Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at tickeren min regner feil idag :kjefte:

Det har skjedd flere ganger og med flere personer vet jeg, hvorfor????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble det tidlig opp idag også da...

Det ble slik at kjæresten kom hjem i natt en gang, jippi for det da, men da ble jeg med han når han sto opp - slik at vi kunne spise frokost sammen:)

Kjenner at jeg er veldig trøtt, så det blir vel en dupp på sofaen om ikke lenge, og med fyr på peisen er det også innbydende å legge seg på sofaen:)

Litt husarbeid er også gjort, satt på klesvask. Har bare en bukse igjen som kan brukes, og jeg gidder ikke invistere i ny da det bare er 30 dager igjen.

Har startet strikking på et nytt par med votter - må kanskje gå inn for å lære meg noe nytt å strikke, ellers vil jo lillegutt drukne i votter, dette blir jo fjerde paret mitt og så har jeg fått et allerede fra mamma, og noen i gave....

Men jeg kan jo ikke starte på noe altfor krevende, da blir det sikkert bare til at jeg ikke fullfører...

Får se om jeg finner noe på nett - dinhobby som kan være noe for meg...

Hvis ikke tar jeg imot forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er tickeren i orden igjen...

Jippi, kjæresten kommer mye tidligere hjem idag, Skal bli så deilig å ha en normal ettermiddag/kveld igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en uke igjen å jobbe :hakeslepp:

Kan tenke meg det blir deilig med permisjon.

Jeg blir også nummen av og til. Ikke i armene da, men i hele beinet... Ganske ekkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke igjen å jobbe :hakeslepp:

Kan tenke meg det blir deilig med permisjon.

Jeg blir også nummen av og til. Ikke i armene da, men i hele beinet... Ganske ekkelt...

Siste arb.dag blir torsdag denne uken :duskedame:

Ser frem til det som bare det...Er kjempesliten nå, og merker at bekkenløsningen blir bare verre - det gjør også nummenheten i armene, da verst på høyre arm som jeg selvfølgelig bruker til vanlig...

Jobben idag var vanskelig å gjennomføre, og merker det bare ved å sitte å skrive dette innlegget så blir høyre arm nummen :tristbla:

Men det skal bli godt å gå ut i perm - veldig glad for å ha opparbeidet meg avspasering og være noe sykmeldt, det gjør at jeg kan gå ut i perm tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 36+0 :hoppe:

Har hatt langdag på jobben og er rimelig sliten nå...det kjennes o både symfysen og ryggen....tror det blir en slapp kveld i kveld ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så deilig med permisjon snart! :gravid: Slitsomt med slik bekkenløsning også.. Nei, du har godt av å få slappe av litt nå!

Ønsker deg en fin innspurt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så deilig med permisjon snart! :gravid: Slitsomt med slik bekkenløsning også.. Nei, du har godt av å få slappe av litt nå!

Ønsker deg en fin innspurt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det kontroll igjen, og denne gangen var det med legen...

Så helt først var det en helsesøster som sjekket urinen og tok stikk i fingeren på meg, deretter var det inn til legen for blodtrykk og resten av standardsjekken...

Alt gikk helt fint helt til jeg la meg på benken og og han startet å sjekke magen min.

Legen sjekket først hjertelyd - den var som vanlig på topp :hjerte:

Deretter startet han sjekkingen med hendene for å finne ut hvordan lillegutt ligger - først sa legen at dette her så fint ut, men plutselig spurte han meg om jeg hadde vært på ultralyd den siste tiden???

Jeg har jo ikke det, ingen har noengang nevnt for meg at det skal gjøres flere ganger.

Jo, legen mente lillegutt lå i seteleie :gråte:

Så nå er det inn fro ultralyd i morgen kl 0900, og jeg krysser fingrene for at legen har tatt feil.

Det jeg ikke skjønner er jo at jeg mener å ha kjent hikking ned imot symfysen - en sånn jevn "tapping" over en kort periode....

Kjenner at jeg er veldig sliten i hodet av dette her.

Skulle ønske jeg allerede hadde vært gjennom en fødsel slik at jeg vet hvordan det er, før det kommer et seteleie :grine:

Nå skal jeg gå og ta en middagslur og slappe helt av og koble tankene mine ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe legen tar feil ja...

Godt du blir sjekket opp så fort da. Så får vi håpe svaret er positivt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en god natts søvn, var det opp tidlig for å kjøre et stykke for UL.

jeg hadde gardert meg med vannfast mascara da;) for spent det var jeg jo litt...

Selv om når jeg la meg igår så kjente jeg hikkinh nede på venstre siden av magen og jeg kjente spark opp mot ribbena, tenkte at lillegutt kan da ikke ha så stor kraft i hendene...

Vi fant nå frem og kom inn til UL, det var JM-student og en JM fra en annen by. Så skulle de teste ut et Nytt UL apparat, men måtte gå tilbake til det gamle, da ingen skjønte noenting...Det bekymret meg litt...

Men alt i alt gikk det veldig bra, og de var alle veldig koselige og imøtekommende.

Men best av alt, det var ikke noe seteleie, legen på kontrollen igår hadde tatt feil....Og jeg ble så lettet:)

Johoooo :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig at det ikke var seteleie da. Har han festet seg?

Han hadde ikke festet seg helt enda nei...men det kommer nok snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke var seteleie.

Da er det bare å kose seg med den siste innspurten.

God helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...