Focus Skrevet 7. mars 2003 #21 Del Skrevet 7. mars 2003 Gut og kar: Veldig bra sagt!!! Tilde: Ja, er enig med deg. Jeg tar også sånn som et kompliment, og som deg, har jeg også en tendens til å danse meg "helt vekk" når jeg danser med en kjekk kar. Blir ganske så medreven og oppslukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 8. mars 2003 #22 Del Skrevet 8. mars 2003 Det pleier å måtte en del mer ting før min orm rører på seg, men er stemningen rett, er det klart vi har lite kontroll på slike ting.... I tenårene var jeg sikkert et mareritt å danse klinedanser med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henrik Skrevet 8. mars 2003 #23 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg blir slow av å danse stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 8. mars 2003 #24 Del Skrevet 8. mars 2003 Og det stemmer i en del tilfeller da.. Nei, seriøst,at han får en stiv en er vel egentlig et slags kompliment, men kan være ganske ekkelt viss fyren er en slesk type du ikke vil ha noe med å gjøre.. Når jeg danser så danser jeg meg avogtil "helt vekk" med fyren så da er det kanskje ikke så rart at han også blir litt påvirket... hvorfor i helvete danser du men en som du synes er "ekkel og slesk"? jeg kan garantere deg at ingen menn ville få stå hvis de danset med en ekkel og slesk dame, og nei jeg får ikke stå bare fordi et kvinnfolk "danser seg vekk". det skal mer til enn det. dessuten heter det "hvis", ikke "viss". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. mars 2003 #25 Del Skrevet 8. mars 2003 Mange jenter ser det som sport å la gutten få bennern for at de skal gå videre til nestemann. Like greit og holde seg vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 8. mars 2003 #26 Del Skrevet 8. mars 2003 Mange jenter ser det som sport å la gutten få bennern for at de skal gå videre til nestemann. Like greit og holde seg vekk. fuck det. la dem heller frustrere seg over at de blir våte uten at du blir hard. menn er da ikke bikkjer mer enn kvinner er tisper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 8. mars 2003 #27 Del Skrevet 8. mars 2003 hvorfor i helvete danser du men en som du synes er "ekkel og slesk"? jeg kan garantere deg at ingen menn ville få stå hvis de danset med en ekkel og slesk dame, og nei jeg får ikke stå bare fordi et kvinnfolk "danser seg vekk". det skal mer til enn det. dessuten heter det "hvis", ikke "viss". lumbajack: Det er fullt lovlig å skrive "viss" :blunke: Bare slå opp i ordboka di! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 8. mars 2003 #28 Del Skrevet 8. mars 2003 lumbajack: Det er fullt lovlig å skrive "viss" :blunke: Bare slå opp i ordboka di! GOD HELG! Feil. Det er ord som heter "viss", men du brukte feil ord på feil sted. I den sammenhengen du skrev, er det korrekte ordet "hvis". Ikke protester, da viser du bare at dette er din mangel på kunnskap og ikke en slipp. Du går deg bare mer fast, du er på et plan du ikke behersker. Du svarte heller ikke på spørsmålet mitt, så jeg må gjenta det: hvofor i helvete danser du med en mann som er ekkel og slesk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. mars 2003 #29 Del Skrevet 8. mars 2003 Okidoki. Tydeligvis veldig viktig for deg at jeg svarer. Hvorfor jeg/jenter danser med sleske fyrer...hm... 1) Av og til fordi du kjenner fyren og ikke har noen god grunn til å si nei 2)Du har lyst til å danse(Whatthehell..) 3)For å være "snill" 4) For å ikke være uhøflig(f.eks. overfor din manns kollegaer på julebord..) 5)Fordi fyren grabber tak i deg og du ikke vil lage noen scene,enklere å droppe han etter dansen 6)Av og til merker du ikke at en mann er ekkel og slesk før han åpner munnen/ danser... Jadda jadda,sikkert flere grunner til at jenter danser med menn de ikke helt har sansen for,men her har du noen tenkelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumbajack Skrevet 9. mars 2003 #30 Del Skrevet 9. mars 2003 Slettet. Dropp personangrep. Dessuten er ikke dette et språkforum. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. mars 2003 #31 Del Skrevet 9. mars 2003 Nå igjen fikk vi bevist at kvinner har vikariende motiver for noe så enkelt som en dans..... og noen som fremdeles lurer på hvorfor menn er mistroiske på andre områder...? W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focus Skrevet 9. mars 2003 #32 Del Skrevet 9. mars 2003 Waco: Hvilket bevis??? "At kvinner", ja bare ta alle over en kam du. Greit det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BjarneBompi Skrevet 10. mars 2003 #33 Del Skrevet 10. mars 2003 Første gangen jeg ble stiv på dansegolvet gikk jeg i sjuende klasse, og ble befølt på pikken for første gang av en jente... DA var jeg stiv, da! I mange, mange dager etterpå... *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toeffeman Skrevet 16. mars 2003 #34 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg klarer ikke alltid å ha helt kontroll på "lillemann" når jeg danser klinas. Men jeg pleier å svinge dama litt rundt når det skjer og tøyse det bort, så blir de litt sjarmerte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dancing queen Skrevet 17. mars 2003 #35 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg er ikke mann da. Men de fleste menn jeg har dansa med har jeg kjent det på. Om jeg har kommet så tett at jeg har kunnet kjenne det. Trodde det skulle være sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 17. mars 2003 #36 Del Skrevet 17. mars 2003 Blir ikke stiv av å danse "slow" nei men kan bli stiv pga damen som gnir seg inntil meg det har skjedd opptil flere ganger faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå