Mette Skrevet 30. april 2007 #1 Del Skrevet 30. april 2007 Velkommen til et nytt underforum for Tv og film. Jeg har flyttet inn en del tråder som lå under Kultur, blir det aktivitet i tråder som ikke er flyttet, vil vi flytte de etter hvert. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. mai 2007 #2 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg vet ikke jeg... trengte vi egentlig enda flere underkategorier? Synes det ble mer tungvint, hvis man kan bruke det ordet om internett.. Og det ligger jo flere TV-tråder i kulturforumet nå også. Endret 13. mai 2007 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 13. mai 2007 #3 Del Skrevet 13. mai 2007 Synes det ble mer tungvint, hvis man kan bruke det ordet om internett.. ← Poeng. En kan jo ikke klage på noen ekstra museklikk? Det er jo ikke all energien det tar fra en (men jeg skjønner hva du mener med tungvindt internett, jeg er blitt avhengig av rullemus eller hva nå enn de heter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 13. mai 2007 #4 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg vet ikke jeg... trengte vi egentlig enda flere underkategorier? Synes det ble mer tungvint, hvis man kan bruke det ordet om internett.. Og det ligger jo flere TV-tråder i kulturforumet nå også. ← Enig, jeg synes det blir for mange underforum. Synes det er tungvint, og mye mer tidkrevende når man bare vil titte kjapt m det skjer noe. I tillegg er mange av disse underforumene ikke særlig aktive, så jeg ser altså ikke poenget med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 14. mai 2007 #5 Del Skrevet 14. mai 2007 Underforum er en uting mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 14. mai 2007 #6 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg liker julepynt rimelig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mai 2007 #7 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg liker julepynt rimelig godt. ← Spiser du det ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 14. mai 2007 #8 Del Skrevet 14. mai 2007 Nei, det er bare til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 18. mai 2007 #9 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes også det ble mer tungvindt med underforum her. Det funket helt fint sånn som det var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 21. mai 2007 #10 Del Skrevet 21. mai 2007 Ja, det er så uoversiktlig med underforum, kan de ikke være egne forum i hvertfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 1. juni 2007 #11 Del Skrevet 1. juni 2007 Enig. Hvis forumene absolutt skal deles er det bedre å dele opp i egne forum enn å ha underforum. Akkurat nå er det 3 tv-tråder på forsiden i kulturforumet som har vært der en stund, så de burde jo flyttes om dette underforumet skal være vits i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå