Gjest Gjest 1 Skrevet 30. april 2007 #21 Skrevet 30. april 2007 Når en søker i søkefeltet etter f.eks. gamle kjente, ingen andre kan da liksom se i det feltet hvem man søker etter...? "Bare venner kan se"?
Susannah Skrevet 30. april 2007 #22 Skrevet 30. april 2007 Når en søker i søkefeltet etter f.eks. gamle kjente, ingen andre kan da liksom se i det feltet hvem man søker etter...? "Bare venner kan se"? ← Jeg tror ikke noen kan se hvem du søker etter i det vanlige søkefeltet, nei.
fuerza Skrevet 30. april 2007 #23 Skrevet 30. april 2007 I går kjedet jeg meg litt og surfet rundt og fant kjentsfolk som jeg addet til friends. men kan jeg se en oversikt over alle jeg addet, men som ikke har svart på addingen? og får jeg beskjed om de ikke godtar addingen?
Gjest Marie81 Skrevet 1. mai 2007 #24 Skrevet 1. mai 2007 Lurer på det samme som Fuerza. Jeg har avvist et par "add to friends"-forespørsler (folk jeg knapt aner hvem er). Får de beskjed at de er avvist? (Håper ikke det..)
Gjest Gjest 1 Skrevet 1. mai 2007 #25 Skrevet 1. mai 2007 De vil uansett merke at de er avvist når "vennen" ikke vil akseptere. Et ubesvart spørsmål er også et svar.
Polly Ester Skrevet 1. mai 2007 #26 Skrevet 1. mai 2007 Ei jeg kjenner "poket" meg... jeg fikk mail om det... Men, det jeg lurer på er hvordan jeg får lagt til skolen jeg har gått på - siden min by ikke står i nedtrekkslista? Hvordan får jeg lagt til byen min og skolen min?
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mai 2007 #27 Skrevet 1. mai 2007 Ei jeg kjenner "poket" meg... jeg fikk mail om det... Men, det jeg lurer på er hvordan jeg får lagt til skolen jeg har gått på - siden min by ikke står i nedtrekkslista? Hvordan får jeg lagt til byen min og skolen min? ← Trykk på Groups, så står det øverst et alternativ "create a new group".
mustapippuri Skrevet 1. mai 2007 #29 Skrevet 1. mai 2007 Trykk på Groups, så står det øverst et alternativ "create a new group". ← Men da vil den jo ikke komme inn i profilen, bare under grupper.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mai 2007 #30 Skrevet 1. mai 2007 Men da vil den jo ikke komme inn i profilen, bare under grupper. ← Å, sånn, ja. Jeg trodde det var spørsmål om hvordan man laget en gruppe for sin skole. For å legge inn informasjon i profilebare så trykker man edit ved der det står Profile.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. mai 2007 #32 Skrevet 6. mai 2007 Hvordan sletter man seg fra facebook??? ← Account - Deactivate Account
flickan Skrevet 6. mai 2007 #33 Skrevet 6. mai 2007 Account - Deactivate Account ← Takk ! Har jeg og lurt på.. er lei allerede jeg.. Nå som jeg har "snakket" litt med gamle kjente , og er ferdg med det på en måte, det er jo en grunn til at vi ikke har kontakt lenger, synes jeg ikke det er så stas lenger.. gjeeesp..
flickan Skrevet 6. mai 2007 #34 Skrevet 6. mai 2007 Account - Deactivate Account ← ser ut til at man ikke blir slettet, bare ikke aktiv.. Kan man ikke slette seg helt?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. mai 2007 #35 Skrevet 6. mai 2007 Hm.. OK, det var rart. Jeg har aldri sletta meg før, men regnet med det var der man gjorde det. Litt spesielt om det ikke går an å slette seg da.
flickan Skrevet 6. mai 2007 #36 Skrevet 6. mai 2007 Hm.. OK, det var rart. Jeg har aldri sletta meg før, men regnet med det var der man gjorde det. Litt spesielt om det ikke går an å slette seg da. ← Jeg ble visst mer slettet enn jeg trodde likevel. Logget meg inn som min sambo, og han hadde ikke lenger meg som venn, så da er jeg vel ute.. Men det sto at jeg "når som helst kunne reaktivere kontoen ved å logge meg inn med brukernavn og passord", så noe blir vel lagret..et eller annet sted..
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. mai 2007 #37 Skrevet 6. mai 2007 OK. Synes det er ganske spesielt at de ikke sletter all informasjon om deg (altså e-post og passord). Men da blir man i hvert fall tilsynelatende slettet.
Gjest bada Skrevet 6. mai 2007 #38 Skrevet 6. mai 2007 OK. Synes det er ganske spesielt at de ikke sletter all informasjon om deg (altså e-post og passord). ← Hvis dette stemmer synes jeg det er dypt sjokkerende.
flickan Skrevet 6. mai 2007 #39 Skrevet 6. mai 2007 Hvis dette stemmer synes jeg det er dypt sjokkerende. ← enig.. prøvde nettop å reaktivere kontoen og alt var lagret; venner, grupper, wall, inbox osv..
7v8 Skrevet 6. mai 2007 #40 Skrevet 6. mai 2007 Vet ikke helt hva jeg har gjort, men kanskje noen her kan hjelpe? : Når man går inn på Find Friends og logger på med mailadresse og passord kom det i starten opp hvem av adressene på lista mi som var å finne på facebook, og beskjed under at jeg kunne invitere alle de andre til å være med. Og så sto alle adressene nederst. Dette har forsvunnet, og jeg får alltid opp at ingen av vennene mine er å finne. Selv om jeg vet at noen er det og at de ikke er vennene mine enda. Noen som skjønner hva jeg mener og som vet hva jeg har gjort feil? Skulle gjerne hatt denne tijenesten tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå