Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med overstått bursdag! :roser:

Så koselig å se deg her inne igjen. Har tenkt masse på hvordan det har gått med deg så det var kos med en oppdatering :klem:

Tenk, bare 7 uker igjen. Herlig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen takker jeg for gratulasjonsønsker:)

Ja som linky sier, så er jeg født i 79 - altså ble jeg 29 år;) Men jeg holder meg rimelig godt :gjeiper:

Spadusjen ja....det er så enkelt som at jeg tar en vanlig dusj, barberer der jeg skal, skrubber kroppen med diverse varer og og koser meg i en varm dusj:)

Og etterpå smører jeg meg inn med god krem...

Kan`ke si det er så miljøvennlig akkurat, men det er rimelig godt:)

har i svangerskapet blitt så mye varmere enn jeg pleier å være, så et bad orker jeg ikke - blir altfor varmt det. Dusjen er så mye bedre for da kan jeg bare gå ut av vannstrålene når det passer meg:)

Så spadusj var ikke mer overraskende enn dette dere;)

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, man må da kunne kose seg av og til uten å tenke på miljøet. det hørtes jo så deilig ut med en sånn selvpleietime i dusjen. Tror jeg må prøve å gjøre noe sånt en dag jeg og. Alt for dårlig på å skjemme bort meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kose seg med litt egenpleie av og til! Klart du er for varm til et bad nå. Jordmoren min pleide å si at gravide har innebygget varmeovn... Ganske så treffende, synes jeg!

Jeg har også TV'n som selskap i kveld - bare så synd at det er lite interessant å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er det full timeplan - uff - og jeg som har blitt avhengig av litt pause midt på dagen...

Først skal vi på fødselsforbredende kurs, deretter skal jeg på et langvarig møte med jobben.

Så har jeg en og en halv time med pause hjemme før jeg skal ut å spise med jobben:)

Det er jo hyggelig det da, men med full timeplan hele dagen, blir jeg nok sliten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig med nedskjæringer på jobben. Skjønner godt det preger miljøet der...

Spadusj hørtes veldig deilig ut. Godt å skjemme seg bort av og til.

Ha en fin dag. Håper det ikke blir altfor slitsomt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J anå er jeg tilbake fra middag med jobben, og jeg er så sliten at jeg satt siste timen og gjespet som bare det. Det er ikke så kult...

Blir nok en tidlig kveld påmeg kjenner jeg, bare drømmer om å komme under dyna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi :sol: og det var så godt å våkne til slikt vær.

Har vært flinke idag og ryddet boden, hengt opp to bokhyller, ryddet duk-kommoden min slik at den kan brukes til barneklær og satt masse opp på loftet.

Det er fortsatt litt småplukk igjen, men det tar vi i morgen.

Orker ikke å ta alt på en gang, kjenner det tok nok på kroppen det vi gjorde idag.

Så ble det en liten gåtur ute i finværet til nærmeste kafé med et nabopar, hvor det ble både vaffel m/ jordbær og rømme pluss en softis tilslutt - yammi:)

Så nå er det bare slapp-off resten av dagen her:) Det er deilig det:)

God helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da fikk jeg litt tid denn euken også til å sette meg ned og skrive litt i dagboka mi igjen...

PUH...vært mye denne uken ja, og sliten det er jeg nå.

Uken startet med jobb og trening, med litt søvn på sofaen og så var det rengjøring som sto for tur siden jeg da ikke hadde mulighet for det senere denne uken.

Tirsdag og onsdag var jeg i storbyen her i nord på møte og kom sent hjem onsdag, og sov som en stein til i dag. Var bare oppe en gang om natten for å gå på do og det er nesten rekord altså:)

Dagen idag har vært jobb og trening, årsmaøte i klubben og så en tur over til naboen for sladrings siden vi begge har mennene våres ute på jobb hele denne uken ( og neste uke inkl helg).

I morgen formiddag får jeg mamma og lillebror på besøk, første gang de er så langt nord i Norge:) Skal bli koselig å ha dem her hele helgen:)

Tror ikke det da blir så mye sitting ved pc`n da nei:)

Skal bare slappe av og kose oss, og vise dem det som går an å vise dem her.

Ellers var jeg på kontroll idag, og det går så fint:) Alt er som det skal og det er godt å høre hver gang:)

Herregud dere, det er bare seks uker igjen til termin....OOOOÆÆÆÆ....tida går så fort. Synes ikke det er lenge siden jeg sto med positiv test i hånda jeg:)

jo forresten, natt til onsdag hadde jeg så vondt øverst på høyre siden av magen, ikke snakk om noe følelse av indre organer, men litt utpå magen liksom.

Fikk ikke sove, lå i fire - fem timer og det var vondt å ligge på sidene uansett side, og ikke ligge på rygg. Dermed satt jeg da i sengen og prøvde å sove...

Ikke var det vondt da jeg trykte på magen, det var liksom innvendig på en måte - vanskelig å forklare det hele merker jeg.

Men enda godt, så var det borte når jeg våknet dagen etter. Men det var på nippet til at jeg ringte legen.

Men nå er alt bra igjen og lillegutt sparker som bare det:)

Men nå merker jeg at sengen venter på meg...Natta alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt å få høre at alt er som det skal på kontrollene ja :)

Ja, det nærmer seg med stormskritt for deg nå, tenk så utrolig spennendes å få møte disse små som har bodd så lenge inni magene våre :rødme:

Du får kose deg med besøk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, nå er helgen over og besøket er dratt.

det var så kosleig å ha dem her og når jeg ventet på dem på flyplassen merket jeg hvor mye jeg savnet mamma:) Så det ble noen tårer på flyplassen da:)

Ellers har vi bare tatt det med ro hele helgen, og vist dem litt rundt her i bygda da.

Nå kommer de ikke før etter fødselen, men det er da ikke lenge til det:)

men er hjemme fra jobb idag, har så vondt i bekkenet og litt i hodet - så drikker mye vann...som ellers:)

Og så sitter jeg og ser på God Morgen Norge og strikker votter til lillegutt:)

Mamma lærte meg det på nytt igjen - hadde jo glemt helt hvordan det gjøres.

Men er nå ferdig med en vott og halveis ca på neste:) Skal bli morsomt å se hvordan de blir etter toving:)

Ser så frem til å gå ut i premisjonen nå merker jeg...Og det er bare denne og neste uke igjen på jobb:) Jippi for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er ett par votter ferdigstrikket - om de samsvarer med hverandre er jeg ikke helt sikker på, men litt stolt er jeg siden jeg har klart dette på egenhånd.

Er jo ikke så veldig "handy" på håndarbeid.

Ok da, har igjen å få stoppet trådene, men mangler stoppenål, den må jeg kjøpe i morgen, og når det er stoppet - da er det tovingen som står for tur:)

Tror faktisk jeg skal starte på ett nytt par også jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...