Gå til innhold

Verden gjennom Luzi`s øyne

Luzi

Anbefalte innlegg

Det er sant. Et slikt forhold har jeg også til tven min, jeg har den på i bakgrunnen hvis jeg er alene. Har egentlig aldri tenkt over hvorfor jeg gjør det, men med en gang jeg kommer ut av soverommet på morran skrur jeg på god morgen norge og går på badet og steller meg. (og der kan jeg jo ikke høre tven.) og når jeg tenker meg om, står den faktisk på i bakgrunnen ellers også. Kanskje jeg ser litt på tv alikevel:p

Ellers i dag har jeg gjort ekstremt lite. Har hatt litt besøk av kjæresten før han gikk på jobb, men etter det ble jeg bare sittende forran pcen. Har hatt noen pauser innimellom når jeg har laget mat og slikt, men jeg har faktisk ikke vært ute av døra. Det vil si at alle gjøremålene mine i dag (hente pakker på posten, sende pakker, handle mat, støvsuge, prøve å finne ut av hva som er galt med kjøleskapet osv) er blitt utsatt til i morra. Tror jeg må gjøre som Tweek, og begynne å skrive liste så jeg får ræva mi i gir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lister er utrolig hjelpsomme. Det eneste er at det er vanskelig å skrive realistiske lister, for som regel skriver man på for mye.

Det kommer nok etterhvert, som regel gjøre man alt på kvelden når man egentlig er trøtt og vil legge seg, men pytt pytt ;)

Det viktigste nå er vel å fikse kjøleskapet, kjipt hvis det plutselig streiker helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort! var nede på Ungetat i dag. Har nå drøyd det i en hel uke fordi jeg har gruet meg sånn. Jeg føler meg virkelig ikke velkommen der nede, og blir bare møtt med sure miner fordi de egentlig ikke vil ha meg der. Jeg håper virkelig det ordner seg nå, og at jeg får den hjelpa jeg har krav på. (Det er så mange ting de utelater å si at jeg har krav på, som jeg har funnet ut av selv i ettertid.)

I det siste har jeg gått rundt med raserianfall konstant. mest kanskje på grunn av dette med aetat. Men jeg tror også jeg begynner å bli fryktelig deprimert av å bare gå hjemme. Jeg gikk jo rett fra å jobbe fra 06.00 til 14.00 6 dager i uka, til å ikke ha en dritt å gjøre. Det hjelper ikke akkurat på jobbsøking-ivrigheten min heller. Noen dager orker jeg ikke gå på butikken engang, Så jeg tror jeg må komme meg ut litt mere.

Åja. I tilegg til dette, så flytter en av mine nærmeste venner til Bergen til våren. Og til høsten flytter begge besteveninnene mine opp dit for å gå på skole. Gjett om jeg blir småensom?

Får ta ekstra godt vare på kjæresten min så ikke han også finner ut at kristiansand ikke er no gøy lengere :fnise:

apropos det.. Første punkt på skjerp-deg-lista mi:

*Slutte å la hele denne situasjonen gå utover han.

Har vært utrolig teit og mentalt bortreist de siste dagene, jeg kjenner nesten ikke meg selv igjen..

Såh da var dagens syting over.

Nå skal jeg lage kyllingsalat/sandwich og i kveld er det top model og snabbgrabbar på TV. Og morgendagen går til besøk til min kjære gode veninne som skal ha takk for at hun liker meg, selvom jeg er teit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...