Gå til innhold

Menn, blir dere stive av å danse "slow"?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Focus

I en firmafest her om dagen danset jeg slow med en på jobb. Vi danset ganske intimt og mange sanger. Jeg synes jeg kjente at han ble stiv :o mens vi danset...men er ikke helt sikker.

Menn, er dette vanlig? Er dette noe dere kan styre hvis dere vil? Kanskje dumt spørsmål, men jeg forstår meg ikke alltid helt på disse tissefantene jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mann23

Vel, jeg danser ganske ofte, men dersom jenta gjør seg spesielt sensuell, så styres vi jo av visse instinkter, da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir stive av å danse mange sakte danser med noen vi er tent på. Han hadde ikke danset så lenge med deg hvis han ikke fant deg tiltrekkende. Du likte vel han også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Rock 'n roll rumpetroll!

Klart menn blir stiv av slow med rette damen når de er i rette humøret!

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
I en firmafest her om dagen danset jeg slow med en på jobb. Vi danset ganske intimt og mange sanger. Jeg synes jeg kjente at han ble stiv :o mens vi danset...men er ikke helt sikker.

Menn, er dette vanlig? Er dette noe dere kan styre hvis dere vil? Kanskje dumt spørsmål, men jeg forstår meg ikke alltid helt på disse tissefantene jeg :blunke:

STYRE???? Er du gæer`n?? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Vi blir stive av å danse mange sakte danser med noen vi er tent på. Han hadde ikke danset så lenge med deg hvis han ikke fant deg tiltrekkende. Du likte vel han også?

Ja, jeg liker han godt jeg :enig_animasjon: men ikke noe mer :blunke:. Jeg blir litt medreven når jeg danser til fine sakte sanger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rette mixen av vin, musikk og pynta damer, lager rør i hue på oss fra tid til annen. Men aldri uten gaaanske så sterk tiltrekning.

Ta det som et kompliment. Det er jo ikke farlig..? Han ble nok flauere enn deg. Iallefall dagen etter. Hvis han husket det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som opplever ren og skjær danseglede på et golv??? :roll:

Jeg mener at man først og fremst befinner seg på et dansegolv fordi man er GLAD i å danse...

De som får stå under dans, kan ikke danse, og gleder seg ikke over dansen... Det dere snakker om, er misbruk av et dansegolv! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmm, i så fall må jeg innrømme at jeg enkelte ganger har misbrukt dansegulv... :o

De siste årene har jeg stort sett danset med samme jenta, og henne har jeg stadig vekk promiskuøse hensikter med - så... :briller:

Dersom jeg nå danser med andre er det derimot ikke noe problem, men i ungdommen (sukk!) var det betydelig verre å holde et snev av styring over reaksjonene der nede. Av og til hjalp det ikke en gang å tenke på Valgerd!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis JEG hadde danset bare for at jeg liker å danse og fordi

jeg liker fyren (ikke noe seksuelt) så hadde jeg blitt skikkelig dårlig

om jeg hadde merket at han hadde fått en hard en.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En sakte dans med kvinnen inntil meg, og jeg er tent på henne - selvsagt. Dette skjer helt "av seg selv"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når menn danser "klinas" med ei dame de er sugen på, er ståpikk uungåelig! :sjarmor:

Tipper vennen din på jobben tenner litt på deg, Focus. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vaskebrett

Har full kontroll på dette...konsentrerer jeg meg er det ikke noe problem å ikke reagere på slike ting.

Hva med damene her, blir dere våte i samme situasjon.. ??

Dette varierer ganske sikkert som det meste annet...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sjanse å kontrollere rumpetrollet mitt, dette skjer hver gang omtrendt. Ikke at dette er noe spesiellt stort problem egentligt...

Er det mangen av dere jenter som syns dette er "ekkelt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gut og kar

jeg antar at de fleste vet hva definisjonen på dans er:

Ett vertikalt uttrykk for ett horisontalt ønske! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
jeg antar at de fleste vet hva definisjonen på dans er:

Ett vertikalt uttrykk for ett horisontalt ønske! :blunke:

Den va jo god da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det stemmer i en del tilfeller da.. :wink:

Nei, seriøst,at han får en stiv en er vel egentlig et slags kompliment, men kan være ganske ekkelt viss fyren er en slesk type du ikke vil ha noe med å gjøre..

Når jeg danser så danser jeg meg avogtil "helt vekk" med fyren så da er det kanskje ikke så rart at han også blir litt påvirket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...