Gjest gjest som lurer Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Jeg lurer enkelt og greit på hva du foretrekker når går til en gynekolog. Foretrekker du kvinnelig, mannlig eller spiller det ingen rolle for deg? Vet det ikke er rasjonelt, men jeg ville aldri gått til noe annet enn en kvinnelig gynekolog selv. Synes det ville bli altfor flaut å gå til en mannlig, vet jo at mannlige gynekologer ikke tenker seksuelt men det blir bare for flaut for meg.
LilleMy Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg foretrekker absolutt kvinnelig. Men de første årene jeg gikk til en, brydde jeg meg ikke, og gikk til en herre med tversover uten en bekymret mine.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg foretrekker mannlig. Etter min erfaring pleier de å være mer forsiktig under undersøkelsene, noe som betyr mye for min del da jeg meget lett begynner å blø.
Gjest Persille Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Jeg brukte tidligere en kvinnelig gynokolog. Snakk om hardhendt menneske. Aldri mer. Nå har jeg en mannlig en. Rolig og beroligende. Tror nok det går mer på person enn kjønn.
Elodi Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 Jeg foretrekker kvinnelig, men det er kanskje fordi jeg alltid har hatt den samme kvinnelige legen og er storfornøyd med henne.
Kayli Skrevet 27. april 2007 #7 Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg bor på et veldig lite sted. Skal man til gynekolog her må man ta den man får. Har aldri opplevd kvinnelig gynekolog, men har ingenting å utsette på de mannlige jeg har vært hos. Endret 27. april 2007 av Kayli
minienthe Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 får jeg ikke kvinnelig så går jeg ikke til gynekolog... enkelt og greit
Gjest =tentacle= Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Bryr meg lite om kjønn, så lenge gynekologen er ålreit og kompetent. Gynekologen min kunne med fordel vært forsiktigere, så det ber jeg ham om neste gang.
Gjest -eline- Skrevet 27. april 2007 #11 Skrevet 27. april 2007 Min erfaring er at de mannlige er mer forsiktig enn de kvinnelige (men hva som får en mann til å velge et yrke som gynekolog er jeg fremdeles usikker på ....)
Amanlis Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 Det er det samme for meg om det er en mann eller kvinne. Jeg har stort sett bare positive erfaringer av begge kjønn.
Bomull Skrevet 27. april 2007 #13 Skrevet 27. april 2007 Før brydde jeg meg ikke, men nå foretrekker jeg kvinnelig. Aner ikke hvorfor det har blitt sånn riktignok.
salsera Skrevet 27. april 2007 #14 Skrevet 27. april 2007 Jeg har hatt begge både kvinnelige og mannlige, og jeg har vært heldige med alle, så det er det samme for meg.
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. april 2007 #15 Skrevet 28. april 2007 Har bare vært hos kvinnelig, men tror egentlig ikke det spiller så stor rolle for meg. Vil først og fremst ha en som er hensynsfull og forsiktig.
Donpedro Skrevet 28. april 2007 #18 Skrevet 28. april 2007 Kvinnelig. De jeg har vært hos har vært like forsiktigne som manlige.
Tinker Bell Skrevet 28. april 2007 #19 Skrevet 28. april 2007 Tror det går mer på person ja... Jeg hadde en kvinnelig først, hun var rett og slett søppel, men det gjaldt ikke kun den undersøkelsen... Snakk om å få en pasient til å føle seg utrygg.. Siste jeg hadde var mannlig, han var dyktig...
happyhappy Skrevet 29. april 2007 #20 Skrevet 29. april 2007 Jeg har kun vært borti en mannlig gynekolog. Og jeg har ingen problemer med det. Han er rolig og får meg til å føle meg trygg. Dette er da en profesjonell stilling han driver med:) Men skjønner jenter som sliter med å gå til mannlig gynekolog, men må bare si at jeg har fått intrykk av at de er de beste etter hva jeg har hørt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå