Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #1 Del Skrevet 30. mars 2002 Noen som kan anbefale en deodorant for kraftig svette? har hørt at "biotherm" og "yerka" er bra. noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #2 Del Skrevet 30. mars 2002 av 'butikkdeodoranter' er sterilan cotton stick best. og mye billigere enn biotherm (som godt kan være kjempebra, har ikke prøvd men jeg pleier å være rimelig fornøyd med biotherm). de reklamerte en stund med at den ikke lager hvite merker på klærne, men det var blank løgn. så kom slagordet 'formet etter kvinnens kropp' eller noe - fordi beholderen er vagt timeglassformet? helt irrelevant, selvfølgelig. den er bare skikkelig effektiv. og ganske mild, tror jeg - de fleste deodoranter gir meg kløe/svie og utslett, men ikke denne. prøvde yerka en gang, men det svidde helt grusomt. tror ikke det er vanlig, men jeg har altså veldig følsom hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aziraphale Skrevet 30. mars 2002 #3 Del Skrevet 30. mars 2002 Henger med på Sterilan Cotton Stick - absolutt beste jeg har prøvd hittil. Nå kan jeg gå med stramme gensere igjen, uten å få svetteringer! *hopper&danser* Dersom du er svært plaget, er jeg nesten sikker på at BodyShop har en som funker bra... eller du kan lage selv, men det koster litt mer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olefine Skrevet 31. mars 2002 #4 Del Skrevet 31. mars 2002 Herbina's Linum!! Har brukt den i flere år og den er kjempegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 31. mars 2002 #5 Del Skrevet 31. mars 2002 Bruker deo fra Biotherm, og er meget god fornøyd med den Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #6 Del Skrevet 31. mars 2002 takk for alle svar! har prøvd sterilan cotton stick, men synes ikke den "holder" julie, bruker du den blå til biotherm? sport, ett eller annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #7 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg støtter Biotherm-fansen. Er selv plaget med svette under armene og denne fungerer kjempebra. Dessuten lukter den godt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 31. mars 2002 #8 Del Skrevet 31. mars 2002 Yerka er nokk den beste men jeg fikk så uren hud i fjeset av den .nest best er ei stift-hvit-men jeg husker ikke navnet.Trenger det kun på sommerhalvåret og når jeg skal i selskaper og sånn. Bruker forsatt Yerka når jeg skal vere helt sikker. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 31. mars 2002 #9 Del Skrevet 31. mars 2002 Hei! Den er hvit med sånn blå Biotherm "bord" på, "Deodrant Doceur", anti-perspirant. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. april 2002 #10 Del Skrevet 2. april 2002 Biotherm kan absolutt anbefales på det sterkeste, vel og merke deo ikke stick. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. april 2002 #11 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har også gått og vært nysgjerrig på Yerka en stund nå, og måtte jo prøve til slutt Har ikke hatt den i mer enn et par dager, men jeg må si at så langt virker den helt fantastisk. (Det bare svir litt med en gang...ikke lurt å ta for mye, med andre ord!)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 3. april 2002 #12 Del Skrevet 3. april 2002 funker yerka på ryggen også, eller er den til bruk kun under armene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #13 Del Skrevet 4. april 2002 Hei! Jeg har hatt store problemer over lengre tid med udelikate svetteringer under armene. jeg kan sterkt anbefale deg Cosmica Roll on, som du får kjøpt på apoteket. Hilsen Yatzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 4. april 2002 #14 Del Skrevet 4. april 2002 Du kan jo ta en titt her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...2769&forum=10&4 Her har jeg iallfall skrytt av Yerka som jeg selv har brukt i perioder!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå