Gå til innhold

Toppetasjen på Grand hotell???

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Gjest lmari

Vi holder på å planlegge utdrikningslag for en venninne som gifter seg i juli...

Jeg har hørt noe om at det skal være så fint på toppen av grand hotel i Oslo - med aromaterapi, massasje og ansiktspleie. Noen av dere som har prøvd det? Hva koster det i så fall? Er det et passende sted for utdrikningslag?

Vi tar selvfølgelig også gjerne i mot andre morsomme forslag på hva som kan gjøres i Oslo - ikke sånn skikkelig utdritning, men mer i "koselig"-leia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var forlover for fem år siden, og tilbragte deler av utdrikkingslaget nettopp der. Det var fint, for alle kunne bade og kose seg mens min venninne fikk massasje.

Dessuten har de bar der, så vi bestilte drinker som ble levert ved bassengkanten - anbefales! : )

I tillegg var vi på spådomskafé, hvor hun fikk en time med en spåmann. Vi avsluttet med middag hjemme hos meg, hvor alle hadde med en gave til henne, og fortalte litt om sitt forhold til henne. Kjempehyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var i utdrikningslag i fjor sommer, og da ble en times tid tilbrakt i svømmebassenget på Grand. Man må bestille time, men jeg husker ikke hvor mye det kostet. For oss tror jeg det ble rundt en hundrelapp på hver. Det inkluderte tilgang til svømmebassenget i en time og et enormt fruktfat. Det var strålende vær den lørdagen vi var der, så etter at vi hadde plasket litt i bassenget koste vi oss på terrassen med frisk frukt. Kjempedeilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...