Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Leeenge siden jeg har vært her nå... Måtte innom for en liten oppdatering. Ja, nå nærmer det seg virkelig, Lara! Spennende dager for deg! Slitsomt med bekkenvondt og dårlig søvn, men får håpe du blir kvitt smertene etter fødsel.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag sto jeg opp kl ti og hadde ikke noe spesielt vondt i bekken og rygg - så deilig :jepp:

men jeg måtte gjøre meg klar for å dra på kontroll - og i mitt tempo tar jo det litt tid :ler:

På kontrollen gikk alt fint - fikk beskjed om at hodet ikke var festet, så det ser nok ut som det vil gå over termin sa legen. Var hos han fordi JM har ferie denne uka.

Etter dette tok vi lunsj på en kafe før vi måtte komme oss hjem igjen, slik at kjæresten kom seg på jobb. jeg tok en tur innom naboen som bydde på nybakte boller:)

Så bar det hjem for middagslaging, skrudde på komfyren - satte inn fiskegratengen, og la meg litt på sofaen, der sovnet jeg somm en dupp :ler:

Fikk ikke med megg at kjæresten kom hjem fra jobb, før han sto over meg...merkelig og trøtt jeg skal være da???

men godt å kunne slappe av når jeg har mulighet til det:)

Mottok igår dunpose i arv i posten og fikk satt den på vask - har tromlet den som bare det idag, og den er blitt så fyldig og fin, og passer så bra til vogna vår:)

Lillegutt kommer till å kose seg så oppi den altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt alt fortsatt var bra på kontoll :)

Men tror ikke det med om ungen er festa eller ikke har noe å si altså. For min festa seg allerede i uke 34, og termindatoen kom og gikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt alt fortsatt var bra på kontoll :)

Men tror ikke det med om ungen er festa eller ikke har noe å si altså. For min festa seg allerede i uke 34, og termindatoen kom og gikk...

Ja, men det var noe jeg kan trøste meg med Imli:) Tusen takk :klemmer:

Men vi satser på at det skjer noe hos deg om ikke lenge, og så blir det min tur...vil jo ikke snike i køen;)

Ja, du får sove så mye du kan og lade opp til lillegutten kommer. Blir andre boller i heimen da ;)

Jepp, etter at lillegutt har kommet ut, tror jeg det blir andre boller ja...men gud å jeg gleder meg til de bollene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er helgen midtveis og det har bare vært "slapp off" i dag:)

Men gårsdagen var det litt mer stress - hvertfall midt på dagen...Jeg sov til halv elleve, og ordnet meg til lunsj, for deretter å dra til fysioen.

Det er alltid en varm opplevelse - siden jeg blir knadd først og deretter lagt til varmebehandling, og så varm som dette svangerskapet har gjort meg :dåne:

Etter dette møtte jeg ei venneinne og dro på kafe... Alltid like koselig er det da:)

Så var det å finne to bursdagsgaver og få sendt dem - allerede for sent til bursdagene da, så litt dårlig samvittighet hadde jeg når jeg gjorde dette, men jeg har liksom ikke hatt energi til å ordne det tidligere jeg....

men jeg fant nå ut av hva jeg skulle gi, så bar det til postkontoret og svette ihjel der....holdt på å gjøre det nesten...var SÅ varmt der inne...puh...

Så var det å komme seg hjem, ta noen tlf og så starte på middagen, men det var etter midddagen jeg kjente at jeg begynte å få vondt i hodet...ikke bra...det hadde jeg jo torsdags ettermiddag/kvled også... og ikke er det kult heller....

Tror bare det var på grunn av hodepinen jeg tror gårsdagen var stress, ellers er det jo ikke så mye, når jeg leser igjennom det jeg har skrevet her :fnise:

Idag skulle vi prøve å sove lenge - dette fordi vi så ferdig noe på tv igår som ble sent, men klarte vi det - nope!!

Men vi lå og dro oss lenge for det da, og bare det er jo deilig...

Så var det frokost og :kaffe: , før det bar av sted til butikken og handle noe vi selvfølgelig glemte når vi handlet igår...

Vi måtte jo bli ferdig med alt før dagens kamp, som er viktig for kjæresten:)

jeg gikk og la meg jeg da, når kampen var - men jeg fortsetter å være trøtt etterpå også jo...

