Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Håper du har en fin lørdagskveld! Satser på å kikke innom deg igjen snart, så venter litt med å ønske deg god påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da er palmehelga snart over, men det er deilig å tenke på at man ikke skal på jobb i morgen.

Idag tror jeg jeg har hatt den "slækkeste" dagen ever...våknet da kjæresten måtte på jobb (ekstravakt han måtte ta idag), men gikk og la meg igjen når han dro.

Så sto jeg opp da han komm innom (planlagt å ta frokosten sammen likevel;) ), og etter det har jeg sløvet på sofaen - med tv på, og en to timer ca med øynene lukket:)

Så har det vært middag, og nå er det tilbake i sofaen medd den bærbare på fanget.

Sliter med å sitte ordentlig ved bordet med pc, lettere med den på fanget. Det som er kjedelig er at jeg blir så fort nummen i høyre hånd....

Okei da, har gjort en fornuftig ting - hengt opp tøy:)

Men det var det eneste som var på planen også...

SÅÅÅÅÅ deilig med en slik dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med en sløv dag innimellom. Du trengte det sikkert; tipper du er ganske trøtt for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har så lyst på :sol: jeg...da føler jeg meg mer våken liksom.

kjenner at nettene ikke henger sammen, og er trøtt bare en time etter at jeg har stått opp - kjenner jeg er litt klar for å føde nå ja;)

idag er planen å hente ut noen bestilte varer til lillegutt som har ankommet posten, og handle inn før påske, noe som kan være mer slitsomt vil jeg tro...

Ellers så tenker jeg å starte på pakking av sykehusbagen - noe jeg har pratet om en stund, men ikke fått gjort noe med. Helt merkelig hvor lite som skal til før jeg er sliten...

Fikk satt inn bilsete i bilen igår, det er så morsomt når ting kommer på plass. Og for en merkelig god følelse det ga og se sete inni bilen:)

Gleder meg mer og mer for hver dag som går jeg nå....Kan det ikke skje noe snart da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 37 uker! Da kan ungen komme uten at han regnes som prematur :Nikke:

Jeg er også utrolig trøtt om dagen, selv om jeg sover godt om nettene. Tærer nok på kroppen og produsere ferdig baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tida går egentlig ganske fort - defor er det så merkelig å tenke på at jeg var på kontroll i forrige uke og ikke skal på en ny en før over påske, det virker så lenge til liksom...

Idag har endelig påskesolen stikket seg frem, men med minusgrader og vind er det veldig kjølig ute. Så det har ikke blitt til at vi skal grille idag, men en dag må vi jo gjøre det - det hører påsken med:)

Våknet uhorvelig tidlig idag, med tanke på at det er ferie/permisjon...Klokka var 0715 og jeg måtte jo da selvfølgelig på do. Da våknet jo kjæresten også og ingen av oss fik sove igjen... Men da fant vi andre løsninger;) Det var :sengekos: som sto på menyen...Det skjer ikke så ofte her igården nå, siden bekkenet setter en stopper for det, men innimellom går det an;)

Så sto kjæresten opp og jeg sov halvannen time til, det var deilig det.

Etter frokost og opptak av påskekrimen på tv, så bar det ut på handel. Er heldigvis ferdig med mathandelen da, så det var bare å sjekke ut bindalternativer til etter fødsel, og innskaffelse av noe større truseinnlegg enn det jeg bruker til daglig.

Kjæresten sa han var så bekymret hvis vannet skulle gå når vi satt i bilen en eller annen gang :fnise: så da har jeg skaffet meg noe større og beroliget han med at vi kan jo bare legge et håndkle der i tillegg:)

Så bar det inn på Cubus for handling av undertøy siden de nå har 25% rabatt:)

Så da ble det 4 "monster"truser og 2 ammebh`er, så da tror jeg jeg skal ha nok (har handlet inn noen tidligere også) til barsel og dagene derpå...

Etter denne lille handleturen, var det litt husarbeis som var planen og det har jeg fått gjort også - henge sengetøy til lufting.(da gjenstår bare å legge på nytt i kveld og det er gørr kjedelig).

Da satser vi på sol resten av påsken da dere;)

Selv om jeg kommer til å være innom her daglig, vil jeg likevel ønske

GOD PÅSKE til alle som titter innom min diary:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre uker til termin! Åh- jeg misunner deg litt, jeg!

