Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine har vokst fra 75B til 70DD fra 15 til 30. (errr, har sikkert vært 70 hele tiden da, bare visste det ikke på den tiden.)

Mange jenter har samme fasong fra midten av tenårene til begynnelsen av 20-årene, og så får man plutselig hofter, rumpe og litt mer pupper. Jeg kunne handle i diverse barneavdelinger ganske langt opp i 20-årene.

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Mine vokste mest da jeg var 19..

Skrevet

Nei, mine vokste ikke... Men vet om jenter der puppeveksten ikke har skutt fart før etter fylte 18 år.. Det er store individuelle forskjeller.

Gjest Talula
Skrevet

Store individuelle forskjeller på dette området.

Selv bruker jeg samme bh -størrelse og samme kles - strørrelser nå som jeg gjorde da jeg var 15.

Gjest Gjest
Skrevet

Har blitt mindre siden jeg var 15. Men det er greit det også.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vel gått opp 4- 5 cup str siden jeg var 15... Har vært litt større og da var puppene enda større..(2 cup str til)

Skrevet
Da jeg var 15 hadde de vel knapt begynt å vokse, tror jeg hadde en liten A-cup da. Innen jeg var 20 var de blitt B-cup, og jeg begynte å bruke BH. Også vokste de en cup til, fra jeg var 20 til jeg var 25, så nå har jeg en god C-cup.

:Nikke: Akkurat som meg!

Gjest Luci
Skrevet

Tror jeg hadde en 70b når jeg var 15. Jeg var ganske utviklet da, og hadde former osv. Nå er jeg 20 og har en 75c/d. Jeg har og lagt på meg ca 5kg siden da.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Mine har vokst, men etter siste titt i speilet tror jeg de har krympet igjen den siste tiden :klø:

Før brukte jeg a/b, men nå trenger jeg c-cup. Er i dag 26, men tror vel selv at de var større da jeg var rundt 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...