Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Har da vært på kontroll og det hele gikk veldig fint - nå har hodet til lillegutt endelig festet seg :jepp:

Og jeg hadde ikke gått opp ett kg siden sist :danse: men har jo gått opp tredve totalt nå, så det gjør ikke noen ting:)

Det som er litt kjipere er at jeg fikk JM til å sjekke meg nedentil, og ja, det har skjedd endringer siden sist, men ikke mye.

Nå har hvertfall livmormunnen blitt mye mykere, men den er fortsatt helt lukket.

Så her kan jeg bare forvente å gå en del over tiden ja. Det ble til og med bestilt time til overtidsvurdering...

Men men, ikke noe å gjøre med, selv om det er utolig kjedelig å gå å vagge her med bekkensmerter - så lite jeg kan gjøre før det gjør skikkelig vondt, og ikke har mulighet til å gjøre noe mer....

Men får satse på fint vær så det er mulig å sitte litt ute da hvertfall...Hittil har jo ikke været vært så ille, sol hele denne uken, men det er en sinnsykt kald vind som ødelegger det hele...

Har fått luftet sengetøy idag og satt på vask, nå tenkte jeg å ta en liten dupp på sofaen, så får jeg se om det blir noe mer husarbeid på meg før jeg starter på middagsforbredelsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at hodet har festet seg og at vekta sto stille fra sist.

Men kjedelig at det ikke er noen tegn til fødsel... Får håpe det ikke drøyer altfor lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har kjæresten vært så snill og vasket for meg på kjøkkenet, oppe på alle skapene:)

Det så jo ikke ut der så jeg spurte om det var greit at han kunne ta den biten, siden jeg ikke er så trygg oppe på en stol i min tilstand:)

Selvfølgelig gjorde han det :love:

Da er det bare for meg å ta meg av støvet i stua - så ser detikke helt for j... ut her til etter fødselen, og jeg slipper å ha det hengende over meg....

Snille kjæresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fikk han opp på stolen ja... Ikke noe særlig å vagge rundt på en stol når fødselen forhåpentligvis er rett rundt hjørnet!!!

Synes du er flink jeg. Får håpe det skjer noe spennende i løpet av helga.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ, her kan det jo skje noe når som helst! :-D

:jepp: any time....

Men tror jeg må være tålmodig i utgangspunktet...jordmor var rimelig sikker på at vi ville sees på neste kontroll, og den er ikke før 17 april... Jeg krysser fingrene på at det har skjedd noe før den tid jeg da. Men kan jo aldri vite:)

Tror jeg skal få alt ferdig nå i løpet av helgen hvertfall - helt komplett ferdig sykehusbag (mangler toalettsakene m.m pluss klær til kjæresten), og så tenkte jeg på aå ta med brystpumpa slik at jeg kan bli vist hvordan den fungerer o.l av erfarne folk - hvis det skulle vise seg at jeg trenger den...

Jaja, ellers er det sol her og det ser veldig bra ut for helgen... Bare det skjer noe her også snart da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende tider! Får håpe du slipper å gå så lenge over tida, da - det er jo litt kjedelig. Men; nyt dagene og hvil deg mens du kan! Skulle det skje noe i nærmeste framtid, vil jeg i alle fall få ønske deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må være rimelig tålmodig jeg:)

Men jeg merket noe nytt igår, det var nesten så jeg kjente lillegutt " leke" seg rett på innsikden liksom... Og så var det noen stikninger innimellom...

Men det har ikke vært slik idag da...Hvis ikke det kommer igjen til kvelden, for det var i går kveld det holdt på som verst.

Tvi-tvi:)

Idag har vi nok engang vårvær - eller jeg innbiller meg det da. Det er sol, kjempedeilig det, men vinden er sur og snøen ligger fortsatt...

Kjenner det er sørfra jeg egentlig kommer, for jeg er mentalt klar for bare veier og blomster i veikanten rundt disse tider - det kan jeg se lenge etter her foreløbig ja...

Idag har vi bare slappet av og kost oss.

Lang frokost - satt faktisk så lenge at jeg stivnet til i rygg og bekken - ikke kult.

