Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Sleng deg på sofan du :klemmer:

Her har jeg bakt brød idag så jeg føler på en måte at jeg har vært flink idag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig humør rundt omkring for tiden, altså. Godt du er i bedre humør i alle fall. :klemmer:

Håper du får sove godt i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: 39 uker :juhu:

:danser: 39 uker!!!!!!!!!!! :danser:

Jepp 39 uker idag - dette har gått fort. Selv om det kan virke litt langdrygt nå på slutten, men det er det nok bare tyngden og bekkensmertene som gjør...

Det nærmer seg med stormskritt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenk bare 1 uke til termin :)

Kjenner selv det skal blir godt å bli ferdig med svangerskapet selv om det har vært kjekt også. Man er så sliten på slutten og går liksom bare og venter og venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en ille natt i natt, var oppe på toalettet bare to ganger da, men har hatt så vondt i bekken og rygg at jeg har vært våken rimelig ofte...

Dette gjorde til at jeg sov utover formiddagen istedet, men var jo våken innimellom da også... sto tilslutt opp kl halv elleve...litt for "gæli" kan man si, men jeg hadde egentlig lyst til å sove mer da;)

Så var det å gjøre seg klar for dagenn da, kjæresten kom hjem til lunsj så vi spiste sammen, før jeg kjørte han tilbake før jeg dro til behandling hos fysio.

Tok en tur innom jobb etterpå for å sette meg opp på ferielista - etter beskjed fra sjefen, men jeg skjønner ikke det helt heller da, siden engasjementet mitt går ut i slutten av april....men det er jo mulighet for forlengelse så det er vel derfor:)

Etter dette har det vært en sløv dag, hadde maten ferdig til kjæresten kom fra jobb. Sittet og sløvet foran tv, og tok en liten halvtimes dupp på sofaen, det var bare såååå deilig, så har jeg hengt opp klesvask...

En rimelig slapp dag med andre ord - men så godt det er med slike dager innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en deilig dag. Viktig å lade batteriene nå :-D

Blir spennende å følge deg framover. Har du fått deg sladris?

Vi er nysgjerrige her vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var natten igår ille så var denne verre - trøtt -trøtt-TRØØØØØTTTTT....

Har hatt den verste natten hittil - kan ikke huske å ha hatt så vondt i bekkenet før... Lå våken i over to timer, pluss at jeg var oppe tre ganger :kjefte:

Og så har jeg ikke mulighet til å være hjemme nå på formiddagen, avsatt et viktig møte nå i disse lønnsperiodene, så frem til lunsjtider skal jeg liksom være opplagt og diskutere diverse med arbeidsgivere i kommunen - jommen sa jeg smør ;)

Jaja...tar med meg eple og banan og flaske med vann, så da får jeg prøve å dra litt energi ut av dette.

Så er det bare å glede seg til etter lunsj - da kan jeg legge meg og ta en dupp - hvis jeg klarer det da da...men da antar jeg at jeg er så trøtt at det vil ikke bli noe problem, kanskje...

jente 79: nei, jeg har ingen sladris enda...

Tenkte jeg liksom skulle klare å komme meg på nett og si ifra, men har jo egentlig ikke peiling på hvordan jeg blir når riene kommer :fnise:

Kanskje en sladris ikke hadde vært så dumt??:)

Imli: hva gjør du her inne???, trodde det var noe på gang igår jeg?? :)

Ja, men en uke igjen er jeg utålmodig, men det er først og fremst pga bekkensmertene da, men du må jo være mer utålmodig enn meg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli utålmodig ja... Synes alle driver å føder før termin. Bare en annen i mars/april klubben som har gått over termin faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en sladris må du få deg.

Vi er jo kjempespente og tror ikke det er så lett å få oppdatert på PC. Lettere å kunne sende en melding med mobilen.

Vi er jo kjempespente her vet du :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, en sladris må du få deg.

Vi er jo kjempespente og tror ikke det er så lett å få oppdatert på PC. Lettere å kunne sende en melding med mobilen.

Vi er jo kjempespente her vet du :-D

Ja, det kan jeg jo skjønne...merker jo det bare med meg selv om det skjer noe med andre her :fnise:

Men som sagt tidligere i dagboken min - så bor vi veldig langt unna familie på begge sider...Og jeg tenkte derfor, om det er mulig, å ha med pc`n på barselhotellet for å kunne vise lillegutt til alle familiemedlemmene våres:)

Eller er det en for stor tanke fra meg???

men hvis det går, så skal jeg nok klare å si ifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor lett det er. Men klart det er lettere å ta seg tid til det hvis en skal vise fram bilder til familien også.

Har aldri vært på føden jeg, så vet ikke hvor mye tid man har. Men vil jo tro det er mer travelt når en har massevis av gjester som skal innom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk og la meg etter lunsj idag og sto opp kl tre.

Etter det har jeg gått ien døs følelse, og nå utpå kvelden har hodepinen kommet og den vil ikke gi seg....arghhh....

Nå sitter jeg egentlig her og vet ikke helt hva jeg skal gjøre...føler liksom ikke at jeg er trøtt heller, bare sliten i kroppen og sinnsyk hodepine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor lett det er. Men klart det er lettere å ta seg tid til det hvis en skal vise fram bilder til familien også.

Har aldri vært på føden jeg, så vet ikke hvor mye tid man har. Men vil jo tro det er mer travelt når en har massevis av gjester som skal innom...

Hvorfor det kan være aktuelt er at vi skal på barselhotell like etter fødsel, blir sendt over til hotellet 4-6 timer etter fødsel, og der blir man lilksom overlatt til seg selv, derfor tenker jeg at det kan være mulighet for pc, men som deg så har jeg jo ikke vært med på noe slikt tidligere jeg heller så jeg vet ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...