Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke jeg har fått gratulert deg med lillegutt, så gratulerer såå mye :blomst:

:klemmer:

Tusen takk skal du ha :)

Ja en ny hverdag har kommet for å bli :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har kommet i vane for å være litt våken fra ni om kvelden og til nærmere halv elleve, halv tolv - litt ettersom...

Slik var det også igår, så i natt var han våken en gang, men han våknet igjen i seks tiden (fryktelig tidlig dere), men etter litt pupp sovnet han igjen og sov helt til halv ti... Jepp det var deilig det :)

Så da var hele familien klar til å stå opp, kjæresten tok sønnen på armen og inn for bleieskift, mens mor dro for gardinene og fikk sjokk - :snø:

det er jo ikke en uke til 17 mai engang...

jeg vil ha sommer og :sol:

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hjalp at du krysset fingrene jeg Reka, i natt sov lillegutt som vanlig - altså våken en gang... SÅ deilig.

Han hadde litt innsovnings problemer på kvelden da, men når kl nærmet seg tolv, da tok søvnen overhånd :)

:juhu: :juhu: Flinke lillegutt som hører på rekas kryssede fingre :lur::fnise:

:sjokk: SNØ?!

Stakkars! Sender litt :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forvent vår før etter 17.mai når du bor nordpå. ;)

Her er det litt av alt. Litt snø, litt hagl, litt regn, litt sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet opp i dag igjen til et ordentlig snøvær - nå er det snø overalt, og det bare laver ned fortsatt...

Skjønner det nå Niennah, at jeg ikke kan forvente vår før etter 17.mai nei...

Men da får jeg bare vente da;)

Nå er jeg sulten etter å ha vært oppe en time allerede uten å ha spist, men det blir slik med en liten som skal ha pupp.

Nå ligger han og skal prøve å sove igjen, men han sliter litt med magen. Han lufter og gasser seg og mere til hører jeg, stakkar han jobber fælt.

ja da ble det bleieskift og så får vi se om det blir noe søvn nå da... stakkar nå hikker han som bare det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og søvn ble det:)

Så nå har jeg fått dusjet og gjort unna litt klesvask...

Nå er det visst en som vil opp, så da er det amming og bleieskift for alle penga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, en helt ny hverdag. :-D

ja det kan du si :kgbaby:

har fått vært ute på en kort trilletur - i et lite opphold av snøværet, så nå sover lillegutt i vogna. Derfor prøvde jeg å få til en liten dupp på sofaen, men den ble kort.

Oppringt av legen min, har prøvd å få tak i han siden jeg fortsatt har vondt i både mage og rygg etter fødselen, så han ringte meg opp igjen selvfølgelig midt under min dupp...

ja ja, men nå kommer jeg meg hvertfall til en legesjekk da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel, men nå føler jeg meg veldig heldig som har full vår! Her har det vært maaaange varmegrader og strålende sol i over 14 dager nå; det er grønt overalt, potetene spirer og morellblomstringa er over for denne gang. Skal love å ikke sutre når finværet kommer nordover og vi får regn...!

Fint å høre at bebisen er blitt roligere på natta. Det med tre år gjelder ikke mange, men for oss var det sånn med begge to. Etter at de fikk tatt mandlene har vi fått en ny verden, kan du si!

Så håper jeg våren skynder seg til Troms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel, men nå føler jeg meg veldig heldig som har full vår! Her har det vært maaaange varmegrader og strålende sol i over 14 dager nå; det er grønt overalt, potetene spirer og morellblomstringa er over for denne gang. Skal love å ikke sutre når finværet kommer nordover og vi får regn...!

Så håper jeg våren skynder seg til Troms!

Ja, det hadde vært noe det.

Heldige dere er med så fint vær over så lang periode:)

Får satse på at det blir slik når vi skal feriere sørafor også. Reiser om en mnd og blir borte tilsvarende - da bør det fortsette med fint vær i sør Norge altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll::murvegg::kjempesinna: :cry:

Argh.... dagen starter litt crap idag... off...

Jeg overhørte kjæresten igår om å hente ut noe tekniske duppeditter til seg selv på posten idag, i arbeidstiden, så jeg spurte om han kunne innom apoteket og en annen butikk for meg samtidig - siden disse handlestedene stenger tidlig her på det avsidesliggende stedet.

Det vil si at hvis jeg skal dra dit så har jeg bare en halvtime på meg inkl kjøring for å rekke det før stengetid, fordi kjæresten har bilen på jobb.

Og disse to utsalgsstedene han da skulle innom ligger nesten vegg i vegg med posten.

Men kunne han gjøre det - nope - "han kunne da ikke fly rundt å handle sånn midt i arb.tiden"...

Jeg bare skjønner ikke helt hvorfor den tekniske tingen han skulle hente ut kan gjøres i arb.tiden når posten er lengere åpent enn apoteket...noe han hadde rukket med glans etter jobb :kjefte:

Så akkurat føler jeg ikke noe annet enn :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ligger det en liten søt gutt ved siden av meg og bare ber om å bli tatt opp igjen.

