Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som er over 15... Har puppene deres vokst mye etter at dere ble 15?

Eller kjenner dere noen i det tilfellet?

Jeg er litt redd, bruker 75a/70b. Mamma har ganske store/passelige, jeg fikk mensen når jeg gikk i sjette klasse, jeg er høy og er helt normal tynn, litt ekstra på hoftene og sånn. Synes det er så rart :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine er i hverfall blitt en bh-størrelse større siden jeg var 15. men jeg har også fått mer former, og lagt på meg litt siden da - så det har sikkert en sammenheng med det..

hva er det du synes er rart/ er redd for?

Gjest Meep
Skrevet

Mine har vokst masse etter at jeg ble femten. Det var vel ikke før da de begynte å vokse :ler:

Er ikke noe å bekymre seg for. Blir de større så blir de større, hvis ikke så kommer du sikkert til å trives med de du har ;) Syns da ikke en A/B-cup er så lite.

Skrevet

Tror jeg brukte 75a, som deg, da jeg var 15. Iallefall ikke noe større enn det. Nå bruker jeg 80d. Men jeg har lagt på meg sånn ca 10 kilo fra jeg var 15, og når jeg går opp i vekt får jeg større pupper, mage og armer.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Mine har vokst masse etter at jeg ble femten. Det var vel ikke før da de begynte å vokse  :ler:

Er ikke noe å bekymre seg for. Blir de større så blir de større, hvis ikke så kommer du sikkert til å trives med de du har ;) Syns da ikke en A/B-cup er så lite.

Samme her.

Gjest StoreSky
Skrevet

Nesten alle jeg kjenner sluttet ikke å få større pupper før ca 20-årsdalder. Så med andre ord, laaang tid igjen!

Skrevet

75A når jeg var 15 og 75A nå når jeg er 26. Jeg veier også omtrent det samme.

Dette er nok veldig forskjellig, ikke bekymre deg for det ennå ihvertfall.

Dessuten er vel ikke A/B cup så galt, håper jeg :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Puppene mine har vokst masse siden jeg var 15...

Skrevet

jeg bruker samme bh str da som nå, så de har nok ikke vokst noe særlig nei.

Skrevet

Mine har vokst en del siden jeg ble femten. Tror ikke du har noe å bekymre deg for.

Skrevet

Da jeg var 15 hadde de vel knapt begynt å vokse, tror jeg hadde en liten A-cup da. Innen jeg var 20 var de blitt B-cup, og jeg begynte å bruke BH. Også vokste de en cup til, fra jeg var 20 til jeg var 25, så nå har jeg en god C-cup.

Skrevet

Jeg hadde ikke fått pupper i hele tatt når jeg var 15 år. Totalt flat. Hadde heller ikke fått mensen. Den fikk jeg når jeg var rundt 17 år. Puppene kom rundt 18 års alderen. Jeg trente hardt gjennom hele ungdomstiden min (10-17 år), og startet ikke utviklingen før etter jeg sluttet å trene. (Var konkurranseturner).

Nesten over natten fikk jeg pupper, og nå er jeg havnet på 75 D/E.

Gjest Mirina
Skrevet

Puppene mine har forandret seg lite siden jeg var 15. Bruker samme BH-størrelse, nå som da. (70B) Men er fornøyd med mine små pupper. :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Dere som er over 15... Har puppene deres vokst mye etter at dere ble 15?

Eller kjenner dere noen i det tilfellet?

Jeg er litt redd, bruker 75a/70b. Mamma har ganske store/passelige, jeg fikk mensen når jeg gikk i sjette klasse, jeg er høy og er helt normal tynn, litt ekstra på hoftene og sånn. Synes det er så rart :/

Da jeg var 15 hadde jeg 75a, og da jeg var 17 hadde jeg 75C, så ja.

(Nå er de 80DD, men har lagt på meg og da).

Skrevet

Mine har vokst siden det, men er (bare) en 70B nå. Men nå er jeg genske tynn også.. Blir snart atten og i går prøvde jeg en shorts som tilfeldigvis hang i prøverommet.. Den var i str. 13-14 år og den var ikke trang i det hele tatt, satt ikke så fint da, det er jo laget for barn så og si uten rompe (ikke at min er så stor, men den forsvant i denne shortsen, kjøpten den ikke=P) Så før jeg eventuelt legger på meg forventer jeg at puppene blir de samme, selvom jeg gjerne vill hatt dem litt større..

Gjest Melonas
Skrevet

Mine vokste ikke i det hele tatt etter at jeg var 15.

Fikk mens da jeg var 11, og brukte samme bh-str fra jeg var 13 til jeg var 21, da la jeg inn silikon.

P-piller hjalp ikke på str, har også gått mye opp og ned i vekt, men det har heller ikke vist seg på puppene.

Skrevet

Tror ikke mine heller begynte å vokse før jeg ble 15! Var vel a-cup på ungdomsskolen og b-cup på vgs, men de kvinnelige formene mine slo ikke skikkelig til før jeg pushet 20 og la på meg litt - da fikk jeg plutselig både hofter og c-cup. Men da ville jeg jo ikke ha større pupper lenger :ler: Savner faktisk mine BH-løse dager..

Og moralen er: Enten de vokser eller ei, så kommer du til å drite i det når du blir litt eldre.

Gjest Miss Guided
Skrevet

Jeg var tidlig utviklet og fikk pupper lenge før jeg var 15 år. Mine pupper var nærmest ferdigvokst da jeg var 15 så de har ikke vokst så mye mer etter den tid.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg innbiller meg at jeg ikke vokste mer på noen måte etter jeg var 15. Jeg var tidlig utviklet, og ut fra bilder å dømme har ikke kroppen min forandret seg nevneverdig siden da. Men dette er jo veldig individuelt.

Gjest Gjest
Skrevet

JA både du og puppene dine kan vokse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...