Gå til innhold

Å bli spådd pr. telefon???

Anbefalte innlegg

Hva sier dere folkens.

Har noen prøvd dette (selv om det er dyrt, eh)??

Har spådommene eventuelt vært riktige??

Er det noen dere kan anbefale for dem som aldri har prøvd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp det funker veldig bra, bare ring til Waco's spåtelefon, du får nummeret via pm, det koster bare 59 kroner i minuttet, men jeg gir deg de aller beste skussmål og fremtidsplaner.

W

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det kan være veldig fristende, men jeg vil ikke anbefale det.

Skal innrømme at jeg har prøvd det, for mange år siden, men satt igjen med følelsen av å bli grundig lurt......... :cry:

De driver jo dette for å tjene penger, ikke primært for å hjelpe folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei synes ikke jeg kan gøre andet end at gentage mig selv her hele tiden, der er så mange fusker i denne brance som kalder sig alternertiv, det er veldig få som er såpass proffe at de kan gøre det pr tlf og dem som kan står ikke i avisen men en anonce hvor de lover guld og grønne skove, de virkelig dygtige medier reklamere ikke sig selv på den måde....

så mit råd hold dig langt væk fra den slaks du kan lige så godt ringe waco han kan nok fortælle dig akkuart det samme som dem som sidder i tlf

at blive spået skal man søge for at det er en som kan og så er det bedst når det er personligt at mediet for holde en i hånden være omkring en mm

forsat lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri ringt noen spåtelefoner selv, men har en venninne som har gjordt det. Opptil flere ganger og. Hun har faktisk brukt mange tusen kroner på dette tullet!!!

Hver gang hun ringte var det alltids noe som stemte med ting som hadde skjedd, og ting som faktisk hendte senere. Dermed var hun hekta. Det ble rett og slett en mani for henne. Hver gang hun skulle på byen ringte hun til disse damene. Det var alltids noe som stemte, det var skjebnen osv.

Det jeg vil si er at det er best å ligge unna disse, og heller bruke pengene på noe mere fornuftig. For det er virkelig dyrt.

(bare se hva Waco tar :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det... Å fikk en HELSIKES stor telefonregning.... :murvegg:

Vel, jeg gjorde dette i en periode hvor jeg var veldig frustrert og usikker. Jeg følte at noe stemte, men også at hun fisket etter opplysninger slik at hun kunne svare på det hun trodde du ville høre.

EN av tingene hun sa var at jeg ville bli gravid innen denne sommeren, så den som venter får se............. Hun visste ingenting om jeg ville eller noe, men det er noe jeg håper på da så jeg håper da at det stemmer... Men om jeg har troen på det????

Lite... Jeg tror på synske folk og slikt, men jeg lurer på hvordan en kan se hva som skjer med en over tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er enig med dere. Det er både dyrt og garantien for at det er noen med skikkelige evner i andre enden er minimal.

Takk for tilbudet Waco, men nei takk. :lol:

Jeg har prøvd det selv for mange år siden, ja, jeg har prøvd vanlig spådame og. Mest pga. spenningen om hvor mye som eventuelt kan stemme.

Jeg skrev ned det som ble meg fortalt den gang, og ja, det er faktisk mye som stemmer, men det kunne sikkert like gjerne vært omvendt. Denne damen som jeg da prøvde sto ikke i noe katalog, men har blitt spredd gjennom jungel telegrafen, kanskje hun faktisk er en av dem som kan sine ting, hva vet vel jeg.

Men det har alltid fasinert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror det er veldig viktig at man selv tolker det "spådamen" sier, utifra den livssituasjonen man er i...Jeg tror det nok kan være vanskelig for de å eksakt å fortelle hva som skjer deg, men at essensen i ditt videre liv kanskje ligger i "kortene"..Det er jo viktig å vite at man selv har styring over livet sitt også. Og DET tror jeg man har selv om fremtiden tilsynelatende er forutbestemt...

Selv ble jeg fortalt at jeg skulle møte en mann som så slik og slik ut, og det har jeg nå gjort. Jeg kom ikke på spådommen før lenge etterpå - og det var jo moro da, men også litt skremmende....Men jeg tolker det ikke slik at fremtiden derfor er beslaglagt med han.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå lever vel de fleste et ganske ordinært liv så at "spådommen" kan virke ganske "generell og åpen" er vel kanskje ikke så rart heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de som spår heller handler aksjer enn å svare på veilendende spørsmål fra misfornøyde kvinnemennesker som klager over tilværelsen.