Kanskje vi skal komme oss ut på en liten trilletur da???

Jepp - tror det er det som blir løsningen siden vi nå endelig har ftt solen frem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid like lett å forstå seg på disse mannfolka.

Nei det skal være sant og visst...

Men det går heldigvis bedre nå, han tok lunsjen hjemme, så da fikk vi snakket ut om denne bagatellen. Så nå er alle misforståelser borte.

kan jo hende jeg var litt trassig til morran også, siden jeg ikke sover så mye som jeg har gjort tidligere...

Men likevel - jeg hadde da gjort slikt for han hvis det var han som trengte noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jippi :sol: skinner som bare det... Men det er kaldt ute da, bare tre grader (i skyggen).

Etter en noe strevsom kveld og natt, sover nå lillegutt som bare det.

Lillegutt ville ikke legge seg i går kveld idet hele tatt, han sovner ved puppen, men med en gang vi legger han i egen seng våkner han igjen.

Kl elleve da la han seg til ro og sovnet som bare det. Tror det har noe med at vi la oss da og gjøre. Tor han bare vil ha selskap jeg og ikke være alene.

Han er nemllig en ordentlig kosegutt :love:

Så kom natten og han våknet tre ganger før vi sto opp til morgenen. To av gangene fordi han ikke hadde fått noe ut i bleia... Men det ble det en endring på nå etter frokosten sin...Da ble det et stort velykket resultat, hvor man kunne kjenne oudoeren (vet ikke helt hvordan man skriver det) fylle hele stuen :fnise:

da ble det bleieskift og så var det å legge han i vogga her i stua - sover som bare det nå...

Da er det klart for mor å ta seg en dusj og få seg noen minutter på øyet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg en tur hos legen igår ang rygg og mage - det var muskulært og hadde ikke sammenheng med fødselen å gjøre:) Jeg må slappe mer av og gå mye turer...

Ja det er lett da, og slappe av - NOT!

Skulle ikke tenke på holdninger...det ligger jo i genene til kvinner... legen sa jeg skulle gå som en same, ikke pent sagt det da, men han syntes det var morsomt.

Så etter middag var det ut å gå en tur - så var det dugnad i nabolaget - koselig det å hilse på alle igjen, etter at alle "burer" seg inne om vinteren.

Nå er det hvertfall søppeltomt til 17 mai:)

lillegutt liker helst å sove når vi er i nærheten ja, så igår etter at vi alle hadde vært ute rimelig lenge, ble jeg selv så trøtt også så vi la oss tildlig. det vil si jeg sovnet som en sten etter amming, mens lillegutt lå og vred seg litt og lagde sugelyder på hendene. Så det endte visst med at kjæresten gikk noen runder med lillegutt på armen, og der sovnet han som bare det:)

dette fikk jeg ikke med meg i det hele tatt jeg :fnise:

Idag var det opp tidlig, men lillegutt sovnet igjen og sov et par timer - da sov jeg i en time også:)

Men etter dette har det vært så som så med soving.

Vet ikk ehelt hva jeg skal gjøre for at han skal sove litt bedre... har jo tørr bleie og blitt ammet før jeg legger han til å sove :klø:

har prøvd to ganger i vogna, to ganger i vogga og nå ligger han på sofaen, så får vi se om det funker...

Kjenner at jeg er trøtt jeg også, så nå skal jeg ta en liten bikk kjenner jeg, selv om jeg egentlig skulle brukt litt tid på å finne frem 17.mai klærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det første døgnet alene med lillegutt unnagjort, og det gikk kjempebra:)

Hadde egentlig en strevsom dag igår jeg, med møte m.m. Men det gikk kjempefint og lillegutt var stille og rolig hele tiden.

Det strevsomme gikk mest utover meg, og det merket jeg i rygg og mage, som gjorde det litt vanskelig å kunne bære lillegutt så mye som han ønsket, men vi fantt nå ut av det likevel...

Lillegutt hadde en god dag igår og ville sove ganske mye, noe han ikke har vært så flink til i det siste. Men han har alltid en våkenperiode fra ni til elleve, sånn ca.

Men han sover nå godt om natta og spiser som bare det - så den våkenperioden der får han bare ha så lenge - det endrer seg vel etter hvert.

Har egentlig en del å gjøre, både :husarbeid: og litt arbeid ved pc`n. Men ingenting frister - bare å sløve :fnise:

Men får vel ta meg selv i nakken og få gjort noe...

Har jo allerede fått gått en tur i nydelig solskinn, men kald vind. Men så godt likevel da...Dette skulle jo gitt meg litt mer energi, men kan ikke kjenne noe til det enda jeg...hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at lillegutt er over en måned allerede. Tida går så fort!!!

Kose deg med han :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...