Gå til innhold

Camillos


Gjest Camillo

Anbefalte innlegg

Gjest Camillo

Det er skikkelig kjedelig å være på nett når alle andre sover. Jeg prøver å true en kollega til å snakke med meg på MSN, men han kapitulerer snart, tror jeg. Veldig ufint.

Jeg har sovet 1 1/2 time på to døgn, men er lys våken. Og blir gal. Jeg må jo sove, skal jobbe lengelenge i morgen natt, og er nødt til å ha masse overskudd. Jeg holdt på (les: hadde lyst til) å klinke til opptil flere personer i dag, som et resultat av uvanlig kort lunte. Gaaah.

Kan ikke noen komme og underholde meg? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Camillo

I det siste har jeg brukt over 3000 kroner på treningsutstyr. Ikke fordi jeg er rik, men det må man kunne forsvare når man trener 5-6 dager i uka, i snitt.

De nye joggeskoene er supergode, og jeg fikk dem for halv pris (sikkert fjorårets modell), så jeg kjøpte to. :hjerte:

Treningsbuksa har blitt den nye yndlingsbuksa, så jeg må tilbake og kjøpe en til når jeg får råd - jeg vil bare gå i den hele tiden, helst. Jeg blir like glad hver gang jeg finner bukser som sitter fint på meg, det er ikke hver dag. Det er igrunnen merkelig at det skal være så vanskelig å lage bukser for jenter som har både hofter og rumpe, uten å være feit av den grunn. Det heter former, for faen.

Det eneste jeg ble sur for, var da jeg fant en superfin treningskolleksjon fra Stella McCartney - deriblant et par utrolig kule, knæsje treningstopper - men fikk jeg tredd armene inn i ermene, tro? Nei, det kunne jeg ihverfall bare glemme. Det synes jeg rett og slett var litt frekt. Fnys. Jeg drømmer enda om den ene, den var knall rosa og satt så veldig fint. Hvis jeg ikke hadde hatt armer, riktignok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Var det meg som nettopp skrev "jeg drømmer enda om den ene, den var knall rosa" ???

Ja, og jeg sitter her enda. Like våken. Sjekk klokkeslett. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Nå ble jeg veldig glad da jeg gikk inn på Mine Innlegg og den knappen var rød (= nye innlegg), men så var det bare en bøgg. *trist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Nå skal jeg lime inn et innlegg jeg skrev i en annen (veldig morsom!) tråd, så jeg ikke glemmer den episoden.

En dag jeg kom fra trening og satt på bussen hjem, kom det inn en godt rusa fyr og stilte seg ved siden av meg.

Jeg hadde den svarte treningsbagen ved siden av meg, da han pekte og sa "det der var en veldig fin hund, asså!"

Jeg tenkte at det ville jo være litt flaut for ham om jeg påpekte at det var en bag, så jeg smilte bare og sa "tusen takk". De som satt rundt oss begynte å smile litt for seg selv, og det ble ikke bedre da han begynte å spørre meg hva bagen min het, hvor gammel den var, om den var snill og om vi gikk mye på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det meg som nettopp skrev "jeg drømmer enda om den ene, den var knall rosa" ???

Snedig at du skulle skrive det der, jeg tenkte akkurat det samme da jeg leste det forrige innlegget ditt. :ler:

Nå skal jeg lime inn et innlegg jeg skrev i en annen (veldig morsom!) tråd, så jeg ikke glemmer den episoden.

En dag jeg kom fra trening og satt på bussen hjem, kom det inn en godt rusa fyr og stilte seg ved siden av meg.

Jeg hadde den svarte treningsbagen ved siden av meg, da han pekte og sa "det der var en veldig fin hund, asså!"

Jeg tenkte at det ville jo være litt flaut for ham om jeg påpekte at det var en bag, så jeg smilte bare og sa "tusen takk". De som satt rundt oss begynte å smile litt for seg selv, og det ble ikke bedre da han begynte å spørre meg hva bagen min het, hvor gammel den var, om den var snill og om vi gikk mye på tur.

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

:vinke: Du er tilbake, ser jeg. Fine greier...

Ang. trening har jeg lite å tilby, men det blir nok skjerpings framover, for her har det vært en måneds ferie og slaraffenliv, og det merkes, ikke minst psykisk. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Takk Ballerina, hei Zevon, og:

Du er tilbake, ser jeg. Fine greier...

Ang. trening har jeg lite å tilby, men det blir nok skjerpings framover, for her har det vært en måneds ferie og slaraffenliv, og det merkes, ikke minst psykisk. :forvirret:

Jada. Litt her, litt der, som vanlig.

Har du hatt en måned helt fri? Det hørtes deilig ut. *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Fy faen, jeg har vært på utekonsert i hele natt, og det suser noe vanvittig i ørene enda. Auauauau. *ko-ko*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Jeg er så støl i lårene at jeg må sitte i én posisjon i hele dag, for ikke å få vondt. Den posisjonen blir nok akkurat her, sammen med Hugo (PCn min), men jeg skulle så gjerne fått gått til butikken og kjøpt noe digg, men jeg er litt usikker på om jeg får gjennomført det, eller om jeg må ta en taxi de 200 m det er.

Det ble en lang setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Hei Faith!

Jeg blir litt nervøs av at såpass mange husker meg - jeg husker ikke helt når jeg var Camillo sist, og lurer på om det må ha vært i en veldig god periode, og at alle blir veldig skuffet når jeg kommer tilbake igjen.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo- du er du. Camillo er bare nicket. ;) Det er DEG vi liker. :sjarmor:

(Har du hatt et annet nick i mellomtiden så har ikke jeg fått med meg det, dessverre.)

Endret av Faith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Åh. I dag fikk jeg den fineste meldingen. :hjerte:

Jeg klarer fortsatt ikke å gå normalt. Jeg ser helt alvorlig ut som om jeg er suppe dritings. Det tar seg ikke så godt ut på en mandag, spesielt ikke på trening. Men, men. Jeg håper det bare er vanvittig stølhet, og ikke at det har gått betennelse i det.

Resten av ettermiddagen og kvelden skal jeg liksom skrive denne oppgava. Sukk. Jeg er en elendig student, og gleder meg vilt til å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Camillo

Har akkurat kommet inn fra en gåtur i skogen, fra klokka 06 til 07 - skikkelig godt. Endelig en natt med ordentlig søvn. Uheldigvis skal jeg jobbe natt frem til og med torsdag, så jeg får ikke beholdt denne døgnrytmen - men, men.

Nå må jeg skrape frem litt lesemotivasjon, og det kan holde virkelig hardt. Jeg har lyst til å grille, treffe venner, reise et sted... Sosiale ting, ikke sitte inne og skrive på PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Er fortsatt knallstøl i lårene. Gruer meg til å løpe opp og ned til og fra 3. etasje på jobb i natt, det tror jeg faktisk ikke går. Jeg får ta heisen. Frisk ungdom. :briller:

Det er supert vær ute, varmt og kjempegodt, noe jeg prøver å fortrenge siden jeg sitter her og skriver oppgave. Men jeg skriver, ihvertfall. Det er da noe.

Jeg skulle sovet også, men det har jeg rent glemt.

Jeg vil bli underholdt. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camillo

Jeg kjeder meg på nett. Hvor er alle? Hvorfor skjer det ingenting når jeg har noen timer innimellom søvn og jobb å slå ihjel? :forvirret:

Jeg skulle trent, men feiga ut siden jeg var så trøtt. Vil ut i sola, men nå har hun sikkert funnet på noe annet.

BAAAAAAAAAAAAAAH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...