Er man fornøyd med tingenes gang har man heller ikke behov for å ringe rundt til sjamaner eller andre lurendreiere.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

De som ringer slike telefoner og bruker penger på dette er ikke riktig navlet. Slike spå-tjenester skulle vært forbudt fordi de utnytter viljesvake mennesker.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla, nesten riktig, men det blir for dumt å forby alt en ikke liker.

Man bør tvert imot ha flere spåtjenester som kan bekrefte kvinners søken etter "mening" med livet.. og alle dustespørsmål man kan finne på som f eks liv etter døden eller englevakt eller hva dem kaller det.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har aldri ringt spåtelefon, og kunne aldri tenkt meg å gjort det heller! Det blir for useriøst. Er det ikke for det meste blakke studenter som tjener litt ekstra penger på slikt da? Har jeg hørt iallfall... :-?

Men, jeg har blitt spådd i hånden av en fyr, og det var ganske creepy! :P

Han sa flere ting fra fortiden min, som han hverken visste om, eller kunne gjettet seg til, og ja... det var ganske sprøtt. Han gjorde det gratis også, siden han var en god venn.

At noen har den evnen, det tviler jeg ikke på, men at de sitter bak et 820 nummer, eller hva det enn er, ja, det tviler jeg på gitt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne tilegge en person personlighet og fremtid på bakgrunn av kroppens plasseringer i forhold til hverandre minner om rasehygiene.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasehygiene?

Jeg vet ikke noe om hvordan de gjør slikt, hva de ser etter, hvordan de tolker det de ser, osv, osv... så jeg kan ikke uttale meg så mye om det gitt.

Hvis jeg skal være kritisk, så kan det f.eks hende han fyren var en kjempegod menneskekjenner... men dærsken så god en og! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Cruella

Har ingen tro på disse spådamene. Det jeg derimot tror er at de kan være gode menneskekjennere og kan "spå" utfra denne kunnskapen.

Tror det er for det meste spekulative intensjoner om å lure penger fra folk i denne bransjen. Vet t.o.m om en fyr som tjente 4-5000 kr per mnd. ved siden av annen jobb, ved å jobbe som synsk på telefon. Han innrømte selv at det var humbug.

Lisa-Beth

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri ringt spåtelefon, og kunne aldri tenkt meg å gjort det heller! Det blir for useriøst. Er det ikke for det meste blakke studenter som tjener litt ekstra penger på slikt da? Har jeg hørt iallfall... :-?

Men, jeg har blitt spådd i hånden av en fyr, og det var ganske creepy! :P

Han sa flere ting fra fortiden min, som han hverken visste om, eller kunne gjettet seg til, og ja... det var ganske sprøtt. Han gjorde det gratis også, siden han var en god venn.

At noen har den evnen, det tviler jeg ikke på, men at de sitter bak et 820 nummer, eller hva det enn er, ja, det tviler jeg på gitt 8)

Hvis han fortalte om ting fra fortiden din som han ikke visste om, da gjettet han. Det er ingen annen forklaring. Blir en smule oppgitt over at kvinner (og noen menn) tror på dette tøvet og i tillegg bruker penger på det. De spåmenneskene som er dyktige er gode menneskekjennere og analytikere, de treffer derfor til en viss grad. De som tror på dette har en utrolig evne til å bortforklare eller glemme det som ikke stemmer. Det er parallelt til religion og annen overtro, folk slutter ikke å tro selv om det er åpenbart at de tar feil. De som "visste" at jorda gikk under ved årtusenskiftet, har bortforklaringer i bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann40:

For det første, jeg har aldri brukt penger på slikt, det var bare denne ene gangen, og det var han som foreslo det. Det er ikke sånn at jeg går på slikt til vanlig, og bare tar alt for god fisk, men det var bare så pussig at han sa akkurat det han gjorde. Ble litt satt ut jeg gitt.

For det var ganske personlige ting, men jeg er vel bare en forferdelig lettlest person... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...