Men men..nå er det middag for tur:)

Ja også ringte lillesøster meg - hun er også gravid:)

Bare synd hun ikke får dele denne opplevelsen med barnets far...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med gravid søster. Kommer sikkert å bli moro for søskenbarna etterhvert som de vokser til.

synd hun må gå igjennom det alene da. Får håpe de klarer å få til et fint samarbeid.

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter...Venter....Venter.... Tar så lang tid jo, dagene går så sakte....

Igår hadde jeg en helt rolig dag, hadde vondt som bare det i ryggen, men det gikk jo det også da.

Begynte å lure om det kanskje var noe på gang, da jeg om kvelden hadde mange kynnere og murringer...Men neida - bare lureri det da;)

Har hatt en natt som ikke var god (igjen), og sov litt lenger idag, men våkner hver halvtime ca da... det er kjipe greier...

Så har jeg sittet med litt fagforeningsarbeid idag, og merker at foran pc`n har jeg sittet for lenge idag - ryggen er helt på bånn. Men jeg klarer jo ike å holde meg helt borte heller da, må jo innom å titte om det skjer noe...

ellers har jeg de fire siste ettermiddagene/kveldene hatt noe hodepine - det bekymrer meg litt - hva kan det være for???

Skal til JM på torsdag til kontroll - det virker som det er lenge til, har så lyst til å få vite om lillegutt har festet seg eller ei, jeg klarer ikke kjenne noe (utenpå altså), og ikke har jeg merket noe innvendig heller - men jeg vet jo ikke hva /hvilken følelse jeg skal få...

Så har jeg lyst til at JM skal kjenne hvordan det ligger an med modningsprosessen min...

er ikke klar jeg da, nææææiiii;)

så utålmofog jeg har begynt å bli - tenk om jeg går leeeeeenge over da????hmmmm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå. Får håpe du slipper å gå mye over termin i alle fall!

Ja Imli, men jeg har jo ikke noe å klage over i forhold til deg da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg det rimelig bra om morgnene - pleier bare å bli liggende i sengen jeg når kjæresten drar på jobb jeg...det er deilig, ikke det at jeg sover hele tiden da, våkner jo med halvtimes mellomrom, men bare det å ha mulighet til å ligge å slappe av leeenge utover formiddagen er godt for kropp og sjel...

Så idag sto jeg opp kl halv elleve, ordnet noe nettsaker for min mor (som akkurat har lært seg og bruke nett), og så kom kjæresten hjem for lunsj:)

Så da spiste han lunsj, mens jeg tok forkost:)

Etter dette har jeg satt en rundstykkedeig og fått unna litt fagforeningsarbeid, igjen...

Men nå merker jeg at ryggen ber om litt pc fri , får så vondt jeg i ryggen når jeg sitter ved pc`n. Kommer liksom ikke ordentlig inntil bordet med kroppen, magen er i veien liksom :fnise:

Får lage ferdig rundstykkene jeg, så får vi se hvor lenge jeg klarer meg uten å titte litt innpå KG:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 uker i dag er det ikke?

:juhu: 40 uker!!! :juhu:

Får satse på at det ikke drøyer altfor lenge :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 uker i dag er det ikke?

:juhu: 40 uker!!! :juhu:

Får satse på at det ikke drøyer altfor lenge :-D

Jepp - 40 uker idag :tommelsmil:

Satser på at det skjer noe de nærmeste dagene - uten å være naiv, eller????

Hvis ikke så får jeg vel vite det på kontrollen på torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 uker :hoppe:

Får håpe du slipper og runde 41 uker...

To dager til termin nå? Dette blir spennende :)

Jepp - kjempespennende :banantroll: jeg venter som bare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen idag har jeg bare slappet av - skulle egentlig fårr unna litt støvtørking, men det ble :kaffe: og kringle med ei venninne istedet, og deretter ble det opplæring av nettbruk til mamma over tlf... Ikke at det gjrø noe med den støvtørkinga da, hadde ikke særlig lyst til det likevel :fnise:

Så ble det middagstider, og etter det er det ikke så morsomt å bruke tid på husarbeid.

Så vi får se om det blir gjort noe i morgen etter kontrollen da, lettere å få gjort arbeid midt på dagen.

Gleder meg så til kontrollen også jeg da - spennende å se om det er skjedd noe videre på vei "down there" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvet går ingen plass :-D

Blir spennende om det skjer noe snart :-D

Termin i morra :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...