-hild Skrevet 4. mars 2003 #1 Del Skrevet 4. mars 2003 Er så fornøyd, for nå har jeg gitt Dermalogica cleansing gel og Skin smoothing cream en sjanse et par-tre uker, og huden føles som fløyel :-) Hudpleieren jeg var hos skjønte at jeg er amatør på området, og at ting ikke må ta tid hvis jeg skal gidde å holde på med dette, så hun anbefalte meg å starte der. Nå har jeg lyst til å gå videre, men hvor går jeg? Har fått en laaang liste med produkter som hun anbefaler til huden min - men jeg kommer nok aldri til å kjøpe alt, og jeg tror ikke det var meningen heller. Tenkte på å kjøpe en ansiktsmaske (har blitt svoren tilhenger av Dermalogica også, så jeg regner med at den koster litt....). Kan jeg kjøpe bare den, eller må jeg ha peeling også? Hva koster dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 4. mars 2003 #2 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg begynte med ultracalming cleanser og skin smoothing cream for fem uker siden, og huden er så deilig! Hudpleieren anbefalte meg etter hvert å kjøpe en veldig mild peeling-krem (tror det er gentle cream exfoliant), som skal sitte på i 10-15 min. Når du bruker den er det ikke nødvendig med en fuktighetsmaske i tillegg. Og huden blir myk og deilig. Jeg hadde også mye igjen av ansiktsvannet jeg brukte før (Nivea sitt rosa). Det sa hun var helt greit for min hud, og jeg trengte ikke å bytte det ut med det første. Men de har et ansiktsvann som skal være veldig bra for huden (berolignede, oppfriskende, kan spraye det på i løpet av dagen også) som jeg kan bytte til etter hvert. Det er jo ikke sikkert av vi har samme hud, men dette har iallfall fungert for meg. Loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 4. mars 2003 #3 Del Skrevet 4. mars 2003 det jeg synes er helt glimrende, er daily microfoliant. også en mild peeling, kan brukes daglig. kommer i pulverform, så du blander en liten klype med vann i håndflaten. (altså også dermalogica) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg ville kjøpt peeling før maske for den er mer nødvendig, i tillegg til at masken virker best om den blir lagt på rett etter at man har peelet huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2003 Da ble det peeling - kjøpte Daily Microfoliant. Hudpleieren jeg var hos nå bruker den selv, og hun var helt sikker på at jeg kom til å bli lei av peeling som måtte sitte på ansiktet et kvarter.. Jeg tror hun har rett i det! En fordel er forresten at jeg kan blande pulveret i rensegel'en jeg allerede bruker, så slår jeg to fluer i en smekk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå