Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Høres ut som du har fått kost deg masse i sola i påsken :-D Deilig når man kan kjenne sola varme, selv om det her er mye mer snø nå som påsken er over enn det var før påske...

Får satse på at våren vender tilbake snart.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame: 38 uker :duskedame:

Nærmer seg nå

:danser: 38 uker!!! :danser:

Bare 14 dager igjen!! :-D

Spennende!

Alt vel?

Ja jippi for 38 uker nå :banantroll: ...bare satser på at det skal gå fort til lillegutt kommer ut...kjenner utålmodigheten stiger for hver dag:)

Sikkert bare fordi jeg har bekkensmerter som tar livet av meg - lei av å våkne hver gang jeg snur meg om natten. Er jo våken fire - fem ganger, det er ikke så kult.

Men ser vi bort i fra dette, så har jeg det strålende.

Så godt å starte permisjonen, første dag i dag siden det har vært påskeferie. Sto opp med kjæresten når han skulle på jobb, og etter to timer gikk jeg og la meg igjen. Våknet ikke før klokken elleve :dåne: men gud så deilig:)

Så var det bare å få i seg litt mat da og komme seg avgårde til fysio - det var deilig det. Eller det var jo vondt under behandling da, men så godt etterpå:) Merker at det hjelper meg å holde bekkensmertene unna sitt verste...

Når jeg nå kom meg på pc`n da, ser jeg mamma har vært innom MSN og skrevet til meg. Det er bare så festlig. Lærte henne dette når de var på besøk her i slutten av forrige mnd og nå er hun inne rett som det er og skriver litt:) Morsomt :jepp:

Nei, får ta meg en tur innom terminklubben jeg nå, slik at jeg får kommet igang med litt huslige plikter før kjæresten kommer hjem:)

Har jo lyst til å ha maten klar til han når jeg er i form til det:) :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli litt utålmodig jeg også, håper bare tiden fortsetter å gå like fort som jeg syns den har gjort. Hører mange som sier at det går så tregt på slutten.

Må sikkert opp 6-7 ganger jeg i løpet av natta for å drikke å tisse, litt slitsomt kan man si :fnise:

Sov til nærmere 11.30 i dag jeg :dåne:

Og så bra at behandlingen for bekkenet ditt hjelper deg da :)

Det må jeg jammen meg vise min mams, det med msn. Hun har nettopp lært seg å bruke mobil tlf da så ikke værst bare det :fnise:

Ha en fin dag og kos deg med permisjonen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer mammas kringleoppskrift:

1 kg hvetemel

1 ts. kardemomme

150 gr. smør

6,5 dl. melk

200 gr. sukker

50 gr. gjær

Bland alt det tørre. Smelt margaring og ha oppi melken - ikke varmere enn 37 grader da gjæren blandes med en del av væsken.

deigen skal det arbeides godt med. Heves i 30 min., i varmt rom.

Kjevles til en leiv, smøres med margarin, sukker og kanel. Legges deretter på bakepapir (for enkelthetens skyld).

Heves så igjen i 30 min.

Kringlen smøres så med egg for gyllen overflate.

Stekes midt i ovnen i 15 min. på 200 grader.

Et lite ps: margarinen som brukes til å smøre leiven med bør være varm og myk:)

Kos dere - det har jeg gjort med denne kringlen.

Har forresten en del i fryseren, fikk lyst på jeg nå :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut av at jeg nesten måtte ta en tur innom boka di. Og jaggu fikk jeg ikke med meg et magebilde. Fine magen! :-D

Er det forresten H&M-bukse du har på deg? Meget mulig vi har kjøpt samme bukse.

Den er veldig god da, og jeg har fått masse skryt for den. Er glad for at det finnes litt sprekere mammaklær nå enn for noen år siden. Veldig glad for at jeg slipper å kun gå med vide klær og selebukser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Noen som er klar her, eller?

Stor og fin mage.

Jepp, føler meg rimelig klar kan du si;)

For en stor og flott mage :hjerter_rundt:

Takk for det, og tungt har det startet å bli også :skratte:

Fant ut av at jeg nesten måtte ta en tur innom boka di. Og jaggu fikk jeg ikke med meg et magebilde. Fine magen! :-D

Er det forresten H&M-bukse du har på deg? Meget mulig vi har kjøpt samme bukse.

Den er veldig god da, og jeg har fått masse skryt for den. Er glad for at det finnes litt sprekere mammaklær nå enn for noen år siden. Veldig glad for at jeg slipper å kun gå med vide klær og selebukser. ;)

Så koselig å se deg her inne Bippe:) Buksen min er kjøpt på Kappahl og var siste jeans for gravide, så den var på salg også:)

Men det som er synd er jo at alle slike butikker med rimelige mammaklær ikke skal føre slike klær lenger her jeg bor...typisk :kjefte:

Men da må jeg jo ta en ordentlig bytur innimellom da, og da kommer jeg meg blant annet på H&M også - de har mye bra der ja:)

Ja, kan si vi er heldige som går gravide i nåtid og ikke før i tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, det var jammen litt av en mage. Ingen tvil om at du går mot slutten.

Dette blir spennende :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var en skikkelig flott gravidmage :hjerte: Skikkelig flott er den. Og tenk at den snart er tom.

Tusen takk for det:) Ja den er rund og god kan du si...Og tanken på at den snart er tom er SÅ deilig å tenke på da :)

Oj, det var jammen litt av en mage. Ingen tvil om at du går mot slutten.

Dette blir spennende :-D

Slutten nærmer seg med stormskritt, og alt kan jo egentlig skje hver dag fremover...*drømmer*

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag våknet jeg bare tre ganger for toalettbesøk i natt - og det var deilig det. Men gjett hva som dukket opp på utsiden og var her ei en "evighet" - jo brøyteren :kjefte:

Da hjelp det jo ikke likevel da og ha en bedre natt enn ellers siden jeg da lå i en time før klokken ringte idag...

Men sovnet jo like før klokken ringte da, og DA hadde jeg jo ikke lyst til å stå opp. Bare fordi jeg trenger bilen idag, måtte jeg opp for å kjøre kjæresten på jobb.

Ja ja - det blir bedre i morgen, da har jeg ikke bruk for bilen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...