Så er det på tide å ønske deg en riktig god påske! Håper du får noen avslappende dager, og at du snart får se sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har endelig påskeværet kommet til nord også...Og jeg sov helt til kl ti idag, har ikke da vært opp siden 4 i natt og det er sjelden jeg kan sove så lenge sammenhengende.

Så alt tilsier jo at jeg skal ha en perfekt dag idag - hvorfor føler jeg meg da så "crap"?

Har bare lyst til å sette meg ned å grine....Og så vet jeg ikke helt hvorfor...Noe vet jeg da hvorfor - sånn som at kjæresten ikke har lyst til å være med meg ut i det fine været, at jeg siden jeg sto opp har lagd frokost, ryddet og pakket sammen klær, hengt opp vask fra igår og satt på ny vask.

Når jeg da skulle i dusjen var det et tiltak....

Håper virkelig jeg ikke føler meg så tung i hodet hele dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med slike dager. Er heller ikke helt i form. Heldige dere som har fint vær da, her sludder det.

Håper dagen din blir bedre etterhvert da :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, etter en mer eller mindre kjip start på dagen, har den blitt bedre etterhvert.

Siden kjæresten ikke var så "fan" å ta seg en tur ut - ba jeg over naboene på kaffe og godsaker jeg, ute i solveggen :fnise:

Da måtte jo kjæresten komme ut også...Jeg gjorde dette bare fordi legen har sagt at jeg må holde meg i ro frem til fødsel, så da er det jo ikke så mye annet jeg kan gjøre i påska enn å være rett på utsiden her;)

Så det ble en time ute i sola - deilig med frisk luft og sol :jepp:

Så har vi sittet inne og sett på opptak av påskekrimmen og nå skal vi ut og grille :danser:

Det skal bli deilig det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Høres ut som dere har fått knallvær,her er det også sol, men en smule kjølig, iallefall idag, men kler man på seg er det ganske herlig å være ute.

Ellers må jeg ønske deg god påske og ei fin permisjonstid, bare noen uker igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med kos i solveggen. Har sittet ute litt vi og idag og det gjør så godt.

Håper du får en superfin påske! Ikke lenge igjen til lillegutt kommer nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her i sør snør det som bare det :fnise: Det har vi sikkert bare godt av ;)

Kjipt med sånne tunge dager, men godt det ble bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjipe dager er ikke å tulle med, og jeg begynte å lure på om dagen i dag skulle bli slik den også...

Våknet så tidlig idag og kjæresten våknet også - kvart over syv.

Han valgte å stå opp, og jeg lurte på om han kunne vekke meg noe senere til et gitt tidspunkt. han svarte ja og jeg la meg igjen etter et lite dobesøk.

Det endte med at han ikke vekte meg (satt og spilte dataspill) og jeg våknet mye senere enn jeg skulle...

Så slo hormonene inn da, når jeg da våknet og kom med en litt furten kommentar til han - og jeg la meg i sengen og selvfølgelig kom tårene...dramaqueen altså :fnise:

Men kan jo ikke noe for at alt slike småting plutselig blir så store liksom....

så etter en liten samtale med kjæresten, ble dagen god og alt er godt....

har fått handlet og lagd kringle(debut) og den smakte godt:)

Har også hatt naboen over på grilling, selv om det ble litt i seneste laget, slik at siste del ble vi sittende i skyggen. Men vi gikk deretter inn og fikk i oss litt kaffe og nybakt kringle - det var :sikle:

Så nå er det litt surfing på nett, siden det nå er helg og de spiller fotball i England - så kjæresten har okkupert tv`n for en del timer...så får jeg finne frem påskeegget mitt og kose meg med det:)

Håper virkelig at det blir like strålende :sol: i morgen som vi har hatt i dag også....Kjenner det er så godt å komme inn etter mange timer ute i sola:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :sol: idag også....

Etter en god bacon/egg frokost sitter jeg nå bare å venter på at sola skal komme seg frem til sittegruppa vi har stående utenfor... Da er det bare å slenge seg ned og vente på at fregnene skal komme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært ute fra klokken halv tolv til klokken tre, så deilig vær. bare sitte og kose seg i sofakroken ute:)

Så blle det en liten bikk på sofaen med hodet på fanget til kjæresten, mens han koser med håret mitt og ser på fotball...

Nå er jeg litt mer våken og steken er krydret og satt i ovnen. God middag i dag, siden lunsjen var restegrilling av pølser.

Men gud og jeg føler meg klar for føding snart altså...merker så godt at jeg ikke har fått vært hos fysioterapeuten nå i påsken, så da kan jeg jo bare føde i stedet...eller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...