Kastet :fnise: meg rundt i dusjen, slik at i fikk tatt bilder av meg og magen, siden vi ikke helt vet når jeg blir kvitt den...

Så bar det avsted til kafe med brus og vafler med et vennepar:)

Etter dette tenkte vi å se på skiboks da, siden vi må reise langt i sommer og vognen tar all plass i bagasjerommet.... Hadde sett et godt tilbud - dro til butikken og gjett hvem som ikke engang hadde bestilt inn det de reklamerer for :kjefte: drittbutikk :kjefte:

Eller overreagerer jeg, noe jeg kan ha gjort noen ganger de siste ni månedene

:ler:

Nei, synes jeg har all rett på min side - så jeg sa det til selgeren jeg, som unnskylder seg med både det ene og det andre... Pluss at han prøver å lokke på oss en annen skiboks som vi sa at vi syntes var stygg, det klarte faktisk selger å gjøre TO ganger :nei:

Så da ble det ikke noe utprøving av skiboks idag...

Dro deretter hjem og fikk slappet av mer og spist litt....

Tenker hele helgen bare skal være til ruging jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Reklamerer de for ting så bør de ha det inne.

Opplevde det en gang på Elkjøp også. Ble kjempesur og har omtrent ikke handlet der siden...

Har de tilbud forventer jeg å kunne se produktet :regler:

Kose deg med rugingen. Spenr på om den snart er over ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Jeg er helt ny idagboken din jeg! Men nå har jeg lest alle sidene! (37 faktisk ;))

Du kan jo føde når som helst du!! Spennende!!!

God helg!! Eller, resten av helgen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Jeg er helt ny idagboken din jeg! Men nå har jeg lest alle sidene! (37 faktisk ;))

Du kan jo føde når som helst du!! Spennende!!!

God helg!! Eller, resten av helgen! :-D

Velkommen skal du være:) Ja, fødingen kan skje når som helst - ser bare ut som det tar litt tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg venter og venter....

Ingenting skjer enda...uhm.... det er så kjedelig å gå å vente...

Igår var jeg kjempetrøtt helde dagen - vi hadde skikkelig søvnbehov tror jeg, vi våknet ikke før kl 11 på formiddagen, men jeg likevel måtte ta meg en to timers dupp senere på dagen, følte meg helt slakt jeg.

Men dette gikk jo selvfølgelig utover nattesøvnen - eller vi sovnet sent da.

Og kjæresten skulle jo opp tilvanlig tid han, stakkar... Men jeg fikk likso ikke sove igjen jeg heller. Duppet litt av da, for jeg våknet kl ni. Da hadde jeg så vondt i bekken og rygg at jeg ikke klarte sove lenger...

Så da har jeg fått unna litt organisasjonsarbeid etter en god dusj og frokost:)

Så ringte mamma da, og den samtalen varer alltid en time ca:) Uansett:)

Men det er bare koselig - slår jo ihjel litt tid da, siden jeg bare går her og venter egentlig.

Idag har vi ikke fint vær - det har faktisk snødd - og jeg som er så klar for våren da...

Skulle ha fått tørka støv på tv-stue delen også, men det er liksom ikke så kult når det ikke er fint vær...merkelig for mer energigivende sola er enn overskyet med snø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødd?? :overrasket: Her har det heldigvis vært sol idag!

Mamma-samtaler er koselig da, det er liksom noe helt spesielt :)

Håper du har hatt en fin mandag!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødde her også senest på lørdag. Kjedelige greier, klar for våren nå!!!

Håper du slipper å vente så altfor mye lenger nå da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladder fra Lara Croft i dag klokken 06:34:

Da er vi på vei til sykehuset. Hatt rier siden kl 0300 og var på kontroll nå hos kommunens jordmor som sendte oss videre til sykehuset. Da er det to timer i bil m rier hvert femte minutt :)

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fått oppdatering fra Lara Croft nå klokka halv fem:

Nå er det lystgass for alle penga.

:hoppe: Får håpe det ikke drøyer så altfor mye lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...