Gå til innhold

Camillos


Gjest Camillo

Anbefalte innlegg

Gjest Camillo

Hm, Faith er borte.

Jeg er i verdens verste humør i dag, og kvalifiserer til å bli kalt ei skikkelig kjerring.

Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zevon
Jeg er i verdens verste humør i dag, og kvalifiserer til å bli kalt ei skikkelig kjerring.

Æsj!

Er det nå man skal si: "Harr'u mensen, eller?!" :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Camillo

Det er så deilig å ha ordentlig fri, ligge i parken, bli brun (!), drikke øl og grille.

Det er det besteste av det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Camillo

Herregud, for en (lang-)helg. Lang-jobbe-helg, selvfølgelig. Jeg har ikke satt meg ned i to minutter sammenhengende noen av de fire dagene, to av vaktene har vart i 12 timer. Gosh.

Jeg er så trøtt at jeg ikke får sove! Hurra! :sol:

Jeg har egentlig sagt at jeg skal være med å gå en tur i kveld, men jeg orker ikke å gå, jeg orker egentlig ikke engang å knyte igjen skoene, så jeg vurderer å få meg ett par borrelås-sko til slike dager. Jeg tror hun må sette meg i en trillebår og kjøre meg rundt, hvis hun skal ha meg med.

Jeg må vaske huset innen onsdag kveld, og gud vet når jeg skal få tid til det, bortsett fra akkurat nå da, men nå orker jeg jo ikke.

Hadde det ikke vært for at jeg ikke har lyst på, så hadde det vært kjempegodt med et par glass whisky nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Juhuuuuuu! :danse:

Jeg jobbet for en treningskjede i dag, i butikken deres, og som lønn fikk jeg plukke med meg masse utstyr! Fikk meg to par joggesko, en jakke, et par treningstopper, en sekk og en bag. For 0,0 kroner, det var helt genialt.

Vi sykla opp og ned, og det er jo så fint vær at jeg koste meg glugg ihjel. :-D

Nå må jeg egentlig vaske huset, siden Manden i huset kommer hjem imorra, men jeg må bare vente liiiiiitt til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Camillo

Hehe, er ikke akkurat vanlig på den egentlige jobben min heller. ;)

CSI i dag er så ekkelt at jeg måtte svitsje meg vekk. Har jeg behov for å se en blodåre sprute blod, stikker jeg meg i håndleddet, og heldigvis har jeg ikke det behovet.

Nå sitter jeg og irriterer meg over dumme slankemetoder og synes det er utrolig kjerring. Egentlig burde jeg ikke bry meg, men jeg blir litt oppgitt likevel. Ååå, jeg blir ikke tynn, nå skal jeg gå på diett X og følge et opplegg som vi alle vet at jeg ikke har viljestyrke til å gjennomføre i mer enn en dag. Blah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Herregud, så vanvittig sliten jeg er av jobben nå. Har jobbet mye i det siste, og sovet lite. I dag merket jeg at jeg unngikk konflikt så godt jeg kunne, og lot de andre ta takene. Jeg bemerket det etterpå, de hadde heldigvis ikke tenkt over det.

Sukk.

Jeg skal på tidligvakt i morgen, må egentlig vaske huset nå siden Sambo kommer hjem fra ferie nå, men jeg orker ikke. Spruter litt Jif i krokene, tenker jeg... :mrgreen:

Sukk igjen.

Virkelig godt å skulle ha fri fra i morgen ettermiddag og til i begynnelsen av neste uke, også ha et par nattevakter. Da skjer det ikke så mye (forhåpentligvis). Trenger det nå, tror jeg.

Også må jeg jobbe med å klare å stresse ned. Jeg løper rundt hele tiden, og alle bemerker det. "Camillo, du stresser sånn!" Men - ting blir jo ikke gjort fort nok hvis jeg ikke gjør det, og er det noe bedre? Men jeg må roe meg ned, ellers blir jeg vel sykemeldt innen 3 år. :roll:

Håper det blir OK vær, så jeg kan på hytta og fiske og bade og sole meg og ta ut båten og roe meg ned, sånn virkelig roe ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm. Kanskje jeg har sett for mye på TV. :hoho: Nei, jeg er fascinert. Det virker spennende og utfordrende, kanskje er det dritkjedelig og rutinepreget. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Vær hilset.

Jeg er sliten. Men har det bra. Tralala.

Også har jeg kjøpt meg en ny, kul, knall rød kåpe. Og snart skal jeg kjøpe meg rådyre støvletter (de så sånn ut ihvertfall), men jeg må må må ha dem. Det er liksom ingen vei utenom. Jeg fant noen høyst elskelige sko i går, men heldigvis hadde de dem ikke i min størrelse.

Er det egentlig noen her inne lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...