2 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei! Jeg er ikke barnevernspedagog selv, men jeg har flere venninner som er det. De stortrives i jobbene sine, og har veldig utfordrende og varierte jobber. Har aldri hørt dem si at studiet var kjedelig... Men det kan jo gå på interesse og motivasjon? Det er nok lurt å tenke litt fremover. Er dette noe du kunne tenke deg å jobbe med? Lykke til uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Broren min er barnevernspedagog. Han kjedet seg gjennom første året (bortsett fra at han datet en haug med jenter ), mens andre og særlig tredje året var bedre! Nå jobber han som miljøarbeider på en videregående skole, og har det som plomma i egget. Den utdannelsen kan brukes til mye! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå